خرید قسطی PS4PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/14 09:56:28

کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS4PRO به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی PS4PRO


راهنمای خرید PS4 PRO

همانطور که شما نیز خبر دارید، تکنولوژی به سمتی در حال پیشرفت است که می‌تواند شیوه زندگی برخی از انسان‌ها را تغییر دهد. از این رو اکنون قصد داریم به کنسول بازی PS4 اشاره کنیم که جزو با کیفیت‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا است. به همین دلیل افراد زیادی به خرید قسطی PS4PRO اقدام می‌کنند.

بازی‌ها و سرگرمی‌ها در انواع مختلفی وجود دارند، اما معمولا پرطرفدارترین و گرانقیمت ترین آن‌ها، بازی‌های ویدئویی می‌باشند از این رو شرکت‌ها و افراد زیادی در دنیا در حال توسعه آن هستند.

PS4 PRO یکی از بهترین کنسول‌های بازی در دنیا می باشد که تقریبا 90 درصد از جوانان به آن علاقه مند هستند یا تمایل به خرید آن دارند. به همین دلیل افرادی که توانایی خرید آن را ندارند به خرید اقساطی PS4PRO اقدام می‌کنند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تعدادی از تصاویر این کنسول بازی سرگرمی را به شما نشان دهیم، سپس اطلاعات کاملی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم. 

همانطور که از تصاویر بالا مشخص است، این کنسول بازی دارای ظاهری زیبا و کاربر پسند می‌باشد. همچنین سایز کوچک و وزن کم، از دیگر مزیت‌های آن نسب به سایر کنسول‌های بازی دیگر است.

قبل از خرید قسطی PS4PRO به نکات زیر توجه کنید، زیرا ممکن است در انتخاب شما تاثیر گذار باشد. این دستگاه مخصوص بازی ساخته شده است. از این رو قدرت گرافیکی و پردازنده ای بالایی دارد. در ادامه به صورت کامل به ویژگی‌های سخت افزاری آن اشاره خواهیم کرد. اما قبل از هر چیز قصد داریم کمی راجع به کیفیت و رزولوشن آن صحبت کنیم: 

رزولوشن PS4 PRO

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، این دستگاه دارای کیفیت و رزولوشن بسیار عالی در نمایش بازی‌ها می‌باشد. از دیگر مزیت‌هایی که سبب شده است علاوه بر خرید نقدی، خرید اقساطی PS4PRO بسیار رایج شود، تولید صدا و حرارت کمتر نسبت به سری نسل‌های قبل این دستگاه می‌باشد.

شرکت سازنده کنسول بازی PS4 PRO

شرکت سازنده این کنسول بازی سونی نام دارد. این شرکت از سال‌ها پیش انواع کنسول‌های بازی را در برندهای مختلف به بازار جهانی ارائه کرد. از اولین کنسول‌های سری پلی استیشن، می‌توان به PS1 اشاره کرد که خاطره‌های خوبی را از سال‌ها پیش به جا گذاشته است.

سپس با پیشرفت روز افزون این شرکت، به ترتیب سایر آپدیت‌ها پلی استیشن وارد بازار جهانی شد تا اینکه اکنون شاهد PS4 PRO هستیم و افراد زیادی را می‌بینم که به خاطر عدم توانایی مالی خرید خرید قسطی PS4PRO را به خرید نقدی ترجیح می‌دهند.

چیزهای زیادی برای گفتن در وصف شرکت سونی وجود دارد، و این در توان ما نیست. بنابراین تنها کافی است بدانید که این شرکت، جزو قوی‌ترین شرکت‌های تولید کننده بازی و کنسول بازی در دنیا می‌باشد. در ادامه به صورت کامل به شرح ویژگی‌های این دستگاه خواهیم پرداخت. 

ویژگی‌های PS4 PRO

• ابعاد: 327*295*55

• وزن: 4500 گرم

• اقلام همراه دستگاه: دسته بازی Dual Shock 4 - هدست مونو - کابل برق - کابل HDMI - کابل USB - دفترچه راهنما

• نوع درایو: Blu-ray / DVD-ROM

• نوع پردازشگرCPU : AMD

• نوع پردازگشر GPU: 4.20Flops, AMD Radeon Graphics Core

• تصویر: K HDR4

• دارای سه عدد پورت USB

• دارای پورت USB 3

• ظرفیت هارد: 1 ترابایت

• دارای بلوتوث

نکات و ویژگی‌هایی که در بالا خدمت شما عرض شد، از مهترین ویژگی‌های این دستگاه می‌باشد، که می‌تواند راهنمای خوبی در خرید قسطی PS4 PRO باشد.

شرایط خرید اقساطی PS4PRO از قسطی کلاب

خرید اقساطی PS4 و سایر وسایل دیجیتال در فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر است. این فروشگاه فروش قسطی کنسول بازی و سایر کالاهای دیجیتال را ارائه می‌کند. بنابراین هم اکنون با خیال راحت سفارش خود را در قسطی کلاب ثبت کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی PS5 با چک

فروش قسطی PS5 با چک
یکی از بهترین کنسول‌های بازی سونی پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید قسطی PS5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...

فروش قسطی پلی استیشن 5

فروش قسطی پلی استیشن 5
جذاب‌ترین کنسول بازی سونی ps5 نام دارد که بسیار پر طرفدار است. اگر تمایل به خرید قسطی پلی استیشن 5 به بخش بازی سرگرمی در سایت...