فروش اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/14 15:06:35

برند جی پلاس برندی استثنایی و مدرن است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک
معرفی تلویزیون جی پلاس

تلویزیون جی پلاس یکی از پرفروش‌ترین محصولات لوازم خانگی شرکت گلدیران می‌باشد. این محصول با قیمت مناسب، توانسته در مدت کوتاهی سهم به سزایی از بازار را از آن خود ساخته است. کیفیت تصویر، قیمت بسیار مناسب و مجهز بودن به سیستم عامل، سه دلیل مهم مشتریان برای خرید تلویزیون‌های جی پلاس می‌باشد. LED جی پلاس در سایزهای مختلفی از 32 اینچ تا 75 اینچ در بازار موجود است. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با چک تا انتهای متن همراه ما باشید.

کیفیت تصویر

تلویزیون جی پلاس به دلیل مجهز بودن به پنل A+، کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. ذرات بسیار کوچک کوانتومی در کنار هم، تصاویری با رنگ‌های واقعی و زنده را به تصویر می‌کشند. رزولوشن تصویر Ultra HD در این محصول وضوح تصاویر این نمایشگر را بسیار بالا برده است. به همین دلیل می‌توان گفت تلویزیون جی پلاس از نظر کیفیت تصویر، هم ردیف معروف‌ترین برندهای دنیا است. 

ویژگی‌های تلویزیون جی پلاس

طراحی بسیار زیبا، مدرن و در عین حال ساده، قابلیتی است که خریداران تلویزیون جی پلاس، در نگاه اول با آن مواجه می‌‌شوند. پایه‌های ظریف و مستحکم و قاب بسیار باریک و سَبُک، جلوه‌ای چشم نواز به LED جی پلاس داده است. قابلیت نصب روی دیوار نیز در بعضی مدل‌های این تلویزیون قرار داده شده است.

از مزیت‌هایی که می‌توان برای این محصول برشمرد: داشتن حافظه داخلی، درگاه HDMI, USB، جستجو از طریق شبکه، اتصال به گوشی هوشمند است. کاهش دهنده نویز تصاویر و کنترل تطبیقی صدا نیز از دیگر مشخصات آن می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی جذاب Time shift در تلویزیون جی پلاس

Time shift نیز از قابلیت‌های جدید تلویزیون جی پلاس است. Time shift این امکان را فراهم می‌سازد که در صورت از دست دادن لحظه‌ای از برنامه مورد علاقه خود، آن را به عقب برگردانید و مجدد تماشا کنید. این قابلیت یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ویژگی‌ها در تلویزیون جی پلاس است. 

شرایط خرید اقساطی تلویزیون

امروزه بعضی فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی علاوه بر فروش نقدی، فروش قسطی تلویزیون را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. فروش قسطی تلویزیون در هر فروشگاهی شرایط خاص خود را دارد. خریدار با توجه به قرارداد و شرایط ذکر شده توسط آن مرکز، اقدام به خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با چک می‌کنند. خرید اقساطی تلویزیون از مراکز خرید لوازم خانگی، گزینه مناسبی برای خانواده‌ها است.

افراد می‌‌توانند با هر بودجه‌ای در کمترین زمان، تلویزیون مناسب خود را خریداری کنند. و با بازپرداخت مشخصی در مدت زمان تعیین شده، برای سایر مخارج خود نیز برنامه ریزی داشته باشند. 

از خدمات ارائه شده برای بهبود رفاه مشتریان، خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک است. انواع مدل‌های جی پلاس از مدل GTV 43MH414N IND گرفته تا مدل GTV 65LU722S IND را می‌توانید به صورت اقساط خریداری نمایید. 

شرایط خرید قسطی تلویزیون جی پلاس با چک و سفته در سایت قسطی کلاب

خریداران محترم می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سایت قسطی کلاب، اقدام به خرید قسطی تلویزیون جی پلاس نمایند. در سایت قسطی کلاب می‌توانید علاوه بر خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک، خرید لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی، کالای دیجیتال، وسایل نقلیه را به صورت اقساط انجام دهید.

خرید اقساطی ویژه کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد در این سایت، توسط سه شرکت پارسیان، پایا و بایچک صورت می‌گیرد. در طرح پارسیان می‌توانید تا سقف 30 میلیون تومان و در طرح پایا تا سقف 50 میلیون تومان، خرید قسطی انجام دهید. طرح بایچک نیز بدون محدودیت در سقف خرید شرایط قسطی را فراهم ساخته است. امکان آشنایی بیشتر با فرآیندهای خرید اقساطی در قسطی کلاب موجود است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگي اسنوا

خرید اقساطی لوازم خانگي اسنوا
کمپانی اسنوا بهترین محصولات ایرانی را طراحی و تولید می‌کند و شما می‌توانید بهترین تلویزیون را از این برند معتبر خریداری کنید. برای خرید...

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا
برند اسنوا یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا به ...