خرید لوازم خانگی خارجی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:11:33

لوازم خانگی خارجی در ایران طرفداران زیادی دارد. اگر شما نیز تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی دارید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.


خرید لوازم خانگی خارجی


برندهای خارجی لوازم خانگی 

در سال های اخیر برنهای خارجی زیادی در سرتاسر دنیا شروع به فعالیت کردند. بسیاری از آن ها به دلیل بی کیفیت بودن در سال های اول فعالیت شکست خوردند و تعداد اندکی توانسته اند نبض بازار را در دست بگیرند.

بسیاری از برندهای خارجی موفق فعالیت های خود را بیش از 100 سال است که شروع کرده اند و علت موفقیت آن ها وجود سرمایه و پشتکار فراوان بوده است. برندهای ایرانی در سال های اخیر پیشرفت قابل توجه ای داشته اند و توانسته اند در ایران طرفداران زیادی پیدا کنند. برندهای خارجی متاسفانه در کشور چین مونتاژ می شوند و دیگر کیفیت و اصالت قدیمی را ندارند. 

اگر شما تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با ویژگی های مثبت و منفی برندهای خارجی آشنا کنیم و بهترین فروشگاه آنلاین کشور را به شما معرفی کنیم. 

مقایسه برندهای خارجی و ایرانی 

همان طور که اشاره کردیم، اکثر برندهای خارجی موجود در ایران از کشور چین مونتاژ می شود و اصالت واقعی برند را ندارند. یکی از مزیت های محصولات ایرانی نسبت به محصولات خارجی این موضوع است که برندهای ایرانی در داخل کشور تولید می شوند و از مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت آن ها استفاده می شود. بنابراین برای خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمی توان به جرات گفت که محصولات ایرانی پا به پای برندهای خارجی از فناوی و تکنولوژی روز برخوردار است، ولی می توان گفت که کیفیت محصولات ایرانی از محصولات خارجی مونتاژی چین بسیار بیشتر است. شاید یکی از مسائلی که به شما اجازه خرید حصولات ایرانی را نمی دهد، تصور این موضوع است که همه قطعات محصولات ایرانی در داخل کشور تولید می شود و کیفیت بالایی ندارد، ولی اینگونه نیست.

برندهای ایرانی قطات اصلی محصولات خود را از کشور های خارجی خریداری می کنند و فقط قسمتی از آن در ایران تولید و مونتاژ می شود. این امر بیانگر این موضوع است که محصولات ایرانی نیز دارای اصالت و کیفیت بالایی هستند. ناگفته نماند که اکثر برندهای خارجی نیز قادر به تولید تمامی قطعات نیستند و بسیاری از قطعات خود را از شرکت های دیگر خریداری می کنند. به همین منظور وبسایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی را امکان پذیر کرده است.

معرفی بهترین برند خارجی 

با وجود تمام بحث های مطرح شده، بهترین برند آسیایی لوازم خانگی برند ال جی و سامسونگ می باشد و بهترین برند اروپایی نیز متعلق به برند بوش است. با وجود تحریم ها و محدود شدن فعالیت شرکت ال جی و سامسونگ در ایران، برندهای نو ظهور ایرانی با پشتیبانی شرکت گلدیران در ایران شکل گرفتند که با نام برند جی پلاس پا به عرصه بازار ایران گذاشته است. 

برند جی پلاس تحت ضمانت گلدیران فعالیت می کند و قصد دارد که هم تراز با برند ال جی باشد. برند اسنوا و ایکس ویژن نیز از برندهای معروف ایرانی می باشد و موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کرده اند. با این وجود اگر باز تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد. علت این موفقیت، نحوه فروش وبسایت قسطی کلاب می باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دلیل رفاه بیشتر مشتریان خود طرح خرید نقدی با اقساطی لوازم خانگی خارجی را ارائه داده است و خرید را برای مشتریان خود به بهترین شکل ممکن آسان کرده است. 

وبسایت قسطی کلاب هیچ محدودیت مکانی ندارد و شما می توانید از هر شهری در ایران خرید آنلاین خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. با قسطی کلاب لذت خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی خارجی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی سامسونگ اقساطی

لوازم خانگی سامسونگ اقساطی
لوازم خانگی سامسونگ گزینه ای عالی برای کسانی است که قصد خرید این لوازم را دارند و می خواهند از یک برند مرغوب ...

خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل

خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل
اگر به دنبال خرید یک یخچال مناسب با کیفیت بالا و فضایی جادار هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال دوقلو الکترواستیل از بخش...