خرید اقساطی گوشی A52S

تاریخ انتشار:
1403/2/26 20:41:41

گوشی سامسونگ a52S یکی از بهترین مدل‌های تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A52S به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A52S



گلکسی A52S؛ میان‌رده‌ای توانمند با قیمتی ایده‌آل

گلکسی A52S یکی از جدیدترین میان‌رده‌های طراحی شده توسط کمپانی سامسونگ است. در حال حاضر با خرید قسطی گوشی A52S می‌توان این گوشی هوشمند را با شرایطی کاملا مناسب تهیه نمود. دنیای امروزی دنیای تکنولوژی است؛ دنیایی که همه روزه انسان‌ها با خلق ابزارهای مختلف، دروازه‌های جدیدی از علم و تکنولوژی را به روی خود می‌گشایند. با نگاه به دور و اطراف خود می‌توان نمونه‌های گوناگونی از این ابزارها را مشاهده‌ نمود.

به عنوان مثال گوشی‌های هوشمند جزو جدیدترین دستگاه‌های طراحی شده توسط انسان هستند؛ این دستگاه‌های دوست داشتنی با آن ظاهر جذاب و دل‌فریب، امکانات خوبی را ارائه می‌دهند. از برقراری تماس صوتی و تصویری گرفته تا وب‌گردی و استفاده از پیام رسان‌های مختلف، همگی جزو قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند هستند. 

وجود امکانات و ویژگی‌های جذاب درگوشی‌های هوشمند سبب شده تا همه روزه نمونه‌های جدیدتری از این وسیله طراحی شود. گلکسی A52S یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ موجود در بازار است که از سخت افزاری بهبود یافته بهره‌می‌برد.

همچنین این گوشی هوشمند با قیمت مناسبی که دارد، توانسته رضایت شمار زیادی از مخاطبان خود را بدست آورد. بنابراین شما هم می‌توانید با خرید اقساطی گوشی A52S از امکانات این میان‌رده‌ی دوست داشتنی بهره‌مند شوید. همچنین در صورت خرید قسطی گوشی A52S می‌توان بخشی از هزینه خرید این گوشی را پس‌انداز نمود. 

آشنایی با طراحی ظاهری گلکسی A52S

قبل از پرداختن به ویژگی‌های ظاهری گلکسی A52S بهتر است سامسونگ این گوشی هوشمند را در تاریخ 1 سپتامبر 2021 روانه‌ی بازار کرده است. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی، 400 یورو بوده که در بازارهای داخلی با قیمت 9 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما با گذر از این موارد نوبت به آشنایی با جنبه‌های ظاهری گلکسی A52S می‌رسد. 

جالب است بدانید این گوشی هوشمند از نظر ظاهری تفاوت آن‌چنانی با نسخه‌ی استاندارد خود ندارد. سامسونگ در طراحی این محصول خود ازبدنه‌ای تماما پلاستیکی استفاده کرده است. 

همچنین طراحی مدرن و مات پنل پشتی گلکسی A52S ظاهری شیک و زیبایی را به این گوشی هوشمند بخشیده است. سامسونگ برای تنوع بیشتر، این محصول خود را با رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و رنگ یاسی روانه‌ بازار کرده؛ تا به این ترتیب طرفداران این گوشی هوشمند گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب در دسترس داشته باشند.

گلکسی A52S؛ محصولی مجهز به نمایشگر با کیفیت

این محصول شرکت سامسونگ مجهز به یک نمایشگر با کیفیت از نوع "Super AMOLED" است. این نمایشگر از ابعاد 6.5 اینچ بهره‌می‌برد که قادر است تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل به نمایش بگذارد. همچنین تراکم پیکسلی این نمایشگر، 405 پیکسل در هر اینچ مربع است. علاوه بر آن، استفاده از محافظ "کورنینگ گوریلا گلس 5" مقاومت این نمایشگر را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. 

اگر جزو علاقه‌مندان به انجام بازی‌های موبایل هستید، گلکسی A52S گزینه‌ مناسبی برای شما خواهد بود. زیرا نمایشگر این گوشی هوشمند مجهز به نرخ نوسازی 120 هرتزی تصاویر است. 

گلکسی A52S؛ میان‌رده‌ای با سخت افزار توانمند

گلکسی A52S در بخش سخت افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. وجود تراشه‌ "Qualcomm Snapdragon 778G 5G" در پیکره‌ این گوشی هوشمند، سرعت و عملکرد خوبی را به آن بخشیده است. همچنین وجود یک پردازنده‌ مرکزی با 8 هسته‌ی مجزا و یک پردازنده‌ی گرافیکی از نوع "Adreno 642L" قدرت این محصول را چندین برابر کرده است. 

به گونه‌ای که می‌توان سنگین‌ترین بازی های موبایل را به راحتی بر روی گلکسی A52S اجرا نمود. علاوه بر آن، این محصول شرکت سامسونگ در دو مدل مختلف با میزان حافظه‌ی 128 و 256 گیگابایت و حافظه‌ رم 6 و 8 گیگابایت طراحی شده است. اگر جزو کسانی هستید که به ثبت تصاویر علاقه‌ی فراوانی دارید، گلکسی A52S انتخاب خوبی خواهد بود.

 زیرا این گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی چهارگانه با کیفیت‌های 64، 12، 5 و 5 مگابایت است. همچنین در بخش دوربین سلفی این گوشی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده شده است. ناگفته نماند که این گوشی هوشمند دارای یک باتری پرقدرت با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت می‌باشد.

خرید اقساطی گوشی A52S از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط فوق‌العاده

در سال‌های اخیر به علت نوسانات قیمت ارز، انتخاب شیوه‌ی خرید یک گوشی هوشمند به یکی از موضوعات پربحث تبدیل شده است. اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا با خرید اقساطی راه ساده‌تری را برای تهیه یک گوشی در پیش‌روی شما قرار خواهد داد. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی A52S، هزینه‌ی خرید این گوشی هوشمند را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. 

همچنین در صورت خرید اقساطی گوشی A52S فشار کمتری به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد شد. بنابراین فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش قسطی موبایل آماده است تا نیاز شما را برآورده سازد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a52s یا خرید نقدی آن، همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی گوشی s20 پلاس

فروش نقدی گوشی s20 پلاس
جدیدترین تلفن همراه سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 پلاس به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی tab s8 ultra

خرید قسطی tab s8 ultra
تبلت یکی از وسایل مهم و کاربردی در دنیا است که برند سامسونگ در تولید آن بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید قسطی tab s8 ultra به بخش...