دیجیتال کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/14 13:00:13

دیجی کالا یک سایت اینترنتی است که کالا های خود را به صورت نقدی به فروش می رساند، اما با کاهش قدرت خرید افراد، سایت قسطی کلاب تمام کالا های موجود در دیجی کالا را به صورت قسطی و شرایط ویژه به فروش می رساند. برای خرید اقساطی کالا های مورد نیاز خود به صورت قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دیجیتال کالا

گسترش فروشگاه های دیجیتال کالا

چند سال پیش اگر به نسل گذشته می گفتید که شما می توانید از طریق کامپیوتری که در منزل دارید به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید، تعجب می کردند و تمام تلاش خود را به کار می بستند تا شما را قانع کنند که هیچ کالایی را ندیده نخرید!

امروز با گسترش فناوری و نفوذ تکنولوژی به نقطه نقطه زندگی ها، خرید اینترنتی نیز به یکی از راه‌ های بدیهی خرید تبدیل شده است؛ تا حدی که اغلب افراد به خصوص در میان نسل جدید ترجیح می دهند که بدون صرف وقت و انرژی زیاد، و از طریق فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

به نظر می رسد که فروشگاه دیجی کالا نقش اساسی را برای جلب اعتماد مردم به خرید اینترنتی ایفا کرده است. با ما همراه باشید تا به طور مختصر این فروشگاه دیجیتال کالا را مورد بررسی  قرار دهیم و نگاهی جزئی به بخش های مختلف آن داشته باشیم.

در سال ۸۳ دو برادر به نام های حمید و سعید محمدی به دنبال خرید یک دوربین دیجیتال بودند. آن ها از همان مراحل اولیه خرید که شامل بررسی محصولات مختلف و انتخاب محصول مورد نظر خود بودند دچار مشکل شدند، چرا که هیچ منبع فارسی خوبی برای معرفی محصولات مختلف وجود نداشت. از آن جایی که هیچ فروشگاه دیجیتال کالا نیز وجود نداشت مشکل عدم دسترسی به کالاهای دیجیتال مختلف پر رنگ تر بود.

این دو برادر در تمام مراحل مختلف خرید دچار مشکل بودند و پس از خرید نیز متوجه شدند که کالای که تحویل گرفته اند مشکل دارد. از این رو تصمیم گرفتند که فروشگاه دیجیتال کالای خود را راه اندازی کنند. دیجی کالا نامی بود که این فروشگاه دیجیتال کالا به خود گرفت.

در دیجی کالا در ابتدا فقط کالای دیجیتال و لوازم الکترونیکی به فروش می رساند، اما از سال ۹۳ از یک فروشگاه کالای دیجیتال به یک فروشگاه دیجیتال کالا تبدیل شد.
این فروشگاه دبجیتال کالا هر کالایی از هر دسته بندی را به فروش می رساند و تلاش می کند که یک واسط خوب میان فروشندگان و مشتریان باشد. در دیجی کالا تمام کالاهای موجود به نحو بسیار کارآمدی دسته بندی شده اند و به کاربران این امکان را می دهند که کالاهای مورد نیاز خود به راحتی پیدا کنند.

یک فروشگاه دیجیتال کالا را می توان به عنوان یک نیاز مهم کاربران امروزی در نظر گرفت، چرا که امروز دیگر اغلب مردم فرصت این را ندارند در فروشگاه ها بگردند و به صورت سنتی خرید انجام دهند.
از طرفی کاربر امروزی تمایل دارد که قبل از انجام خرید ویژگی های مختلف کالای مورد نظر خود را بررسی کنید بنابریان توضیحات بی طرفانه ارائه شده در فروشگاه دیجیتال کالای دیجی کالا می تواند بسیار مفید باشد.

فروش قسطی به صورت اینترنتی در قسطی کلاب

چند سالی از آغاز فعالیت فروشگاه های دیجیتال گذشته است، اما مسأله ای که در میان همه آن ها مشترک است این است که کالا ها به صورت نقدی به فروش می رسند و به دلیل سختی شرایط برای فروش اقساطی کالا ها، از این حیطه دوری می کنند.

قسطی کلاب یک فروشگاه دیجیتال کالا است که این مشکل را به جان خریده و تمام تلاش خود را می کند که با ارائه شرایط ویژه و آسان کالا ها را به صورت قسطی در اختیار کاربران خود قرار دهند و در این اوضاع نا به سامان اقتصادی موجود به هم وطنان خود یاری برساند.
در قسطی کلاب تمام کالا های موجود در دیجی کالا را می توان در قالب اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه خریداری کرد و بدون نگرانی از بابت هزینه تنها به کیفیت کالاها توجه کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4

خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4
یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ مدل Galaxy zfold4 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی گلکسی زد فولد 4 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی ایپد پرو 2021

خرید اقساطی ایپد پرو 2021
یکی از بهترین تبلت‌های دنیا متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی ایپد پرو 2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...