بررسی تلویزیون سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:01:46

در این مقاله قصد داریم یکی از مدل‌های جدید تلویزیون سامسونگ را بررسی کنیم و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون LED سامسونگ مدل 43N5980

شرکت سامسونگ یکی از مشهورترین کمپانی‌های جهانی است که در ساخت تلویزیون دارای مهارت بسیاری است. تولیدات تلویزیون این کمپانی طوری است که هر ساله مشتریان زیادی را در سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند. 

در ساخت این تلویزیون‌ها از نوین‌ترین فناوری‌های صوتی و تصویری استفاده می‌شود. قابلیت خرید قسطی تلویزیون سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

نمایشگر

این تلویزیون 43 اینچی یکی از محصولات شرکت سامسونگ می‌باشد که از تکنولوژی صفحه LED برخوردار است و صفحه تخت دارد. کیفیت تصویر در این تلویزیون به صورت Full HD است و با رزولوشنی برابر 1920 در 1080 پیکسل تصاویر را به تماشا می‌گذارد. متاسفانه فاقد قابلیت HDR است و قابلیت ارتقای کیفیت تصویر را هم ندارد. همچنین، از نوع نمایش تصاویر سه بعدی نیز برخوردار نمی‌باشد.

مشخصات صوتی

این محصول دارای یک سیستم صوتی دو کاناله و دو عدد بلندگو می‌باشد. توان هر کدام از آن‌ها در 10 وات است. به این ترتیب، توان خروجی این تلویزیون 20 وات است.

محل قرارگیری بلندگوها در پایین قاب می‌باشد. متاسفانه هدفون خارجی ندارد، اما با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ از بازتاب صدایی مناسب برخوردار خواهید شد.

گیرنده دیجیتالی

این تلویزیون هوشمند نیست و فاقد هر گونه پردازنده، دوربین، قابلیت‌های کنترل حرکتی و حسگر نور محیط است. بنابراین نمی‌توانید بر روی آن اپلیکیشن نصب کنید و یا بازی کنید، ولی دارای گیرنده دیجیتالی است و با آن قادرید تا همه شبکه‌های دیجیتالی داخلی را با کیفیت عالی مشاهده نمایید.

گذرگاه‌ها

این دستگاه دارای یک گذرگاه USB 2.0 و دو عدد درگاه HDMI است. همچنین دارای یک رابط کامپوننت می‌باشد، هر چند فاقد رابط کامپوزیت است. به علاوه قادر نیست تا از طریق وای فای متصل شود. 

همچنین، بلوتوث نیز ندارد و شبکه محلی را نیز پشتیبانی نمی‌کند! دارای ورودی آنتن و خروجی صدای دیجیتالی از نوع اپتیکال است. وجود این پورت‌ها برای اتصال فلش مموری و هاردهای اکسترنال به تلویزیون در نظر گرفته شده است. با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ انواع فایل‌های مورد نظر خود را تماشا نمایید.

خصوصیات ظاهری

این تلویزیون، قابلیت استفاده به صورت رومیزی و اتصال به دیوار دارد. ابعاد این تلویزیون بدون پایه 570 × 980 × 75 میلی متر مکعب و با پایه 640 × 980 × 75 میلی متر می‌باشد و وزن آن نیز بدون پایه 9.5  و با احتساب پایه‌ها در حدود 10 کیلوگرم است. 

پایه‌های آن وی شکل است و ظاهری مدرن دارد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ منزل خود را شیک و زیبا سازید. این دستگاه با ولتاژی معادل 220 الی 240 ولت و فرکانسی برابر 50 تا 60 هرتز عمل می‌‌کند و دارای برچسب انرژی A می‌باشد. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ دور هم جمع شوید و از تماشای فیلم‌های جذاب لذت ببرید!

قابلیت‌ها

این تلویزیون دارای فناوری‌های صوتی پیشرفت‌های مثل DTS و دالبی دیجیتال پلاس است که سبب می‌شود تا از صدایی شفاف و فراگیر بهره‌مند شوید. 

به خصوص اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید، می‌توانید با خرید یک اسپیکر اکسترنال و یا یک سینمای خانگی، میزان صدای این تلویزیون را برجسته‌تر سازید. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون وجود یک موتور هایپر ریل است. این موتور به پردازش بهتر تصاویر و ایجاد رنگ‌های زنده و واقعی کمک می‌کند.

در این تلویزیون، قابلیت تصویر در تصویر وجود دارد. با این قابلیت، تصاویر مختلف را با یکدیگر جابجا می‌کنید و یا همزمان از برنامه‌ها استفاده می‌نمایید.

همچنین دارای قابلیت بهبود رنگ است و قادر خواهد بود تا طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به معرض نمایش بگذارد. حتی اگر منبع پخش شونده، کیفیت مطلوبی نداشته باشد، این دستگاه به صورت خودکار به بهبود کیفیت کمک می‌کند.

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ از قسطی کلاب

این مدل به کسانی پیشنهاد می‌شود که قصد تهیه یک تلویزیون مقرون به صرفه که کلیه نیازهای روزانه را پوشش دهد، دارند. برای این منظور می‌توانید به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و این کالا را به صورت اقساطی خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دوو

خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دوو
برند دوو الکترونیک یکی از برترین برندهای موفق در ایران است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی...

خرید قسطی یخچال و فریزر بوش

خرید قسطی یخچال و فریزر بوش
بسیاری از خانواده ها از این امر شاکی هستند که لوازم خانگی آن ها مدتی بعد از خرید خراب می شود. از این رو به دنبال خرید محصولی هستند...