خرید قسطی هود اشپزخانه داتیس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:27:29

هود یکی از وسایل مهم و اساسی در آشپزخانه است. برای خرید قسطی هود اشپزخانه داتیس به بخش هود در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی هود اشپزخانه داتیس


هود آشپزخانه داتیس

داتیس یکی از شرکت‌های موفق ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است. برای مشاهده محصولات برند داتیس و خرید قسطی هود آشپزخانه داتیس می‌توانید به قسمت فروشگاه سایت ما مراجعه کنید. کمپانی داتیس در سال 1385 تاسیس شد و در مدت کوتاهی توانست تبدیل به یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در بازارهای ایران شود. این برند با شعار مشتری مداری و نوآوری تا کنون توانسته تا علاوه محصولات با کیفیت، محصولاتی مقرون به صرفه را به بازار عرضه کند. در ادامه قصد داریم تا شما را با یکی از هودهای پرفروش این شرکت آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

یکی از نیازهای ضروری هر آشپزخانه‌ای هود مناسب است. با پیشرفت علم و تکنولوژی مدل‌های مختلفی از هود به بازار عرضه شد که یکی از انواع آنها، هودهای مخفی بود. یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید اقساطی هود آشپزخانه داتیس همین مورد است که هود شما مخفی است یا خیر. هود‌های مخفی به دلیل استفاده بهتر از فضای آشپزخانه در خانه‌های امروزی بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند. در ادامه قصد داریم تا شما را با یکی از محصولات محبوب این برند یعنی هود مخفی داتیس مدل آرو سایز 80 سانت آشنا کنیم.

از جمله نکات مهم قبل از خرید قسطی هود آشپزخانه داتیس موتور و مشخصات فنی آن است. برند داتیس با قرار دادن موتوری قدرتمند که دارای قدرت مکش بالایی است، اطمینان حاصل کرده تا محصولی با کیفیت را در اختیار مشتری قرار دهد. این هود دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت می‌باشد که در 6 حالت قابلیت تنظیم دارد. نوع پروانه به کار رفته در موتور این هود هم از جنس پلاستیک می‌باشد.

شاید اما بزرگ ترین مشکل افراد با هودهای آشپزخانه، میزان سر و صدای زیاد آنها است. نکته مهم دیگری که حین خرید اقساطی هود آشپزخانه داتیس باید بسیار به آن دقت کنید میزان صدای تولیدی از هود است. میزان صدای تولیدی توسط این هود طبق ادعای کمپانی داتیس کمتر از 60 دسی بل می‌باشد. این صدا در مقایسه با دیگر رقبای داخلی، بسیار مناسب است.

بررسی هود داتیس

برای کنترل این هود، شرکت داتیس صفحه نمایشگری را روی هود تعبیه کرده است. از ویژگی های این نمایشگر LED می‌توانیم به لمسی بودن آن و نمایش ساعت اشاره کنیم. همچنین در قاب زیر این هود، دو عدد لامپ SMD نیز تعبیه شده است.

اما می‌رسیم به یکی دیگر از بخش‌های مهم هر هود که قبل از خرید نقدی هود آشپزخانه داتیس نیازمند توجه ویژه است. فیلتر مورد استفاده در هود ها هم از جمله مشخصات مهمی است که حتما باید به آن توجه شود. فیلتر به کار رفته در این سری از هودهای داتیس فیلترهای ذغالی و آلومینیومی است. تعداد فیلترهای به کار رفته در این هود داتیس یک عدد است.

در نتیجه اگر شما دنبال خرید قسطی هود آشپزخانه داتیس هستید، حتما خرید هود مخفی داتیس مدل آرو سایز 80 سانت را در نظر بگیرید. این هود به دلیل دارا بودن ظاهری زیبا، موتوری قدرتمند و فیلتر ذغالی می‌تواند هود مناسبی برای آشپزخانه شما باشد. 

خرید اقساطی هود اشپزخانه داتیس

قسطی کلاب! یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی موجود در ایران است که دارای پیشنهاداتی جدید و هیجان انگیز برای شما مشتریان گرامی است. فروشگاه قسطی کلاب با افزودن قابلیت خرید اقساطی سعی بر هرچه آسان تر کردن عملیات خرید برای شما دوستان کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و سر زدن به بخش‌های مربوط به فروش قسطی، از شرایط و طرح‌های مختلف این سایت مطلع شوید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهامی، می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباس شویی کندی

خرید اقساطی ماشین لباس شویی کندی
برند کندی برندی موفق و پرفروش در کشور می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی کندی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا
برند استثنایی اسنوا یکی از برترین کمپانی‌های ایرانی است که در شهر اصفهان فعالیت می‌کند. اگر تمایل به خرید یک ماشین لباسشویی مناسب داری...