خرید قسطي اجاق گاز

تاریخ انتشار:
1403/2/17 00:15:54

اجاق گاز یکی از بهترین و اساسی‌ترین وسایل آشپزخانه محسوب می‌شود، برای خرید اقساطي اجاق گاز به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطي اجاق گاز

اجاق گاز

اجاق گاز از جمله وسایل بسیار پرکاربرد در خانه می‌باشد. اجاق گازها با برق و گاز و یا ترکیبی از هر دو کار می‌کنند. بیشتر ایرانیان از اجاق گازهای مبله استفاده می‌کنند، اما امروزه کاربرد اجاق گازهای رومیزی بیش از پیش وجود دارد. 

این اجاق‌ گازها، دارای امکاناتی نظیر جوجه‌گردان و محفظه پخت کیک می‌باشند، ولی به خاطر کوچکی خانه‌ها و مدرن بودن وسایل، از گازهای رومیزی بیشتر از پیش استفاده می‌شود.

تکنو

تکنو یک شرکت ایتالیایی است که دارای سابقه‌ای با بیش از 50 سال در امر تولید لوازم خانگی می‌باشد. محصولات تکنو، به خصوص اجاق گازهایش بسیار مشهور هستند و در بیشتر کشورهای دنیا از جمله ایران دارای نمایندگی می‌باشد. 

نمایندگی ‌تکنو در ایران به مونتاژ و ساخت برخی از قطعات این محصولات تحت لیسانس ایتالیا فعالیت می‌کند. این اجاق گازها از جمله پرفروش ترین و بهترین محصولات تولیدی اجاق گاز است و دارای طراحی بی نظیر، کیفیت مناسب، استحکام بالا و عمری ماندگار می‌باشد. همچنین دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که سبب می‌شود تا این مدل نسبت به مدل‌های موجود در بازار، با استقبال بیشتری روبه رو شود.

اجاق گازهای کابینتی، هاب، فرهای داخل کار و محصولات دیگر از جمله محصولات تولیدی این شرکت می‌باشند. از جمله خصوصیات موجود در این محصولات می توان به ولوم‌های چرخشی و لعاب‌های ضد باکتری و شیشه‌های رفلکسی که بر روی درب فر قرار می‌گیرند، اشاره کرد.

محصولات تکنو دارای ظرافت و زیبایی خاصی است. در این میان یکی از مدل‌های پرفروش مدل D3B96G5VCO می‌باشد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. قابلیت خرید نقدي یا اقساطي اجاق گاز در قسطی کلاب فراهم شده است.

اجاق گاز تکنوگاز مدل D3B96G5VCO

این مدل دارای دو محفظه مخصوص فر است و از یک صفحه حرفه‌ای که زاویه 90 درجه دارد، برخوردار می‌باشد. یک شیشه سه جداره بر روی درب این فر قرار گرفته است. گریل و فر که توسط گاز عمل می‌کنند، درون محفظه‌ای بزرگ قرار دارند که دارای قابلیت کانوکشن است.

این اجاق گاز دارای شیشه سه جداره بر روی درب خود می باشد .همچنین دارای فر و گریل گازی است. با خرید اقساطي اجاق گاز غذاهایی خوشمزه بپزید!

همچنین یک گریل برقی نیز در محفظه کوچک دارد. در داخل محفظه بزرگ فر، فن کانوکشن و یک دماسنج عقربه‌ای یا آنالوگ قرار گرفته است که به شما در آشپزی کمک می‌کند. 

ساخت این وسیله طوری است که به راحتی می‌توانید درون آن را تمیز نمایید. یک استیک پز برقی چدنی و یک عدد جوجه گردان نیز در محفظه بزرگ اجاق گاز قرار دارد. با خرید نقدي یا اقساطي اجاق گاز یک گزینه فوق‌العاده را به خانه خود بیاورید!

به علاوه، دارای ترموکوبل است که به ایمنی بیشتر این اجاق گاز می‌افزاید. همچنین شبکه‌های موجود در این گاز از نوع چدنی هستند. ارتفاع این گاز 80 سانتی متر و پهنای آن برابر با 90 سانتی متر است و عمقی برابر با 60 سانتی متر دارد. 

وزن این دستگاه در حدود 80 کیلوگرم است. بدنه‌ای استیلی دارد. شبکه‌های موجود در این اجاق گاز به صورت 5 شعله‌ای است. جنس ولوم‌ها نیز از باکالیت می‌باشد و دارای درپوش شیشه‌ای نشکن است. 

درون فر، فندک و چراغ قرار دارد. پایه‌های این اجاق گاز، قابلیت تنظیم دارد. با خرید اقساطي اجاق گاز یک استفاده آسان و عالی را تجربه کنید!

این اجاق گاز دارای سامانه طبقاتی در داخل فر است. همچنین مشعله‌ای دیفندی 5 شعله آن مخصوص اجاق گازهای تکنو می‌باشد. یک شیشه کشویی قابل جابجایی نیز موجود است و قابلیت شستشو دارد. 

همچنین مجهز به سر شعله وسطی در حدود 5 کیلو وات است. همراه با این وسیله ارزشمند، یک دفترچه راهنما نیز ارائه می‌شود. با خرید نقدي یا اقساطي اجاق گاز کیفیت را احساس کنید!

خرید اجاق گاز تکنو

اگر مایلید تا اجاق گاز تکنو تهیه نمایید، به قسطی‌ کلاب مراجعه نمایید و از این وبسایت تامین کننده لوازم خانگی ایرانیان بهره‌مند شوید. 

در این وبسایت می‌توانید از خدمات اقساطی استفاده نمایید و به یکی از چهار روش گفته شده در سایت اعتبار اقساطی دریافت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي اجاق گاز از اين سايت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک
اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ با چک یا سفته الکترونیکی دارید به بخش تلویزیون ایکس ویژن در دسته بندی...

خرید قسطی گاز رومیزی اخوان

خرید قسطی گاز رومیزی اخوان
برند اخوان یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی گاز رومیزی اخوان به بخش اجاق گاز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...