مانیتور سامسونگ اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:54:13

برای خرید مانیتور سامسونگ به صورت اقساطی به بخش کالاهای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مانیتور سامسونگ اقساطی

خرید اقساطی مانیتور سامسونگ

مانیتور سامسونگ اقساطی، به علت برخورداری از امکانات مناسب و قابل توجه، گزینه کاربردی و مفیدی برای استفاده در محیط های خانگی و اداری محسوب می شود. به طور کلی، مانیتورهای سامسونگ به منظور مصارف اداری و خانگی ساخته و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. همچنین مانیتور های عرضه شده، در زمره محصولات پر کاربرد و پرطرفدار شرکت سامسونگ به حساب می آیند. 

از آنجایی که نوع طراحی و شکل ظاهری هر محصولی در نگاه بیننده از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد، مانیتور سامسونگ اقساطی از طراحی بسیار مناسب و در عین حال کاربردی بهره می برد. 

بدنه مانیتورهای شرکت سامسونگ از پلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. در بخش جلویی محصول یک سری کلید به منظور اعمال تنظیمات مورد نظر کاربر تعبیه شده است. در قسمت پشت مانیتور و به منظور اتصال آن با کامپیوتر یک درگاه ارتباطی VGA مورد استفاده قرار گرفته است. 

اندازه و ابعاد تعبیه شده برای مانیتور های سامسونگ، قابلیت استفاده از آن را در محیط مد نظر به نحو مطلوب امکان پذیر می سازد. همچنین این محصول از یک پنل از نوع TN در ساختار خود برخوردار می باشد. رزولوشن مانیتور سامسونگ نیز در وضعیت مناسب و مطلوبی به سر می برد. 

برخورداری این مانیتور از رزولوشن 1366 در 768 امکان مشاهده تصاویر با کیفیت و وضوح مناسب را برای کاربر به نحو مطلوب فراهم می آورد. ناگفته نماند که شدت روشنایی مانیتور سامسونگ اقساطی از میزان نرمال و مناسبی برخوردار می باشد. 160 و 170 درجه به ترتیب زاویه عمودی و افقی در نظر گرفته شده برای مانیتور سامسونگ می باشد که با توجه به مدل آن از میزان قابل قبولی محسوب می شود.

مشخصات و خصوصیات حائز اهمیت مانیتور سامسونگ اقساطی

مانیتور سامسونگ اقساطی، به علت برخورداری از وضوح و کیفیت مناسب، ضمن شفاف نشان دادن تصاویر، جزئیات رنگ ها را نیز به خوبی در معرض دید کاربر قرار می دهد. پنج میلی ثانیه، زمان پاسخ گویی در مانیتور سامسونگ تلقی می شود.

 بدون تردید، در محیط های اداری و به منظور انجام بهینه و عدم اختلال در روند کارها، وجود یک مانیتور مناسب و کاربردی، بیش از پیش ضرورت و اهمیت پیدا می کند. در این شرایط، انتخاب و خرید مانیتور سامسونگ برای برطرف ساختن نیازهای شکل گرفته، راهکار مناسب و مثمر ثمری به شمار می رود. 

محصولات تولیدی سامسونگ به سبب برخورداری از کیفیت مرغوب و وضوح تصویر مطلوب، همواره مورد توجه و نظر مصرف کنندگان قرار دارند. مانیتور سامسونگ اقساطی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به سبب برخورداری از تکنولوژی های به روز، از وضوح تصویر و کیفیت بسیار مناسبی بهره می برد. 

به طور کلی، مانیتورها به عنوان یکی از اجزای سخت افزاری مهم، برای نمایش اطلاعات مورد نظر کاربر بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشند. مانیتور سامسونگ اقساطی به علت برخورداری از قطعات باکیفیت و مرغوب، برای مدت ها به عنوان یک همراه خوب برای انجام کارهای کامپیوتری مصرف کننده، بدون به وجود آمدن کوچکترین مشکلی در ساختار آن مورد استفاده قرار می گیرند.

تنها روش اتصال کامپیوتر به این مدل مانیتور استفاده از درگاه ارتباطی VGA می باشد. این درگاه ارتباطی در قسمت پشت مانیتور تعبیه شده است. نسبت تصویر این مانیتور 16:9 بوده و از نور پس زمینه ال ای دی برخوردار می باشد.

عرضه مانیتور سامسونگ اقساطی در قسطی کلاب

ارائه مانیتور سامسونگ اقساطی به ویژه برای صاحبان فضاهای اداری و کاربران خانگی، یک روش مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی تلقی می شود. در اثر نوسانات موجود در شاکله اقتصاد، قیمت این محصولات نیز به تبع آن با افزایش چشمگیری همراه شد. بر همین اساس، مجموعه قسطی به منظور افزایش رفاه حال مصرف کنندگان به ارائه فروش اقساطی کالای دیجیتال اقدام نمود.

این طرح، فروش مانیتور سامسونگ اقساطی را نیز در بر می گیرد. بر همین اساس، طرح فروش اقساطی کالای دیجیتال به ویژه فروش مانیتور سامسونگ اقساطی، به وسیله قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است.

در صورت تمایل می توانید تمام کالاهای دیجیتال در میان آنها مانیتور سامسونگ اقساطی را به صورت اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه خریداری نمایید.    

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن

خرید اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن
افراد بسیاری تمایل دارند تا برای خرید اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن، اقدام نمایند و از ویژگی‌ها و امکانات این کالای دیجیتال استفاده کنند. مناسب بودن ....

خرید اقساطی گوشی s22 ultra چکی

خرید اقساطی گوشی s22 ultra چکی
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s22 ultra به صورت چکی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....