خرید قسطی مانیتور جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 06:46:06

برند جی پلاس با وجود تبلیغات و کیفیت استثنایی که دارد به سرعت در ایران و خاورمیانه شناخته شد و امروزه با رونمایی از مانیتورهای جدید توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی مانیتور جی پلاس

مانیتور جی پلاس

مدتی از فعالیت شرکت مشهور کره‌ای ال‌جی می‌گذرد. این کمپانی محصولات خود را در اقصی نقاط جهان به فروش می‌رساند. یکی از بازارهای پر فروش این برند، ایران است که شرکت با سابقه گلدیران این محصولات را گارانتی می‌نماید.

جی پلاس به عنوان نمایندگی رسمی بازار ایران معرفی شده است و به مونتاژ و توزیع محصولات ال جی در ایران می‌پردازد. از جمله محصولات تولیدی جی پلاس، یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، دستگاه‌های تصفیه هوا، کولر و تلویزیون است. 

جی پلاس به عنوان بازار ایران سعی دارد تا علاوه بر در دست گرفتن بازار داخلی محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر نماید. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات با کیفیت تلویزیون جی پلاس بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

مانیتور جی پلاس مدل  GDM-225JN

این مانیتور در سایز 22 اینچ و در رنگ زیبای مشکی تولید شده است و گارانتی آن را شرکت گلدیران ضمانت می‌کند. این محصول از نظر رنج قیمتی، محصولی مقرون به صرفه است. ابعادی برابر با 486x35x286 میل متر مکعب و وزنی در حدود 1.5 کیلوگرم دارد. 

با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس از یک محصول باکیفیت و با قیمت مناسب برخوردار شوید. این محصول از طراحی بدون حاشیه و زیبا برخوردار است.

نوع پنل آن از نوع VA است و نور پس زمینه LED دارد. نسبت رزولوشن صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسل است و نسبت تصویر در آن 16:09 است. کیفیت نمایش نیز به صورت Full HD می‌باشد، دارای کنتراست داینامیک 1M:1 و کنتراست استاتیک 1000:1 است. 

این کنتراست در ارائه جزئیات مطلوب و مناسب است. سایز پیکسل‌ها نیز در حدود 0.248 × 0.248 میلی متر مربع است و قادر است تا تعداد 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس از تولیدات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید.

شدت روشنایی 200 cd/m2 می‌باشد. زمان پاسخگویی این مانیتور 5 میلی ثانیه است. به علاوه، دارای زاویه دید افقی و عمودی بالاتر از 170 درجه است و نرخ به ‌روزرسانی تصویر آن 60 هرتز است. 

نوع سیگنال ویدیویی آن به صورت آنالوگ و دیجیتال است. این مانیتور از نوع صفحه نمایش مات و ضد گلیر است که از انعکاس نور جلوگیری به عمل می‌آورد. همچنین دارای فیلتر نور آبی است. از نظر کلی این مانیتور، دارای کاربری اداری و عمومی است. 

این مانیتور دارای پایه قابل تنظیم است و به راحتی نصب می‌شود. اندازه پایه دیواری آن نیز 75*75 میلی‌متر مربع است. با خرید اقساطی مانیتور جی پلاس یک محصول با زاویه دید مناسب و کنتراست مطلوب داشته باشید.

از نظر قابلیت‌های اتصالی دارای پورت VGA یا D-Sub است. اگرچه این تلویزیون، دارای گذرگاه USB نمی‌باشد، ولی دارای پورت HDMI است. همچنین دارای یک خروجی هدفون نیز می‌باشد. به علاوه، این مانیتور دارای یک منبع تغذیه آداپتور 12 ولتی است. 

همراه با این دستگاه، از یک آداپتور و یک کابل HDMI برخوردار خواهید شد. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس یک محصول با قابلیت اتصال مناسب و نصب ساده برخوردار شوید. به طور کلی، این کالا ارزش خرید بالایی دارد.

خرید مانیتور جی پلاس

اگر مایلید تا این مانیتور مقرون به صرفه و باکیفیت را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده کالاهای ایرانی بهره مند شوید. 

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور جی پلاس از قسطی‌کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت هواوی

خرید تبلت هواوی
شرکت هواوی یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده در زمینه طراحی و تولید تبلت می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت هواوی به بخش ...

خرید اقساطی گوشی A21s سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A21s سامسونگ
برند سامسونگ یکی از برندهای معتبر دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A21s سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...