خرید اقساطی یخچال پاک شوما

تاریخ انتشار:
1403/2/22 09:16:33

برند پاکشوما برندی عالی و منحصر به فرد است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال پاک شوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال پاک شوما



معرفی یخچال فریزر پاکشوما و فروش قسطی این محصول

امروزه امکان خرید قسطی یخچال پاک شوما از طریق بازرگانی‌ها و شرکت‌هایی فراهم شده است. یخچال فریزر از جمله لوازم خانگی محسوب می‌شود که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است. افرادی هم که امکان خرید نقدی یخچال فریزر را نداشته باشند می‌توانند از این طریق بازرگانی‌ها و شرکت‌ها اقدام به خرید کنند. 

مشخصات یخچال فریزر پاکشوما

خرید اقساطی یخچال پاک شوما به دلیل داشتن ویژگی‌های خاصی که دارد یک خرید با صرفه است. همچنین وجود این ویژگی‌ها سبب محبوبیت این محصول شده است. در ادامه ویژگی‌های این محصول را بیان می‌کنیم. 

* از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به سیستم گردش هوا اشاره کرد. سیستم گردش هوا در یخچال فریزر باعث تازه ماندن مواد غذایی، میوه و سبزیجات می‌شود. این سیستم از طریق چند دریچه، هوا را به صورت یکسان در همه طبقات یخچال پخش می‌کند.

* داشتن محفظه انجماد سریع، یکی از روش‌هایی که باعث می‌شود مواد غذایی کیفیت خود را حفظ کنند انجماد سریع است. این روش( انجماد سریع) در یخچال فریزرهای پاکشوما طراحی شده است. 

* دارای دو کشوی جادار، جهت نگهداری سبزیجات و میوه، کشوهای این یخچال هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال دارای فضای کافی جهت نگهداری مواد غذایی هستند. برای خرید اقساطی یخچال پاک شوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

* یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول مجهز بودن به سیستم عیب یاب هوشمند است. با داشتن این سیستم خیلی راحت می‌توان به مشکل یخچال پی برد و نیاز به تماس با پشتیبانی نیست.

* مجهز به سیستم برفک زدایی به صورت اتوماتیک، با وجود این سیستم دیگر نیاز به کشیدن یخچال از برق و تمیز کردن برفک‌های آن نیست. سیستم نوفراست برفک‌هایی را که ایجاد می‌شود به وسیله یک برد الکتریکی و روشن شدن المنت آب می‌کند. برفک‌هایی که آب شده به سمت یک محفظه که روی کمپرسور قرار دارد منتقل می‌شود و از طریق گرمای کمپرسور بخار می‌شود.

* ویژگی دیگر یخچال فریزر پاکشوما دارا بودن سیستم هوشمند دیجیتال و محفظه نگهداری یخ و یخ ساز دستی است. در یخ ساز دستی یا نیمه اتوماتیک کافی است که محفظه آب آن پر شود و بعد از مدتی می توان یخ را جهت استفاده خیلی راحت خارج کرد. 

انواع یخچال فریزر پاکشوما

امکان خرید قسطی یخچال پاک شوما در انواع مدل‌های آن وجود دارد. یخچال فریزرهای پاکشوما در دو نوع P190 و P230 در بازار موجود هستند. یخچال فریزر مدل P190 را در بازار با نام یخچال ساید بای ساید پاکشوما معرفی می‌کنند. این مدل یخچال دارای: آب سرد کن، سیستم گردش هوا، قفل کودک، سیستم هوشمند دیجیتال و لامپ LED است.

طبقه‌های قسمت یخچال این مدل از جنس نشکن هستند. همچنین از ویژگی دیگر این مدل می‌توان به صفحه پنل لمسی اشاره کرد. از طریق این صفحه لمسی می‌توان تنظیمات دما در هر دو قسمت یخچال و فریزر انجام داد. یخچال فریزر مدل P230 این مدل یخچال مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. ظرفیت این مدل 670 لیتر است. مشخصات این مدل شامل: سیستم عیب یاب، برچسب مصرف انرژی A، سیستم هوشمند، محفظه آب و صفحه نمایشگر است.

شرایط خرید اقساطی یخچال پاک شوما

امکان خرید قسطی یخچال پاک شوما و همچنین تمام لوازم مورد نیاز افراد از طریق سایت قسطی کلاب فراهم شده است. سایت قسطی کلاب تمام محصولات خود را بدون پرداخت پیش قسط و از طریق چک، در اقساط 3 الی 12 ماه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. جهت اطلاع از شرایط فروش قسطی تمام محصولات این سایت بهتر است که به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگی فلر

خرید اقساطی لوازم خانگی فلر
خرید اقساطی لوازم خانگی فلر یکی از بهترین طرح ها برای خرید لوازم خانگی این برند است. در این مطلب به صورت کامل شرایط، مزایا و نحوه خرید اقساطی ...

خرید قسطي ماشین لباسشویی سامسونگ

خرید قسطي ماشین لباسشویی سامسونگ
برند سامسونگ در حوزه لوازم خانگی پیشرو و موفق است و از جدیترین فناوری‌های روز دنیا برای طراحی و ساخت محصولات خود بهره برده است. برای ...