خرید گوشی A70

تاریخ انتشار:
1403/2/28 03:05:49

خرید گوشی a70 شاید برای شما هم دغدغه باشد زیرا یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ به حساب می آيد که با قیمت پایین شما می توانید یکی از بهترین گوشی های سامسونگ را برای خود تهیه کنید. برای خرید گوشی a70 به دو صورت نقدی و یا اقساطی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم دیجیتال مراجعه کنید.

خرید گوشی A70خرید گوشی A70

اگر شما نیز قصد خرید گوشی a70 را دارید بهتر است یک سری ویژگی از این گوشی که جزو موبایل های میان دوره شرکت سامسونگ است  را با هم بررسی کنیم تا با خیال راحتتری این گوشی را تهیه و از خرید خود خوشحال باشید.

یکی از بهترین نقاط مثبت  گوشی a70 سامسونگ این است که به خاطر باریک بودن حاشیه های دور نمایشگر بزرگتری نسبت به بقیه گوشی ها دارد نمایشگر این گوشی در سایز 6.7 اینچی با فناوری سوپر آمولد و رزولوشن بالای 1080در 2400 پیکسل است که از لحاظ بصری بسیار برای افراد تجربه خوب و ودلنشینی به حساب می آيد.

دوربین این گوشی سامسونگ برای دوربین سلفی از سنسور 32 مگاپیکسلی به همراه لنزی با دیافراگم f/2.0 استفاده کرده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی از فوکوس اتومات برخوردار است. این گوشی a70 با دوربین سه گانه اصلی معرفی شده است. در قسمت چپ پشت این گوشی دوربین سه گانه قرار دارد.

دوربین اصلی و اول این گوشی 32 مگاپیکسل، دوربین دوم 8 مگاپیکسل زاویه باز و دوربین سوم این گوشی با رزولوشن 5 مگاپیکسل برای استفاده افراد طراحی شده است. شما می توانید زیباترین عکس های ممکن را با این گوشی بگیرید.

از آنجایی که دوربین سلفی طرفداران زیادی را دارد. دوربین سلفی 32 پیکسلی طرفداران عکس سلفی را بسیار راضی نگه داشته است. برای خرید گوشی a70 باید به باتری این گوشی که با ظرفیت 4500 میلی آمپر مجهز شده و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

حافظه داخلی 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت از ویژگی های دیگر این گوشی به حساب می آيد. همچنین شما می توانید در این گوشی از مموری کارت حداکثر تا ظرفیت 512 گیگابایت استفاده کنید که از ویژگی های خوب این گوشی به حساب می آيد.

حالا که تمامی نکات لازم برای خرید این گوشی را برای شما توضیح داده ایم می توانید با خیال راحت این گوشی را تهیه کنید اما برای آگاهی و داشتن اطلاعات بیشتر می توانید راجب این گوشی در سایت های اینترنتی متفاوت جست و جو کنید.

شرایط فروش اقساطی در قسطی کلاب

شما برای خرید گوشی a70 می توانید از دو راه خرید حضوری و غیر حضوری و از دو طریق نقدی یا اقساطی اقدام کنید. علاوه بر نمایندگی های سامسونگ که این گوشی را به فروش می رسانند. مغازه های زیادی نیز وجود دارند که این گوشی را می فروشند.

اما برای خرید گوشی a70 به صورت غیر حضوری سایت های زیادی وجود دارند که این امکان را برای افراد فراهم کرده اند که بدون مراجعه حضوری و فقط با جست و جو در سایت و اقدام به خرید به صورت آنلاین می توانید کالای مورد نظر را خریده و درب منزل تحویل بگیرید. یکی از سایت هایی که امکان خرید آنلاین به دو صورت قسطی و نقدی در آن امکان پذیر است فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است.

این فروشگاه اینترنتی با بهترین شرایط ممکن برای خرید اقساطی باعث شده است، افراد زیادی به این سایت جذب شوند و برای خرید کالای موردنیازشان از این سایت اقدام کنید.

شرایط قسطی 3 الی 12 ماه، کمترین سودی که می توان گرفت به طور تقریبی ماهی 2.5 درصد، امکان سرمایه گذاری توسط افراد جامعه در این سایت خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد را ترغیب می کنند که در این سایت خرید کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون بی سیم لنوو

خرید اقساطی هدفون بی سیم لنوو
برند لنوو یکی از بهترین برندها در زمینه تولید کالای دیجیتال است. برای خرید اقساطی هدفون بی سیم لنوو به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی a21

خرید قسطی گوشی a21
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت سامسونگ مدل a21 است. برای خرید قسطی گوشی a21 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...