خرید تلویزیون tcl قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:06:39

برند تی سی ال یک بند معروف با ضمانت نامه شرکت مادیران ات که بسیار تنوع بالایی دارد و بهترین تلویزیون‌های دنیا را تولید می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون tcl به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید تلویزیون tcl قسطی


تلویزیون TCL

شرکت چینی تی سی ال در سال 1981 متولد شد و در ابتدای کار به تولید نوار ضبط‌های صوتی مشغول بود. بعدها کار خود را گسترش داد و هم اکنون وسایل متفاوتی از جمله تلویزیون تولید می‌کند و به عنوان یکی از بهترین برندهای جهان شناخته شده است. 

این شرکت در اواسط سال 1396 همکاری خود را با گروه مادیران شروع کرده است. گروه مادیران متعهد شده است تا به عرضه لوازم خانگی و صوتی تصویری این شرکت در ایران بپردازد. 

قیمت محصولات تولیدی این برند به صورتی مقرون به صرفه و کیفیت محصولات نیز بسیار مناسب است. در ادامه سعی داریم تا به معرفی چند محصول تلویزیون برند تی سی ال بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون TCL در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P65USL

این تلویزیون مشکی رنگ و دارای پایه‌ است. سایز صفحه نمایش در این محصول 55 اینچ است. صفحه‌ای تخت دارد که در آن از تکنولوژی LED استفاده شده است. این تلویزیون هوشمند، کیفیت تصویر HD دارد.

همچنین قابلیت ضبط کردن برنامه‌های تلویزیونی را دارا است، قابلیت تایم شیفت یا ماشین زمانی دارد. دو عدد ریموت کنترلی دارد و قادر است تا فرمت‌های ویدیو، عکس و موزیک را برای شما اجرا نمایید.

از گذرگاه‌های USB، HDMI، اتصال Lan، وای فای سیستم بلوتوث برای اتصال به اسپیکر و ساندبار برخوردار می‌باشد. با خرید اقساطی تلویزیون TCL برنامه‌های محبوب خود را تماشا کنید.

سیستم عامل موجود در این تلویزیون، سیستم عامل لینوکس است. حافظه داخلی 8 گیگابایتی دارد و ظرفیت نصب بیشتر از 300 برنامه را بر روی خود دارد. 

به علاوه، دارای یک سیستم قدرتمند صوتی است که با پخش صدای استریو فضای خود را از نظر صوتی به خوبی پوشش می‌دهد. این سیستم صوتی 5.1 کاناله است.

هم‌چنین، تکنولوژی‌های صدای فراگیر، سه بعدی و دالبی را پشتیبانی می‌کند. دو عدد بلندگو دارد که توان خروجی مجموعشان در حدود 20 وات است. با خرید تلویزیون TCL سینمایی خانگی خواهید داشت!

منتقل شدن صدا در این تلویزیون از طریق بلوتوث نیز امکان پذیر می‌باشد و به همین دلیل می‌توانید به راحتی تلویزیون را به اسپیکر و یا ساندبار متصل نمایید.

از نظر ظاهری استایل زیبایی دارد و بر روی دیوار نیز نصب می‌شود. با افزودن دو پایه وزنی در حدود 12 کیلوگرم خواهد داشت. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون TCL تفاوت را احساس کنید.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XT540

این تلویزیون بسیار زیبا ظاهر باریکی دارد، وزن آن در حدود 13 کیلوگرم است و صفحه 55 اینچی دارد. از نوع ال ای دی تخت است که با کیفیت فول اچ دی تصاویر را به شما نشان می‌دهد. یکی از نکات منفی این تلویزیون آن است که فاقد تکنولوژی سه بعدی است.

 نسبت تصویر در آن 16 به 9 است. کنتراست و شدت روشنایی مناسبی دارد. دارای زاویه دید 178 درجه عمودی است. نرخ به روز رسانی تصاویر در آن در حدود 60 هرتز می‌باشد.

دارای گذرگاه‌های USB، HDMI است، متاسفانه فاقد پرت لن می‌باشد، ورودی آنتن و کامپوزیت دارد، ولی متاسفانه فاقد خروجی هدفون است. با خرید اقساطی تلویزیون TCL به اینترنت متصل شوید.

این دستگاه در حالت روشن در حدود 138 وات و در حالت ذخیره انرژی در حدود نیم وات انرژی مصرف می‌کند. توان خروجی بلندگوهای تلویزیون نیز در حدود 20 وات است. می‌توانید به راحتی فایل‌های صوتی، تصویری، عکس و فیلم‌های خود را با این تلویزیون مشاهده نمایید. 

همچنین قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی را نیز دارد. یک ریموت کنترل هوشمند دارد. دارای پایه‌های رومیزی است. همچنین برچسب مصرف انرژی آن A+ می باشد.

دارای خروجی صدا، وای فای، تلتکس، راهنما و تایم شیفت است. متاسفانه قادر نیست تا تصاویر و فیلمهای دو بعدی را به سه بعدی تبدیل نماید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون TCL کیفیت را تجربه کنید.

خرید تلویزیون TCL

برای خرید این تلویزیون با کیفیت به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی استفاده نمایید. در این وبسایت می‌توانید به صورت غیر نقدی نیز خرید نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی، باید از این سایت به یکی از چهار روش موجود در آن درخواست اعتبار اقساط این را داشته باشید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون TCL از این فروشگاه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس 98 اینچ
شما می‌توانید برای خرید اقساطي تلویزیون جی پلاس 98 اینچ به بخش تلویزیون جی پلاس در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

خرید اقساطی لباسشویی بست

خرید اقساطی لباسشویی بست
برند بست یکی از معروف‌ترین لوازم خانگی در ایران است. برای خرید اقساطی لباسشویی بست به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...