خرید قسطی تبلت مایکرو سافت

تاریخ انتشار:
1403/2/31 19:29:00

برند مایکروسافت یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که محصولاتی با کیفیت دارد. برای خرید قسطی تبلت مایکرو سافت به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت مایکرو سافت



تبلت مایکروسافت

در سپتامبر 2021 بود که مهندسان شرکت مایکروسافت از جدیدترین تبلت هیبریدی (دو منظوره) خود رونمایی کردند. همانطور که انتظار می‌رفت؛ ظاهر این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود، بسیار بهبود یافته است. اما تنها ظاهر این دستگاه تغییر نکرده است؛ بلکه ساختار درونی تبلت نیز دگرگون شده است. همین تفاوت‌ها و پیشرفت‌ها بود که باعث شد این تبلت هیبریدی به یکی از محصولات پرطرفدار شرکت مایکروسافت تبدیل شود. 

اگر شما نیز جز این دسته افراد هستید؛ باید بدانید که شرایط خرید قسطی تبلت مایکرو سافت سُرفیس پرو 8 در ایران مهیا شده است. بله؛ درست شنیده اید. شما می‌توانید این محصول را به صورت قسطی خریداری کنید و از امکانات روز دنیا بهره مند شوید. 

تبلت یا لپ تاپ؟!

همانطور که می‌دانید این کالای دیجیتال دو منظوره است. در واقع این گجت هوشمند هم می‌تواند یک تبلت قدرتمند باشد و هم می‌تواند یک لپ‌تاپ مناسب برای شما تلقی شود. اگر از سنگین بودن یک لپ تاپ گریزان هستید و به انجام کارهای فتوشاپ، آفیس (کارهایی که انجام آنها با تبلت راحت‌تر است) می‌پردازید؛ این محصول برای شما مناسب است و می‌توانید از فرصت بوجود آمده(خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت مدل سرفیس پرو 8)، نهایت استفاده را ببرید.

طراحی این کالای دیجیتال چگونه است؟

بدون‌شک می‌توان سُرفیس پرو 8 را زیباترین گجت هوشمند موجود در بازار معرفی کرد. طراحی این کالای دیجیتال بی نظیر است و می‌تواند شما را ساعت‌ها مات و مبهوت کند. بدنه آلومینیومی این کالای دیجیتال نیز حس بسیار خوبی به شما می‌دهد. بدنه این تبلت مات است و جای اثر انگشت به سختی بر روی آن دیده می‌شود. برای خرید قسطی تبلت مایکرو سافت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این تبلت 891 گرم وزن دارد و به همین دلیل، حمل کردن آن به راحتی امکان پذیر است. علاوه بر وزن نسبتا کم، این تبلت دارای ابعاد 208 در 287 میلیمتری می‌باشد. همچنین ضخامت این دستگاه 9.3 میلیمتر اندازه گیری شده است که اگر دقت کنید؛ ضخامت این تبلت تقریبا برابر ضخامت یک گوشی هوشمند است!

در پشت بدنه‌ این کالای دیجیتال، شاهد لوگوی مایکروسافت، دوربین اصلی دستگاه و جک نگهدارنده دستگاه هستیم. جک نگهدارنده دستگاه یا به اصطلاح لاتین "kick stand" به صورت یک صفحه در پشت دستگاه قرار گرفته است و کار کردن با تبلت را بسیار ساده می‌کند. این جک تا 175 درجه قابلیت باز شدن دارد که یک قابلیت بسیار خوب و کاربردی محسوب می‌شود. این محصول از تنوع سخت افزاری خوبی بهره می‌برد.

این تبلت از نظر پردازنده به دو مدل CORE I5 و CORE I7 نسل یازدهم تقسیم می‌شود. همچنین رم دستگاه نیز در سه مدل 8، 16 و 32 گیگابایتی موجود است. در طرف دیگر نیز حافظه داخلی( از نوع SSD) این تبلت در چهار مدل 128، 256، 512 و 1 ترابایت در بازار یافت می‌شود. در کل، اگر می‌خواهید بهترین عملکرد را دریافت کنید؛ حتما قدرتمندترین نسخه آن(یعنی نسخه‌‌ای که از پردازنده چهار هسته‌ای CORE I7 1185 G7، رم 32 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایت بهره می‌برد) را تهیه کنید.

در این کالای دیجیتال مطابقت نرم افزار و سخت افزار به خوبی انجام می‌شود؟

این کالای دیجیتال از ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید بدون هیچ گونه مشکلی(تغییر IP)، از آپدیت‌های جدید ویندوز استفاده کنید. همانطور که می‌دانید؛ ویندوز نصب شده بر روی این تبلت، نسخه اورجینال است و دسترسی‌های گسترده تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کل تطابق نرم افزار و سخت افزار به خوبی انجام شده است و شما شاهد عملکردی روان از دستگاه خواهید بود. برای خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر این کالای دیجیتال 

صفحه نمایش این گجت هوشمند بسیار باکیفیت است. این کالای دیجیتال از یک صفحه نمایش 13 اینچی pixel sense بهره برده است که رزولوشن 1920در2880 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در کنار عالی بودن وضوح تصویر، نمایشگر این کالای دیجیتال از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند که بسیار نکته حائز اهمیت و مطلوبی می‌باشد. همچنین این تبلت از قابلیت‌های Dolby Vision و Adaptive Color نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی 10 و دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسل کیفیت دارد.

باتری این گجت هوشمند

این گجت هوشمند از یک باتری 50 وات ساعتی بهره می‌برد که به گفته شرکت مایکروسافت، توانایی 16 ساعت شارژدهی به شما را خواهد داشت. همچنین شارژ این کالای دیجیتال نیز 65 واتی است و می‌تواند در زمان کوتاهی باتری تبلت شما را به صورت کامل شارژ کند.

نحوه خرید قسطی تبلت مایکرو سافت مدل سرفیس پرو 8

فروشگاه قسطی کلاب با چندین سال تجربه در زمینه فروش قسطی اجناس، به مشتریان خدمت می‌کند تا آنها با خرید اقساطی اجناس، بتوانند به راحتی صاحب کالای مدنظر خود شوند. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت مدل سُرفیس پرو 8 را دارید؛ وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود حساب کاربری تنظیم کنید. سپس مراحل را به درستی پشت سر بگذارید تا حساب کاربری شما با موفقیت ثبت شود. 3 روز قبل از پرداخت قسط برای شما پیام کوتاهی ارسال می‌شود که حاوی لینک پرداخت می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاهای اینترنتی

فروشگاهای اینترنتی
امروزه در سرتاسر دنیا با وجود فراگیر شدن اینترنت، خدماتی آنلاین شکل گرفته است که به منظور آسان شدن کارها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این خدمات

خرید قسطی گوشی a52 5G

خرید قسطی گوشی a52 5G
اگر به دنبال انتخاب یک گوشی جذاب و با کیفیت هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید...