خرید قسطی گوشي A51

تاریخ انتشار:
1403/1/30 11:58:38

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی a51 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي A51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي A51


ستاره درخشان سامسونگ؛ گوشی a51

اگر قصد خرید قسطی گوشي A51 را دارید باید بدانید این موبایل در سال 2019 توسط شرکت کره‌ای سامسونگ معرفی شد. در آن زمان گوشی a51 سامسونگ توانست نظرات بسیار زیادی را به خود جلب کند و  مورد توجه کاربران زیادی مخصوصا در ایران قرار گرفت. 

این گوشی به دلیل قیمت مناسب خود و امکانات ویژه‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ مورد توجه قرار گرفت. امروزه سامسونگ مدل‌های جدیدتری از a51 را نیز روانه بازار کرد. نسخه به روز شده a51 گوشی سامسونگ a52 می‌باشد، اما همچنان ‏a51 با توجه به قیمت پایین تری که دارد و امکاناتی که موبایل دارای آن می‌باشد؛ می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید یک گوشی هوشمند کاربردی به صورت نقدی باشد. 

نمایشگر گوشی a51 سامسونگ از نوع لمسی خازنی بوده و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. نسبت نمایشگر به کل صفحه در گوشی a51 سامسونگ برابر با 87 درصد می‌باشد که این عدد از نسخه جدیدتر یعنی گوشی a52 نیز بیشتر است. گوشی گلکسی a51 مجهز به حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر، قطب نما، ژیروسکوپ و بلوتوث gps و قابلیت اتصال به usb می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي A51 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی مشخصات و ویژگی‌های گوشی هوشمند گلکسی a51 سامسونگ

قبل از خرید قسطی گوشي A51 باید با مشخصات و ویژگی‌های این محصول آشنا شوید. گوشی a51 سامسونگ اندازه‌ای در حدود شش و نیم اینچ دارد و رزولوشن آن 405 پیکسل در هر اینچ است. این موبایل دارای یک باتری لیتیومی غیر قابل تعویض می‌باشد که ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت است و همچنین قابلیت شارژ سریع را نیز دارد. وزن گوشی a51 سامسونگ برابر با 172 گرم می‌باشد.

درحالی که نسخه جدید تر این گوشی وزن بیشتری دارد در نتیجه می‌توان گفت در دست گرفتن گوشی a51 سامسونگ در مقایسه با نسخه جدید تر آن سبب می‌شود کمتر دست شما خسته شود. جلوی گوشی a51 سامسونگ از جنس شیشه ساخته شده و پشت آن و همچنین فریم دور گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد. گوشی هوشمند گلکسی a51 سامسونگ دارای تراشه 10 نانومتری و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ ای می‌باشد. 

سیستم عامل موبایل اندروید ده بوده و می‌تواند نیازهای روزمره کاربران را به سادگی برطرف کند. گوشی هوشمند گلکسی a51 سامسونگ دارای یک درگاه اختصاصی برای کارت حافظه خارجی می‌باشد.

 این موبایل در چند مدل با حافظه‌های گوناگون در بازارهای جهانی عرضه شده است. یک مدل گوشی دارای رم 4 گیگابایت و حافظه 64 و مدل دیگر نیز رم 4 داشته و حافظه آن 128 گیگابایت می‌باشد. با خرید اقساطی گوشي A51 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

تنها مدل از گوشی که با رم 6 عرضه شده است؛ دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت می‌باشد. دوربین گوشی گلکسی a51 سامسونگ از چهار  لنز مختلف تشکیل شده است یکی از این لنزها 48 مگاپیکسلی واید بوده و لنز دیگر نیز 12 مگاپیکسلی اولترا واید می‌باشد. این دوربین دو لنز 5 مگاپیکسلی دارد که یکی از آن‌ها لنز تله فوتو و دیگری لنزی برای تشخیص عمق است. دوربین سلفی موبایل دارای یک لنز 32 مگاپیکسلی بوده که مشابه رده‌های بالا تر خود می‌باشد.  

چگونگی خرید قسطی گوشي A51

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشي A51 را برای شما فراهم کرده و شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. علاوه بر فروش اقساطی گوشی a51 سامسونگ، سایت قسطی کلاب کار فروش قسطی سایر گوشی‌ها و انواع کالای دیجیتال را نیز انجام می‌دهد. البته باید توجه کنید این گوشی  با توجه به قیمت مناسبی که دارد می‌تواند گزینه خوبی برای خرید نقدی باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ Msi

خرید قسطی لپ تاپ Msi
لپ‌تاپ یکی از اساسی‌ترین لوازم دیجیتالی است که در دنیای امروز جز ضروریات هر محیط کاری است. برای خرید اقساطی لپ تاپ Msi به بخش ...

خرید اقساطی لپ‌تاپ اپل

خرید اقساطی لپ‌تاپ اپل
مک بوک یا همان لپ تاپ اپل جز پرفروش‌ترین محصولات کمپانی اپل هستند. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ اپل با قیمتی عالی به بخش لپ تاپ در...