خرید اقساطي گلکسی واچ 5 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:51:59

اگر به دنبال خرید اقساطي گلکسی واچ 5 پرو با قیمتی مناسب و شرایطی عالی هستید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي گلکسی واچ 5 پرو


ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو

در دنیای امروز، ساعت‌های هوشمند به یکی از ملزومات مهم ما تبدیل شده است. یکی از تولیدکنندگان برتر در این زمینه شرکت سامسونگ است که طی سالیان اخیر با عرضه سری گلکسی واچ توانسته جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند. در این مقاله قصد داریم راجع به مشخصات و امکانات خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو صحبت کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

خرید قسطي گلکسی واچ 5 پرو به دلیل برخورداری از سخت افزار و امکانات نرم افزار عالی به شدت توصیه می‌شود. این ساعت هوشمند جذاب اواسط سال 2022 روانه بازار شد. در حال حاضر، شرکت‌های زیادی از جمله اپل و شیائومی نیز به تولید این کالای دیجیتال می‌پردازند. به همین دلیل تمام سازندگان از جمله سامسونگ در تلاش هستند ساعت هوشمند کم‌ نقص‌تری را نسبت به رقبای خود تولید کنند. گلکسی واچ 5 پرو به حسگر ضربان قلب و فشار خون مجهز است.

مشخصات گلکسی واچ 5 پرو

ابعاد گلکسی واچ 5 پرو 10.5×45.4×45.4 میلی متر بوده و وزن آن به 46.5 گرم می‌رسد. بخش جلویی و قاب ساعت هوشمند سامسونگ به ترتیب از جنس شیشه کریستال و تیتانیوم است که باعث می‌شود در برابر ضربه و آسیب احتمالی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. این کالای دیجیتال جذاب از سیم کارت هوشمند یا همان eSIM هم پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطي گلکسی واچ 5 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سامسونگ برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو از نمایشگر 1.4 اینچی سوپر آمولد استفاده کرده است. سیستم عامل این مدل Android Wear (نسخه 3.5) و رابط کاربری آن One UI Watch 4.5 است. تراشه 5 نانومتری Exynos W920 نیز وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد؛ این تراشه به پردازنده دو هسته‌ای Cortex-A55 با فرکانس 1.18 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G68 مجهز شده که برای کارهای روزمره کاملاً مناسب است. گلکسی واچ 5 پرو مجموعا به 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. در این مدل خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیست، اما سایر ویژگی‌های ارتباطی نظیر پشتیبانی از وای فای، بلوتوث و NFC را شاهد هستیم.

گلکسی واچ 5 پرو دارای قابلیت‌های گسترده‌ای نظیر شتاب سنج و ژیروسکوپ به همراه حسگر ضربان قلب است. علاوه بر این، اندازه گیری فشار خون و دما سنج (اندازه‌گیری دمای بدن) جزو دیگر امکانات مهمی است که در این پوشیدنی جذاب یافت می‌شود. وظیفه تامین انرژی گلکسی واچ 5 پرو بر عهده باتری 590 میلی آمپر ساعتی است که از شارژر بی سیم 10 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این مدل در دو نسخه مشکی و خاکستری با قیمت جهانی 348 دلار به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطي گلکسی واچ 5 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ساعت هوشمند جذاب با امکانات عالی

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو به دلیل پشتیبانی از گواهی IP68 در برابر اثرات گرد و غبار و آب (تا عمق 50 متری) مقاوم است. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، این روزها بیشتر ساعت‌های هوشمند این روزها به امکاناتی با هدف ارزیابی سلامتی کاربر مجهز هستند و گلکسی واچ 5 پرو هم با پیروی از این قاعده به قابلیت‌هایی نظیر اندازه‌گیری فشار خون و ضربان قلب مجهز شده است. برای خرید اقساطي گلکسی واچ 5 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جنس بدنه عالی، امکانات نرم افزاری مناسب در کنار طراحی قابل قبول از گلکسی واچ 5 پرو یک کالای دیجیتال ایده‎آل ساخته است. اگر شما هم به دنبال یک پوشیدنی هوشمند جذاب هستید، خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو را از دست ندهید.

شرایط خرید قسطي گلکسی واچ 5 پرو

ساعت‌های هوشمند هم به مانند سایر محصولات الکترونیکی به دلیل نوسانات نرخ ارز، از قیمت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل خرید نقدی این کالای دیجیتال شاید برای همه امکان‌پذیر نباشد و خرید اقساطی یکی از گزینه‌هایی است که این روزها مشتریان از آن استقبال زیادی می‌کنند. قسطی کلاب با ارائه گزینه فروش قسطی محصولات مختلف به این نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. در صورتی که به این محصول علاقه دارید بهتر است برای مشاهده شرایط خرید اقساطي گلکسی واچ 5 پرو به وب‌سایت Ghesticlub.com مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو

خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو
کمپانی شیائومی جز بهترین شرکت‌های چینی است که طرفداران بسیاری در دنیا دارد. برای خرید اقساطی گوشی نوت 8 پرو به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطي موبایل سامسونگ

خرید قسطي موبایل سامسونگ
کمپانی سامسونگ جز برترین برندهای دنیا است و محصولات این برند فوق‌العاده را می‌توانید در تمامی کشورهای دنیا مشاهده کنید. برای خرید ...