خرید اقساطی گوشی 11t pro با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/8 05:04:14

خرید قسطی گوشی 11t pro یکی از روش‌های کاملا اقتصادی برای تهیه این کالای با کیفیت و مقاوم می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطی گوشی 11t pro با چک



گوشی 11t pro

با خرید قسطی گوشی 11t pro می‌توانید به محصولی بسیار با کیفیت با قیمت‌هایی که مناسب اکثر اقشار جامعه است، دسترسی پیدا کنید. برند شیائومی توانسته در سال‌های اخیر عملکرد بسیار مناسب و درخشانی را از خود بروز دهد. یکی از گوشی‌های سطح بالای بازار که تقاضای زیادی دارد گوشی پرو 11 تی می‌باشد. این گوشی با امکانات خاص و ویژه خود با برندهای مشهوری همچون اپل و سامسونگ رقابت شدیدی دارد.

اگر از جمله افرادی هستید که کیفیت باتری، نمایشگر، بدنه، دوربین همگی با هم برای شما مهم می‌باشد این گوشی‌ها مناسب شما است. برند شیائومی دارای سخت افزار بسیار قوی است که خیال شما را از بابت قطعات راحت می‌کند. در ادامه این مقاله شما را با مشخصات و نحوه خرید اقساطی گوشی 11t pro  آشنا می‌سازیم، پس با ما همراه باشید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. 

مشخصات گوشی pro 11 t

گوشی pro 11 t با داشتن مشخصات ویژه جای خود را در بازار کشور باز کرده است. نمایشگر این گوشی در ابعاد 6.67 اینچ است که با داشتن رزولوشن بسیار خوب تصاویر بسیار با کیفیتی را ارائه می‌دهد. وزن این گوشی 204 گرم است و فریم‌های کناری آن از جنس آلومینیوم است که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. سه سنسور دوربین در این گوشی قرار داده شده که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل است. دیگر دوربین‌ها از جمله تله فوتو و ماکرو به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل می‌باشد. این گوشی قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 8K و سرعت فریم 30 ثانیه را دارد که نشان دهنده عملکرد بسیار خوب این گوشی است. با خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

گوشی pro 11 t با حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایت به بازار راه یافته و تمام آنچه که افراد از گوشی هوشمند می‌خواهند را، دارا است. پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون، باعث گردیده تا بازی‌ها و اپلیکیشن‌های بسیار سنگین و پر حجم در ساعات طولانی مشکلی را برای گوشی پیش نیاورد. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر است که با داشتن یک شارژر قوی در عرض مدت کوتاهی می‌تواند باتری را به طور کامل شارژ کند. 

کالای دیجیتال

از جمله کالای دیجیتال که مردم استفاده زیادی در سطح جامعه دارند، گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد که جز جدا نشدنی زندگی افراد شده است. گوشی‌های برند شیائومی، از پر فروش‌‎ترین گوشی‌های موجود در بازار می‌باشند که در حوزه موبایل و تکنولوژی با پیشرفت و رشد زیادی همراه است. این برند در سال 2010 تاسیس گردیده و با قیمت‌های بسیار پایین و کیفیت‌های قابل قبول، بازار کشور های دنیا را در دست گرفته است. برای خرید اقساطی گوشی 11t pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب!

خرید اقساطی در کنار خرید نقدی همیشه از گزینه‌های پیش روی افراد برای تهیه انواع محصولات و کالاها می‌باشد. سایت‌های زیادی در جهت فروش قسطی محصولات خود فعالیت دارند و خدمات خوبی را ارائه می‌دهند. یکی از سایت‌های پیشرو در این زمینه سایت قسطی کلاب می‌باشد که با در نظر گرفتن شرایط خاص اقتصادی مردم شرایط فروش قسطی خوبی دارد. در این سایت افراد بدون هیچگونه پیش پرداخت و ارائه سفته و یا فیش حقوقی می‌توانند اقدام به خرید محصولات مختلف از جمله گوشی نمایند. شرایط باز پرداخت نیز بسیار مناسب و آسان در نظر گرفته شده است تا این سایت مشتری مداری را به اوج خود برساند. 

بازپرداخت در اقساط 3 الی 12 ماهه در نظر گرفته شده است که کمترین میزان سود را دارد. برای کسب اطلاعات کافی در زمینه فروش محصولات و گوشی‌ها به خصوص خرید اقساطی گوشی 11t pro می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش کالای دیجیتال قسطی

فروش کالای دیجیتال قسطی
امروزه شرکت های زیادی هستند که در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند و تولید کننده محصولات این حیطه هستند. برای مشاهده و خرید قسطی جدید ترین محصولات...

خرید لپتاپ ایسوس

خرید لپتاپ ایسوس
طرح خرید لپتاپ ایسوس پروژه ای است که در جهت آسان بودن تبادل اطلاعات مهم و حیاتی تمامی داده در بین تمامی اقشار جامعه صورت می گیرد. به همین منظور