خرید اقساطی آب میوه گیری تکنو

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:07:22

اگر قصد خرید اقساطی آب میوه گیری تکنو را دارید، پیشنهاد ما به شما سایت قسطی کلاب است. شما می‌توانید به بخش آبمیوه گیری و مخلوط کن در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آب میوه گیری تکنو


معرفی انواع آبمیوه گیری تکنو 

دستگاه‌های آبمیوه گیری یکی از لوازم ضروری آشپزخانه‌ها است که به صورت تک کاره و چندگانه طراحی و تولید می‌گردند. تکنو یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده انواع لوازم خانگی برقی می‌باشد که سابقه دیرینی در این زمینه دارد. شما با خرید قسطی آب میوه گیری تکنو می‌توانید با هزینه نه چندان زیادی این محصول را خریداری و از آن استفاده نمایید. آبمیوه گیری‌های تکنو در مدل‌های مختلفی به بازار ارائه می‌گردند که قابلیت‌ها و کاربردهای مختلفی دارند.

آبمیوه گیری تکنو مدل‌های TE-219، TE-314، TE-311 از پرفروش‌ترین مدل‌های آبمیوه گیری تکنو هستند. خرید اقساطی به شما این امکان را می‌دهد تا مدل موردنیاز خود را خریداری نمایید و از آن استفاده کنید. با خرید اقساطی آب میوه گیری تکنو از تمام قابلیت‌های این آبمیوه گیری استفاده می‌کنید. مدل TE-219 دارای بدنه‌ای ضدخش و ضد زنگ است و در رنگ‌های مشکی و سفید به فروش می‌رسد. 

آبمیوه گیری تکنو

این محصول دارای موتوری با قدرت 800 وات و صفحه نمایش دیجیتالی است. علاوه براین دهانه 75 میلی متری این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی و بدون تکه کردن میوه‌ها آب آن‌‎ها را بگیرید و نوش جان نمایید. حجم ظرف متحرک تفاله آبمیوه گیری 2 لیتر است. پارچ نگه داری این دستگاه دارای ظرفیتی معادل با 800 میلی لیتر است. تیغه صاف استیل و ضد زنگ، بهره مندی از 4 سرعت مختلف و عملکرد پالس از ویژگی‌های مهم این آبمیوه گیری تکنو است.

مزایای خرید قسطی آب میوه گیری تکنو

دستگاه آبمیوه گیری مدل TE-314 ، یکی دیگر از بهترین مدل‌های آبمیوه گیری تکنو می‌باشد. شما با خرید اقساطی آب میوه گیری تکنو مدل TE-314 می‌توانید از تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه استفاده نمایید.این آبمیوه گیری چهارکاره است و در غذاسازی و درست کردن انواع آبمیوه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه براین به عنوان مخلوط کن، آسیاب کن و خردکن کاربرد دارد. این محصول بسیار مقاوم ساخته شده است و جنس آن استیل ضدزنگ می‌باشد. 

انواع آبمیوه گیری تکنو

این آبمیوه گیری دارای قابلیت تنظیم سرعت است و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید سرعت آن را تنظیم کنید. علاوه بر این با استفاده از عملکرد پالس این دستگاه می‌توانید مواد سخت را به آسانی خرد نمایید. ظرفیت این دستگاه 1.7 لیتر است و دهانه عریض آن موجب شده است تا به آسانی میوه‌ها را به صورت درسته داخل آن قرار دهید. ضد لغزش و ضد لرزش بودن این دستگاه باعث شده است تا به راحتی و بدون تکان خوردن آن کار خود را انجام دهید.

آبمیوه گیری مدل TE-311 تکنو یکی دیگر از انواع آبمیوه‌های چندکاربره تکنو می‌باشد که طراحی ارگونومیکی دارد و از نظر زیبایی بسیار زیباست. بدنه این مدل استیل ضد زنگ است و از مواد پلاستیکی شفاف با کیفیتی ساخته شده است. مخزن تفاله 1.5 تا 2 لیتری آن به آسانی جدا می‌گردد و این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی ظرف را خالی کنید. همچنین جنس تیغه آن از نوع استیل ضد زنگ می‌باشد و به آسانی شسته می‌شود. 

خرید قسطی آب میوه گیری تکنو از فروشگاه قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید اینترنتی انواع لوازم خانگی برقی است. شما با مراجعه به این وب سایت و خرید اقساطی آب میوه گیری تکنو می‌توانید کالای موردنیاز خود را خریداری نمایید و از قابلیت‌های و ویژگی‌های فوق العاده آن بهره مند شوید. این فروشگاه تمام محصولات خانگی را با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای را با شرایط فروش نقد و فروش قسطی عرضه کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر کلور با چک

خرید قسطی یخچال فریزر کلور با چک
اگر تمایل به خرید قسطی یخچال فریزر کلور با چک دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید نقدی مایکروویو کنوود

خرید نقدی مایکروویو کنوود
برند کنوود همیشه تلاش کرده تا محصولاتش از کیفیت بالا، طراحی زیبا و طول عمر بالا برخوردار باشند. کنوود در بازار فروش لوازم خانگی در جهان جزو...