خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 09:54:01

شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس چکی


مقدمه

سری پرومکس گوشی‌های آیفون یکی از محبو‌ترین و قوی‌ترین مدل‌ها می‌باشد. خرید این مدل برای عاشقان تکنولوژی بسیار لذت‌بخش است. در صورتی‌که کسی  بتواند خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس را انجام دهد بسیار از لحاظ اقتصادی هم مقرون به صرفه خواهد بود.

با خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس از چه امکاناتی می‌توانید استفاده کنید؟

با خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس از تکنولوژی‌های روز دنیا از جمله موارد زیر بهره‌مند خواهید شد:

1.این محصول با‌کیفیت شرکت اپل در 16 سپتامبر 2022 به بازار کالای دیجیتال معرفی شد.
2.سیستم عاملی که این دیوایس به صورت فابریک از آن استفاده می‌کند ios 16 است. این سیستم عامل قابلیت ارتقاء به ورژن‌های بالاتر را نیز دارد.
3.طراحی این گوشی به گونه‌ای است که دارای ابعادی برابر 160.7 در 77.6 در 7.9 میلی‌متر با وزن 240 گرم می‌باشد.
4.جنس قسمت پشتی این گوشی از سرامیک شیلد و جنس فریم آن از فولاد ضد‌زنگ است.
5.خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس را در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و بنفش می‌توانید انجام دهید.
6.صفحه‌نمایش 6.7 اینچی این گوشی از نوع LTPO Super Retina XDR OLED می‌باشد. این مانیتور قادر است تا رزولوشنی برابر 1290 در 2796 پیکسل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر امکانات این صفحه‌نمایش می‌توان به  HDR و تکنولوژی Always-on Display اشاره کرد.
7.با خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس از یک تراشه اصلی 6 هسته‌ای از نوع  Apple A16 Bionic با تکنولوژی جدید ساختار 4 نانو‌متری بهره‌مند خواهید شد.
8.پردازنده گرافیکی یا GPU این دیوایس از نوع تراشه 5 هسته‌ای  Apple GPU می‌باشد.
9.این گوشی با کیفیت با تنوع رم و حافظه 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 1 ترابایت / 6 گیگابایت رم به بازار عرضه  شده است. این مدل‌ها با توجه به این مورد از لحاظ قیمت هم متفاوت می‌باشند.
10.نوع حافظه داخلی این گوشی از نسل جدید NVMe می‌باشد.
11.با خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس در پنل پشتی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 45، 12،12 مگاپیکسل بهره‌مند خواهید شد.
12.دوربین سلفی این گوشی یک دوربین تک لنز 12 مگاپیکسلی با امکانات بسیار بالا می‌باشد.
13.یکی از موارد مهم برای یک گوشی باتری آن است. این گوشی دارای یک باتری لیتیوم یونی غیر‌قابل تعویض با ظرفیت 4323 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. این باتری قابلیت استفاده از فناوری‌های فست شارژ و وایر‌لس فست شارژ را دارد. درگاه اتصال یا دیوایس از نوع Lightning USB 2.0 و آداپتور مورد استفاده این گوشی یک ترانس 15 وات خواهد بود.
14.در بخش صوتی این موبایل از یک اسپیکر دوگانه استریو استفاده می‌کند.
15.حسگر‌های این گوشی عبارتند از: سنسور تشخیص چهره 3 بعدی، حسگر شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما و فشارسنج هوا.
16.این گوشی دوسیم‌کارته از جدیدترین تکنولوژی اینترنت همراه یعنی 5G هم می‌تواند استفاده نماید. 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس را از کجا می‌توانید انجام دهیم؟

نه تنها خرید اقساطی آیفون 14 بلکه خرید تمامی محصولات شرکت اپل و هزاران محصول از شرکت‌های معتبر از قسطی کلاب امکان‌پذیر است. این مجموعه با ارائه محصولات دیجیتال و اصل با نازل‌ترین قیمت و راحت‌ترین شرایط قسطی توانسته است تا به یکی از پر قدرت‌ترین فروشگاه‌های آنلاین سطح کشور تبدیل شود.

کمی فکر کنید در صورتی‌که یک خانواده نتواند خرید اقساطی گوشی iphone 14 pro max را انجام دهد. چه میزان نقدینگی باید صرف خرید نقدی این گوشی نماید. فروش قسطی این دسته از دیوایس‌های گران قیمت باعث خواهد شد که خانواده‌های بیشتری بتوانند از این نوع گوشی‌های هوشمند با کیفیت استفاده کنند.

این مرکز از همان ابتدا در راستای تکریم ارباب رجوع اقدام به ارائه این خدمت به صورت محدود کرده است. امروزه این فروشگاه آنلاین قادر است تا تعداد زیادی محصول را در انواع دسته‌بندی از جمله: لوازم‌خانگی، محصولات دیجیتال، لوازم‌جانبی و حتی خودرو را به صورت اقساطی به‌فروش برساند.
فروش آنلاین نیازمند یک‌سری زیرساخت‌ها می‌باشد تا خریدار بتواند به سایت مورد نظر اعتماد نماید. از مهمترین این موارد داشتن مجوز‌های لازم کسب و کار الکترونیکی است. تمامی این مجوز‌ها به علاوه سامانه پرداخت امن توسط این مجموعه اخذ شده است. مشتریان گرامی می‌توانند به راحتی و با اطمینان خاطر از سراسر ایران از این فروشگاه آنلاین خرید نمایند. با خرید  از این مرکز مشتری دائمی آن خواهید شد

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل

خرید اقساطی موبایل
شیائومی از جمله شرکت هایی می باشد که به خلق گوشی های خارق العاده با قیمت مناسب معروف است با توجه به فعالیت های این شرکت در یکی دو سال اخیر شاهد...

خرید اقساطی گوشی POCO M4 pro

خرید اقساطی گوشی POCO M4 pro
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی مدل poco m4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی POCO M4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...