خرید قسطي گوشی A31 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:18:46

برند سامسونگ یکی از بهترین محصولات دیجیتالی و خانگی را طراحی و تولید می‌کند و تا کنون جز پر فروش‌ترین برندهای دنیا بوده است. برای خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي گوشی A31 سامسونگ


خرید قسطی گوشی A31 سامسونگ

این گوشی، یکی از گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ است که در چهار رنگ پرفروش سفید، مشکی، قرمز و آبی به بازار عرضه شده است. از نظر طراحی ظاهری دو ویژگی مطلوب دارد که چشم نواز است. صفحه نمایش آن بزرگ به نظر می‌رسد و پنل پشتی نیز بسیار خوش رنگ است. 

این گوشی نسبت به گوشی A30 باریک‌تر، کشیده تر و زیبا تر است. جنس فریم و پنل پشتی، ترکیبی از پلاستیک و پلی کربنات است و باعث طراحی بهتر آن نسبت به A30 می‌باشد.

دوربین‌ها به صورت یک مستطیل پهن در گوشه چپ در بالا و پشت گوشی قرار گرفته‌اند. گوشی A31 سبک و ایده‌آل است، به راحتی در دست جای می‌گیرد و همچنین نسبت به گرد و خاک و آب نیز مقاوم است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطي گوشی A31 سامسونگ در قسطی كلاب فراهم شده است.

صفحه نمایش

در این گوشی از مانیتوری ناچ استایل استفاده شده است که در قسمت پایین کمی حاشیه دارد. نمایشگر مورد استفاده در تولید این گوشی خوش دست، از نوع سوپر آمولد می‌باشد و کیفیت تصویر Full HD دارد. 

این گوشی از طراحی Infinity O بهره‌مند است. تراکم پیکسلی این گوشی 411 پیکسل بر اینچ می‌باشد که جزئیات خوبی را به ما ارائه می‌دهد. اندازه صفحه مانیتور 6.4 اینچ می باشد.

دوربین‌ها

در قسمت عقب این از 4 لنز دوربینی مختلف استفاده شده است. لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است و سبب می‌شود تا یک عکاسی و فیلم برداری بی‌نظیر داشته باشید. لنز گسترده نیز 8 مگاپیکسلی است و به بهره‌مندی از فضای دید مناسب کمک می‌کند. 

در این گوشی از یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. ترکیب این دوربین‌ها سبب می‌شود تا شما همانند عکاسی هنرمند، خارق‌العاده عکس بیندازید و فیلم بگیرید!

 دوربین فوق عریض کمک می‌کند تا رنگ‌هایی زنده را ثبت کنید. دوربین عمقی نیز کمک می‌کند تا دقت خوبی در تشخیص لبه‌های سوژه صورت گیرد. به علاوه، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است و می‌توانید با آن جزئیات قابل مناسبی را ثبت کنید، جزئیاتی که نویز آن در حد امکان حذف می‌شود!

سخت افزار مناسب

در این تلفن هوشمند از تراشه اگزینوس 7904 استفاده می‌شود. این تراشه هشت هسته‌ای است. به همراه این پردازنده یک رم چهار گیگابایتی نیز وجود دارد. ظرفیت حافظه این گوشی 128 گیگابایت است.

همچنین می‌توانید یک کارت حافظه نیز تهیه كنید و آن را تا یک ترابایت دیگر افزایش دهید. با خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ سریع و دقیق عمل نمایید!

باتری فوق العاده

این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. همچنین یک شارژ سریع 15 واتی دارد. این باتری می‌تواند در حدود یک و نیم تا دو روزه کاری وسیله شما را ساپورت کند. با خرید نقدی یا اقساطي گوشی A31 سامسونگ بدون نگرانی دست به كار شوید!

كیفیت صدا و امكانات بی‌نظیر

اسپیکر این گوشی از کیفیت صدای رسا و توان خروجی بالا برخوردار است. این گوشی از اندروید نسخه 10 استفاده می‌کند و یک رابط کاربری مناسب دارد که تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد!

اتصالات

این گوشی دارای یک درگاه USB می‌باشد. همچنین دارای ارتباط OTG، بلوتوث، وایرلس، هات اسپات و NFC است و یک فیش 3.5 میلی متری صدا را پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ همیشه متصل باشید!

سنسورها

این گوشی دارای سنسورهایی مثل اثر انگشت، شتاب سنج، قطب نما، شبکه حسگر بی سیم، ژیروسکوپ و مجاورتی است. با خرید نقدی یا اقساطي گوشی A31 سامسونگ از چندین حسگر مفید بهره‌مند شوید!

خرید قسطی گوشی A31 سامسونگ

اگر مایلید تا یک گوشی A31 سامسونگ تهیه نمایید، به قسطی كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این وبسایت بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی نیز می‌توانید از این سایت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ از این سایت است.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدست بلوتوثی فیلیپس

خرید قسطی هدست بلوتوثی فیلیپس
هدست بلوتوثی یکی از بهترین انواع هدست است که کاربری آسانی دارد. برای خرید قسطی هدست بلوتوثی فیلیپس به بخش هدفون در دسته بندی...

فروشگاه اینترنتی digikala

فروشگاه اینترنتی digikala
فروشگاه اینترنتی digikala، فروشگاهی است که به خوبی توانسته است، اعتماد مردم را نسبت به خرید اینترنتی جلب کند. فروش اقساطی کالا نیز از خدمات اخیر....