خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/1/26 01:10:35

برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به بخش وسایل خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن


تلویزیون ایکس ویژن در طرح فروش اقساطی

تلویزیون ایکس ویژن یکی از برند های ایرانی با کیفیت عالی است که در سایز های مختلفی طراحی و ساخته شده اند. این تلویزیون های داخلی قیمت مناسب تری نسبت به مدل های وارداتی داشته و می توانید در فروشگاه های معتبر آنلاین و حضوری به صورت اقساطی یا نقدی خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب یکی از سایت های داخلی معتبر است که امکان خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن را مانند بسیاری دیگر از محصولات فروشگاه با شرایط عالی و بسیار ویژه برای شما فراهم می کند.

تلویزیون ایکس ویژن

یکی از ویژگی های هر تلویزیونی زیبایی و ظرافت در طراحی و ساخت آن است. تلویزیون ایکس ویژن نیز مانند تمام برندهای معروف خارجی ظاهری بسیار زیبا و ظریف دارد که می توانید در خانه های بزرگ و کوچک خود از آن استفاده کنید. با استفاده از این تلویزیون می توانید به اینترنت وصل شده و برنامه های کاربردی زیادی را نصب و استفاده کنید.

استفاده از رابط هایی مانند USB.3 امکان انتقال اطلاعات را بین تلویزیون و دستگاهی که به آن وصل است در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد. عمق تصاویر نشان داده شده در این تلویزیون بالا بوده و تمام رنگ ها و تصاویر را با بالاترین کیفیت و رزولوشن نشان خواهد داد.

سیستم های صوتی به کار رفته در بسیاری از انواع تلویزیون ایکس ویژن ده واتی بوده و در مجموع با 20 وات توان صوتی باعث می شود بتوانید در سالن های بزرگ از آن استفاده کرده و در تمام سالن صدای آن را به وضوح بشنوید. نسبت تصویر این تلویزیون ها نیز مانند تمام برندهای خارجی متناسب بوده و تصاویر را با ابعاد مناسبی نشان می دهد. 

بسیاری از تلویزیون های ایکس ویژن مجهز به قابلیت ضبط برنامه و ماشین زمان هستند که به شما این امکان را می دهد زمانی که نمی توانید برنامه مورد علاقه تان را ببینید آن ها را ضبط کرده یا هنگام پخش آن ها را عقب بزنید. انواع مختلف تلویزیون ایکس ویژن زاویه دید بسیار وسیعی دارد به طوری که می توانید تلویزیون را در هر جای منزل قرار داده و بتوانید تصاویر را به طور کامل و واضح مشاهده نمایید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در بسیاری از مدل تلویزیون های ایکس ویژن قابلیت نمایش عکس در فرمت های مختلف است که در بسیاری از نمونه های خارجی نیز این ویژگی وجود ندارد. در انواع مختلف تلویزیون ایکس ویژن پردازشگر های مرکزی قدرتمند و پردازنده های گرافیکی چند هسته ای استفاده شده است که باعث شده است این تلویزیون قدرت بسیار بالا و استانداردی دارد. 

علاوه بر قابلیت استفاده از حافظه های خارجی، تلویزیون های ایکس ویژن حافظه داخلی بسیار بالایی دارند که می توانید حجم قابل قبولی فایل را در آن ذخیره کنید. با این کار تنها کافیست برنامه مورد نظر خود را در حالت ضبط قرار دهید و در بهترین فرصت با خیال راحت از ان لذت ببرید.


خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن موجود در بازار با توجه به سایز و امکاناتی دارای قیمت های مختلفی هستند. نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان است که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پلوپز میگل

خرید اقساطی پلوپز میگل
یکی از بهترین وسایل برقی برند میگل پلو پز می‌باشد. برای خرید اقساطی پلوپز میگل به بخش پلوپز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک

خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک
یکی از بهترین برندهای ایرانی جی پلاس است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی..