خرید قسطی ماشین ظرف شویی پاک شوما

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:56:10

برند پاکشوما برندی ایرانی و موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی پاک شوما به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین ظرف شویی پاک شوما


ماشین ظرفشویی پاکشوما، لوازم خانگی کارآمد

با رشد امکانات و کارکردهای لوازم خانگی، آشپزخانه به روز آمدترین وسایل مجهز شده‌اند. این وسایل در بازار لوازم خانگی مانند ماشین‌های ظرفشویی به وسیله بروزترین امکانات و قیمت‌های اقتصادی به رقابت می‌پردازند. در این میان ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما با ساختی تمام ایرانی و ظرفیتی جذاب برای مشتریان، جلوه‌ای دیگر دارد.

ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما به عنوان لوازم خانگی ساخته شده با ذائقه خانواده‌های ایرانی، دارای بیش از 7 برنامه شستشو می‌باشد. جداکننده‌های داخلی این ماشین ظرفشویی باعث شستشوی جداگانه قاشق و چنگال از دیگر ظروف بصورت اختصاصی شده است. کف و لایه درونی این لوازم خانگی برای دوام و عمر بیشتر با جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این لوازم خانگی دارای دو بازوی آب پاش است که به همراه سه خروجی عملیات ورود و خروج آب را در فضای داخلی کنترل می‌نمایند. از دیگر مزایای این ماشین ظرفشویی وجود هیترهای گرم کننده آب است که نگاه مشتریان را به خود جلب نموده است. این ویژگی منحصر به فرد به وسیله شما کنترل خواهد شد. به این معنا که گرم شدن آب شستشوی ظروف با انتخاب هر برنامه متفاوت خواهد بود.

حداکثر صدایی که از این لوازم خانگی در محیط شنیده خواهد شد، 49 دسی بل است. این مسئله نیز به دلیل وجود برنامه‌های متنوع و متعدد شستشو تعبیه شده است. یکی از ویژگی‌های جذاب ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما باکتری زدایی اختصاصی است که در دوران افزایش بیماری‌ها کارآمدی منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما به مثابه دستیاری حرفه‌ای در آشپزخانه

ظرفیت این لوازم خانگی از حیث تعداد نفرات معمولا تا 15 نفر است. یعنی شما می‌توانید با خیال راحت شستشوی ظروف یک مهمانی پر جمعیت را به این دستیار حرفه‌ای در آشپزخانه بسپارید. گرید انرژی این ماشین ظرفشویی A++ می‌باشد و با نمایشگر LED خود تمامی فعالیت‌های درون ماشین ظرفشویی را به شما اطلاع رسانی می‌کند.

با وجود ساخت حرفه‌ای این لوازم خانگی نیاز به نگرانی مصرف کنندگان در حوزه آب و انرژی برطرف شده است. مجموع ظرفیت آبی که در این ماشین ظرفشویی استفاده می‌شود، 10 لیتر است. رنگبندی سفید و نقره‌ای این ماشین ظرفشویی حرفه‌ای نیز از دیگر مزیت‌های آن محسوب می‌شود که قابلیت هماهنگ شدن با فضای شیک هر آشپزخانه را دارا می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ابعاد این لوازم خانگی معمولا بین 85*60*60 سانتی متر می‌باشد. لذا فضای محدود در کنار کارآمدی بالا باعث حضور جدی ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما در بازار رقابتی لوازم خانگی شده است. در کنار قابلیت شستشوی ظروف، شستشوی سبزیجات و میوه جات نیز از جذاب‌ترین کارکردهایی است که هر مشتری حرفه‌ای لوازم خانگی به آن توجه دارد. یکی از دغدغه‌های اصلی علاقمندان به لوازم خانگی حرفه‌ای مانند ماشین‌های ظرفشویی ضمانت پس از فروش آن است. شرکت پاکشوما با گارانتی 18 ماهه برای ماشین‌های ظرفشویی به علاوه ضمانت 12 ساله موتور آن، این نگرانی را برطرف نموده است. 

خرید اقساطی ماشین ظرف شویی پاک شوما از قسطی کلاب

خرید لوازم خانگی با توجه به نوسانات قیمت در کنار اطمینان از صحت و سلامت کالا دغدغه مشتریان حرفه‌ای است. اما نگران نباشید. قسطی کلاب با ایجاد شرایط خرید اقساطی و نقد، این دغدغه شما را مدنظر قرار  داده است. خرید قسطی ماشین ظرف شویی پاک شوما در قسطی کلاب چهار طرح متفاوت دارد. خرید اقساطی در طرح پایاکه تا سقف 50 میلیون تومان ظرفیت دارد.

فروش قسطی توسط قسطی کلاب در طرح هامرز ( حامی) که تا سقف 80 میلیون تومان می‌باشد. همچنین طرح بایچک که تا سقف 150 میلیون تومان با اخذ چک تعبیه شده و در نهایت طرح پارسیان است که تا سقف 100 میلیون تومان با دریافت کمترین پیش پرداخت همه اقشار را در برمی‌گیرد. برای استفاده از ظرفیت این شرایط استثنائی در خرید اقساطی ماشین ظرف شویی پاک شوما می‌توانید هر چه زودتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ
برند سونی یکی از برندهای معروف دنیا است که محصولات فوق العاده با کیفیتی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ به بخش ...

کیفیت لوازم خانگی دلمونتی

کیفیت لوازم خانگی دلمونتی
اگر به دنبال خرید لوازم خانگی هستید ما شما را از جانب کیفیت لوازم خانگی دلمونتی مطمئن می کنیم. به هر حال شما قرار است چندین سال از وسایل خود ...