خرید قسطی گوشی آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:51:46

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، خرید گوشی موبایل آیفون به صورت نقدی برای همه افراد جامعه ممکن نیست. از این رو فروش قسطی گوشی آیفون می تواند برای افراد زیادی جالب توجه باشد. قسطی کلاب یکی از فروشگاه های اینترنتی است که در بخش کالای دیجیتال خود امکان خرید قسطی گوشی آیفون را برای کاربران خود فراهم کرده است. 

خرید قسطی گوشی آیفون

آیفون اقساطی با شرایط ویژه

گوشی آیفون یکی از بهترین و با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازار است که افراد زیادی علاقه مند به خرید آن هستند.این برند در انواع و مدل های مختلفی طراحی و ساخته شده اند و قیمت های متفاوتی نیز دارد. گوشی های آیفون به نسبت سایر گوشی های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد که می توانید آن را به صورت قسطی و یا نقدی از فروشگاه های  معتبر مانند فروشگاه آنلاین قسطی کلاب خریداری کنید.

ویژگی های گوش آیفون

همانطور که در بالا نیز اشاره شد تقریبا تمامی مدل ها گوشی آیفون امکانات و ویژگی های عالی و منحصر به فردی دارند. دوربین های با کیفیت بسیار بالا و چندگانه که می تواند مانند یک دوربین حرفه ای انواع عکس ها مانند پرتره یا عکس های طبیعت را با گوشی های آیفون بگیرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در مدل های جدید گوشی آیفون توانایی تشخیص چهره به جای استفاده از اثر انگشت است. این قابلیت به حدی هوشمندانه و دقیق است که گوشی آیفون با یک اسکن سه بعدی از چهره می تواند بعد از تغییراتی مانند ریش گذاشتن، استفاده از عینک و یا تغییر رنگ و حالت مو چهره مالک خود را تشخیص دهد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در انواع گوشی های آیفون آن است که توانایی تغییر حجم رزولوشن ویدئو ها را دارد. این ویژگی به شما کمک می کند بتوانید اطلاعات بیشتری را در گوشی خود ذخیره کنید. با استفاده از انواع گوشی های آیفون می توانید تصاویر هنری و اسلوموشن با وضوح فول اچ دی بگیرید و از دیدن تصاویر با کیفیت به سبک های مختلف استفاده کنید.

تمام مدل های گوشی آیفون ظاهری بسیار ظریف و زیبا دارند و استحکام و طول عمرشان زیاد است. قدرت پردازنده های به کار رفته در گوشی های آیفون نیز بسیار زیاد بوده و از پردازنده های شش و چهار هسته ای استفاده می کند. در انواع گوشی آیفون می تواند سنگین ترین برنامه ها و نرم افزارها را در زمان بسیار کوتاهی اجرا نمایید.

زمان شارژ کوتاه باتری و کارکرد طولانی مدت آن یکی دیگر از ویژگی هایی است که هنگام خرید گوشی باید به آن توجه کنید. باتری های به کار رفته در انواع گوشی های آیفون به صورت سریع شارژ شده و ساعت ها طول می کشد تا باتری گوشی آیفون شما خالی شود. صفحه نمایش گوش های آیفون نیز روشنایی و رزولوشن بسیار بالایی دارند که لذت تماشای کلیپ ها و عکس ها را چند برابر می کند.


خرید قسطی گوشی آیفون

قیمت گوشی آیفون

گوشی های آیفون موجود در بازار با توجه به ویژگی ها و سال تولید قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال در چند ماه اخیر گوشی iphone 10 این روزها در بازار قیمتی حدود 14 میلیون تومان دارد ولی باز هم با توجه به نوسانات بازار قیمت ها متغیر است. برای اطلاع از قیمت دقیق گوشی با کارشناسان قسطی کلاب تماس حاصل فرمایی.

خرید قسطی گوشی آیفون

همانطور که در نکات بالا نیز اشاره شد گوشی های آیفون قیمت های نسبتا بالاتری در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار دارند. پرداخت نقدی و یک جا برای افراد بسیاری سخت و شاید غیر ممکن باشد بنابراین باید به دنبال فروشگاه هایی باشید که شرایط قابل قبولی برای خرید قسطی گوشی آیفون برای شما فراهم می کنند. 

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

بسیاری از افراد جامعه به خصوص در میان نوجوانان و جوانان وجود دارند که علاقه زیادی دارند که بتوانند محصولات شرکت اپل، مانند آیفون را خریداری کنند.

 پرداخت نقدی تمام هزینه مربوط به گوشی آیفون برای اغلب افراد جامعه ممکن نیست از این رو ما در قسطی کلاب در صدد رفع این مشکل برآمده ایم. با ثبت نام در سایت قسطی کلاب تمام کاربران می توانند گوشی آیفون را به صورت قسطی خریداری کنند و دیگر لازم نیست که نگران قیمت این کالا باشند. 

با قسطی کلاب تمام افراد علاقه مند به برند اپل می توانند گوشی آیفون قسطی مورد نظر را از هر مدل که علاقه دارند به صورت قسطی خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایرپاد

خرید قسطی ایرپاد
اگر علاقه‌مند به خرید قسطی ایرپاد هستید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در بخش کالای دیجیتال خرید...

خرید قسطی ساعت هواوي

خرید قسطی ساعت هواوي
برند هوآوی یکی از برندهای شناخته‌ شده در دنیا می‌باشد که دارای محصولات متنوعی است. برای خرید قسطی ساعت هواوي به بخش کالای دیجیتال...