خرید گوشی a01 core

تاریخ انتشار:
1403/2/22 07:19:42

برند استثنایی سامسونگ با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا برترین گوشی‌های هوشمند دنیا را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی گوشی a01 core به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی a01 core


گوشی هوشمند سامسونگ

برند سامسونگ با سابقه‌ای بیش از یک قرن توانسته است بهترین و کارآمدترین محصولات دیجیتالی را طراحی و تولید کند. این برند استثنایی متاسفانه به تازگی موسس بزرگ خود را از دست داده است و امیدواریم در نبود این فرد بزرگ، کمپانی سامسونگ بتواند سطح و کیفیت خود را در دنیا حفظ و نگه داری کند.

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی a01 core با تخفیفی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

ویژگی‌های ظاهری منحصر به فرد گوشی a01 core

اولین موردی که در ویژگی‌های ظاهری یک تلفن همراه می‌توان به آن اشاره کرد، رنگ آن‌ها می‌باشد که بسیار حائز اهمیت است. گوشی a01 core دارای 3 رنگ جذاب و دیدنی است. 

رنگ‌های استفاده شده در گوشی a01 core قرمز، آبی و مشکی است. اکثر تلفن‌های همراه دارای رنگ‌های خنثی و تیره می‌باشند، ولی گوشی a01 core با رنگبندی منحصر به فرد حس شادابی و شادی فراوانی را به شما منتقل خواهد کرد.

صفحه نمایشی بزرگ با دید وسیع‌تر

گوشی a01 core دارای یک صفحه نمایشگر با کیفیت HD می‌باشد و 5.3 اینچ اندازه دارد و با بدنه‌ای نازک بسیار چشم نواز جلوه می‌کند.

ناگفته نماند که باتری این گوشی استثنایی بسیار قدرتمند می‌باشد و جالب است بدانید که طراحی پشت این گوشی راه راه است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a01 core دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

عکس‌های خیره کننده با گوشی a01 core

این گوشی بی‌نظیر دارای دوربین‌های قدرتمندی می‌باشد و بسیار حرفه‌ای طراحی شده است. گوشی a01 core با قیمت مناسبی که دارد، توانسته جز بهترین میان‌رده‌های سامسونگ قرار گیرد. 

دوربین‌های گوشی a01 core با 8 و 5 مگاپیکسل طراحی شده است و به یاد ماندنی‌ترین عکس‌ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی a01 core با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قدرتی که ماندگار است!

باتری گوشی a01 core با قدرتی به اندازه 3000 میلی آمپر بر ساعت جز ماندگارترین باتری‌های سامسونگ است و شما صبح که از خواب بیدار می‌شوید تا شب که به خانه باز می‌گردید، گوشی روشن و با انرژی بالا خواهید داشت و این گوشی استثنایی هیچگاه شما را تنها نخواهد گذاشت. با خرید اقساطی گوشی a01 core از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی a01 core از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران است که مشتریان فراوانی دارد.وبسایت قسطی کلاب با شرایطی عالی برای فروش، مشتریان بسیاری را جذوب خود کرده است. 

برای خرید نقدی از قسطی کلاب تنها کافی است وارد سایت قسطی کلاب شده و با انتخاب کالای مورد نظر به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره ببرید. 

همچنین نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت آنلاین است و تنها تفاوت آن دریافت اعتبار خرید از طریق بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است. 

ناگفته نماند که برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شما تاسقف 150 میلیون تومان می‌توانید خرید اینترنتی خود را تکمیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید اقساطی گوشی a01 core از قسطی کلاب یک خرید موفق و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی گوشی S22 اولترا سامسونگ

خرید قسطی گوشی S22 اولترا سامسونگ
خرید قسطی گوشی s22 اولترا یک دغدغه مهم در بین جوانان است. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...