خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 13:06:18

گوشی‌های برند سامسونگ با کیفیتی عالی در هر رنج قیمتی در بازار قرار دارند. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ



نگاه کلی به گوشی a14 Samsung

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ به عنوان یکی از محصولات میان رده و قیمت مناسب این برند طرفدار زیادی دارد. این گوشی به دلیل برخورداری از ویژگی‌های بسیار خوب به نسبت قیمتی که دارد در میان کاربران محبوب واقع شده است. افراد می‌توانند این کالای دیجیتال را به صورت نقدی خریداری کرده و از مزیت‌های آن بهره مند شوند.

برخورداری از صفحه نمایش نسبتا بزرگ و با کیفیت در کنار پردازنده قوی و مناسب حاکی از کیفیت بالای این کالای دیجیتال دارد و از جمله دلیل‌های خرید قسطی A14 سامسونگ همین موارد است. به موارد فوق می‌بایست باتری 5000 میلی آمپر ساعت را اضافه کرد و گفت که این گوشی از نظر سخت افزاری بسیار خارق العاده است.

مورد دیگری که می‌بایست به آن اشاره شود مربوط به دوربین این کالای دیجیتال است. کمپانی سامسونگ برای این محصول میان رده خود دوربین اصلی و سلفی بسیار مناسب و با کیفیتی ارائه کرده است. 

ویژگی‌های گوشی A14 سامسونگ

•صفحه نمایش

خرید قسطی A14 سامسونگ با توجه به ویژگی‌ها و قیمتی که این محصول دارد یک اقدام کاملا منطقی است. صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچی بوده و از نوع PLS LCD است. رزولوشن صفحه نمایش این کالای دیجیتال 2408*1080 می‌باشد و در تراکم پیکسلی آن 400 پیکسل در این است. نرخ نوسازی و یا Refresh Rate صفحه نمایش در گوشی سامسونگ فوق 60 هرتز می‌باشد.

•پردازنده

سامسونگ برای پردازنده این کالای دیجیتال میان رده خود از تراشه اگزینوس 850 استفاده کرده است. تعداد هسته‌های پردازنده محصول 8 عدد بوده و به اصطلاح 8 هسته‌ای می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•حافظه و رم

این کالای دیجیتال از نظر حافظه و رم دارای دو مدل است. سامسونگ این گوشی را با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه کرده است. علاوه بر آن از نظر رم این گوشی دارای دو مدل 4 و 6 گیگابایتی می‌باشد.

•دوربین اصلی و سلفی

این گوشی دارای یک دوربین سه گانه می‌باشد. سنسور اول دوربین اصلی از نوع عریض بوده و 50 مگاپیکسلی است. سنسور دوم دوربین اصلی از نوع فوق عریض بوده و 5 مگاپیکسلی می‌باشد. علاوه بر آن گفتنی است که سنسور سوم از نوع ماکرو بوده و 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گوشی سامسونگ A14 از نوع عریض می‌باشد و رزولوشن آن 13 مگاپیکسل است.

•باتری

باتری کالای دیجیتال فوق دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد و از نوع لیتیوم پلیمری است. افرادی که به یک گوشی با قیمت مناسب و باتری قدرتمند نیاز دارند می‌توانند از این گوشی به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های خریدشان یاد کنند. با خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

•سایر ویژگی‌ها

از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت، حسگر مجاورت، قطب نما، شتاب سنج و پشتیبانی از دو عدد سیم کارت اشاره کرد. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت گوشی A14 سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ A14 با توجه به دلیل‌های مختلفی همه روزه تحت تاثیر قرار می‌گیرد. یکی از دلیل‌های بزرگ نوسان قیمت این گوشی وارداتی بودن آن و وابستگی آن به قیمت ارز است. به دلیل عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور و نوسان شدید قیمت ارز، قیمت این گوشی دچار نوسان می‌گردد. علاوه بر آن زمانی که تقاضا برای محصول فوق بیش‌تر می‌شود قیمت آن نیز دچار تغییرات می‌شود.

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

خرید قسطی A14 سامسونگ از طریق وب سایت قسطی کلاب امکان پذیر می باشد. این فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و کالای دیجیتال با ایجاد یک بستر مناسب این محصول را به صورت قسطی به کاربران خود عرضه می کند. افراد می توانند یکی از شرایط خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ را در وب سایت فوق انتخاب و اقدام به خرید آن کنند. قسطی کلاب بهترین شرایط اقساطی را دارد!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ m2 اپل

خرید قسطی لپ تاپ m2 اپل
برند اپل محبوب‌ترین کمپانی دنیا می‌باشد و محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی لپ تاپ m2 اپل به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی

خرید اقساطی گوشی
شیائومی در چند سال اخیر با تولید گوشی های متنوع ثابت کرده است که می تواند در عرصه ساخت گوشی های هوشمند با بسیاری از شرکت های بزرگ از جمله کمپانی...