خرید اقساطی تلویزیون شهاب

تاریخ انتشار:
1403/2/14 08:56:53

تلویزیون ها جزو لوازم خانگی است که در دسته سرگرمی ها قرار می گیرد و امروزه وجود آن در هر خانه ای به یک ضرورت تبدیل شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون شهاب به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون شهاب

خرید اقساطی تلویزیون شهاب

در دنیای امروزی تلویزیون ها به یک وسیله بی جایگزین تبدیل شده است و افراد زیادی زمان فراغت خود را با تلویزیون سپری می کنند. شهاب یک شرکت ایرانی در زمینه تولید تلویزیون است که با به کار گیری نیروی ایرانی و برنامه ریزی مدرن، توانسته است نیاز های افراد را برطرف کند.

خرید اقساطی تلویزیون شهاب، یک انتخاب هوشمندانه است که با در نظر گرفتن امکانات بی شمار این تلویزیون، علاوه بر یک خرید اقتصادی، از کار و تولید ایرانی نیز حمایت می شود.

در این مقاله ابتدا نگاهی به تاریخچه تلویزیون داریم، سپس ارزش خرید اقساطی تلویزیون شهاب از سایت قسطی کلاب را نشان می دهیم.

تاریخچه تلویزیون

جان لوگی برد، مخترع و دانشمند اسکاتلندی، مخترع تلویزیون در سال 1925 بوده است. در این سالیان دراز که از تولید تلویزیون گذشته است، تغییرات زیادی به خود دیده است که این تغییرات شگفت انگیز باعث افزایش جذابیت این دستگاه جادویی شده است.

تاریخچه شرکت شهاب

شرکت شهاب با بهره گیری از ماشین آلات تخصصی و نیروی کار ایرانی، در راستای تولید ایرانی گام بر می دارد. این شرکت، در سال 1343 تأسیس شد و در ابتدا نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش رادیو های فیلیپس و سونی را بر عهده داشت.

سپس تولید رادیو و تلویزیون با برند های مختلف را بر عهده داشت. سرانجام در سال 1372، این شرکت موفق به تولید تلویزیون 28 اینچ با برند شهاب شد. در سال 1376 شرکت شهاب موفق به تولید تلویزیون با تله تکست فارسی شد.

شرکت شهاب در سال 1388، موفق به تولید تلویزیون LCD در ابعاد و سایز های مختلف با برند شهاب شد. این شرکت در سال 1389 نیز موفق به تولید تلویزیون LED در سایز های مختلف شد. در سال های بعد آن و کنونی نیز، به تولید انواع مختلف از تلویزیون های استاندارد و باکیفیت در سطح جهانی شده است.

خرید اقساطی تلویزیون شهاب، می تواند علاوه بر دریافت یک تلویزیون با کیفیت، به اقتصاد ایران و حمایت از تولید کالای ایرانی نیز کمک می کند.

خرید اقساطی تلویزیون شهاب از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب، بزرگترین مرجع ارائه و فروش کالا های بروز و پیشرفته دنیا در ایران است که با اخذ گواهی و مجوز معتبر از مراجع ذینفع، در این راستا فعالیت می کند.

این سایت، حامی تولید کننده ایرانی است و برای مردم عزیز، خرید محصولات ایرانی را فراهم کرده است. برای انجام فرآیند خرید قسطی تلویزیون شهاب از سایت قسطی کلاب، مراحلی وجود دارد که در این مقاله توضیح داده می شود.

در ابتدا باید به صورت کامل در سایت ثبت نام کرده و مشخصات خود را وارد کنید. پس از کامل کردن فرآیند ثبت نام، اگر قصد خرید را دارید یا بهتر بگوییم، قصد خرید اقساطی تلویزیون شهاب را دارید، باید مدارک مورد نیاز که شامل کارت ملی و شناسنامه می شود را در سایت اسکن و بارگذاری کنید.

سپس در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان و متخصصان قسطی کلاب، مدارک شما را بررسی می کنند و در صورت عدم مشکل، فرآیند کنترل شما تمام می شود و از این پس می توانید، کالای خود را مشخص کرده و خرید خود را کامل کنید. ذکر این نکته الزامی است که تعدادی از کالا ها (بالای 7 میلیون) مشمول پیش پرداخت می شود.

پس از ثبت سفارش، طی چند روز کاری، محصول به دست شما می رسد و شما تنها برای پرداخت اقساط آن نیاز به رجوع به سایت دارید. قسطی کلاب با ایجاد بستری برای راحتی مردمان عزیز ایران گامی بزرگ به سمت موفقیت برداشته است.

آخرین نکته در پایان این مقاله، این است که با خرید اقساطی تلویزیون شهاب، به حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل، بپردازیم تا با هم برای موفقیت ایران عزیز سهیم باشیم.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال و فریزر پاک شوما

خرید قسطی یخچال و فریزر پاک شوما
برند پاک شوما برندی استثنایی و موفق ایرانی است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر پاک شوما به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ با سفته

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ با سفته
یکی از بهترین برندهای ایرانی برند جی پلاس است. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 55 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون در...