خرید اقساطی تلویزیون سونی 55

تاریخ انتشار:
1403/2/24 09:12:22

برند سونی برندی موفق و پیشرو در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون سونی 55


تلویزیون سونی 55 اینچ

شرکت سونی، از گذشته تا کنون از معروف‌ترین و بهترین برندهای دنیا در بین برندهای لوازم خانگی، دوربین، کنسول بازی و دیگر محصولات برقی بوده است. در چند سال اخیر، شرکت سونی در تولید لوازم خانگی به ویژه تلویزیون پیشرفت چشمگیری داشته است. سونی در تلویزیون‌های خود از ابزار‌های هوشمند بسیار با کیفیتی استفاده کرده است. تلویزیون‌های این برند در چند سال گذشته در فناوری صدا، پیشرفت فوق العاده‌ای کرده است. به طور کلی خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 اینچ کار مشکلی است. اما در این مقاله، قصد داریم در مورد ویژگی‌های این تلویزیون بیشتر صحبت کنیم. 

از ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون‌های سونی می‌توان به کنتراست خیره کننده آن اشاره کرد. این لوازم خانگی از شرکت سونی با بهره گیری از پردازشگر XR در تلویزیون‌های خود تصاویری عمیق، طبیعی و واقعی را برای مخاطبین خود به نمایش می‌گذارد. این لوازم خانگی به صورت طبیعی بسیار ظریف می‌باشد. سطح صدای این تلویزیون به صورت سطح صوتی آکوستیک پلاس است، که نتیجه آن یک تجربه صوتی مطابق با احساس ما از جهان می‌باشد.

ابعاد و وزن

در راهنمای خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ نیز اندازه صفحه نمایش این لوازم خانگی 55 اینچ می‌باشد، و رایج ترین ابعاد تلویزیون سونی 55 اینچ با طول 71.2، عرض 122.7 و ضخامت 5.3 سانتی متر یافت می‌شود. تلویزیون‌های 55 اینچی سونی در وزن 17.8 کیلوگرم می‌باشد. این تلویزیون سونی دارای کابلی به طول 2 متر هستند.

فناوری صفحه نمایش این لوازم خانگی

تلویزیون‌های سونی در صفحه نمایش‌های مختلفی نظیر LED، OLED در بازار وجود دارند. این تلویزیون‌ها دارای وضوح صفحه نمایش Ultra HD 4K می‌باشند. فناوری Micro dimming، کنتراست را با کم‌ نور کردن بخش‌‌های جداگانه تلویزیون، نور صفحه تلویزیون را بهبود می‌بخشد. فناوری HDR10 در این تلویزیون‌ها، رنگ سفید را روشن‌تر می‌کنند. تلویزیون‌های 55 اینچی سونی دارای زاویه دید 89/89 درجه و رزولوشن 3840×2160 پیکسل است. با خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

فناوری صدا

در مورد فناوری صوتی تلویزیون‌های 55 اینچی سونی می توان به سیستم صوتی Dolby Digital Plus که در آن‌ها به کار رفته است  اشاره کرد، که دارای توان خروجی 20 وات می‌باشد، و یکی از مزیت‌های مهم این تلویزیون صدای فوق العاده‌اش می‌باشد. 

قابلیت اتصال این لوازم خانگی

این تلویزیون دارای 3 پورت USB، 4 سوکت HDMI و یک سوکت هدفون می‌باشد. همچنین این تلویزیون قابلیت اتصال نوری، اترنت، بلوتوث و وای فای را دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون سونی 55 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های هوشمند تلویزیون سونی 55 اینچ

این لوازم خانگی دارای کنترل صوتی با آمازون الکسا، که توسط دستیار Google ساخته شده است، کار می‌کند. سیستم عامل این لوازم خانگی گوگل تی وی می‌باشد، و سازگار با برنامه‌های هوشمندی مانند Now TV، Disney+ و مرورگر اینترنت است. همانطور که انتظار می‌رفت، گوگل تی وی دسترسی به فروشگاه گوگل پلی را ارائه می‌دهد، که دارای مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌ها برای دانلود است. این لوازم خانگی دارای قابلیت ضبط و پخش ویدئو توسط USB، تایمر خواب و کنترل والدین می‌باشد. 

خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از معتبرترین فروشگاه‌های خرید به صورت قسطی در زمینه فروش  لوازم خانگی می‌باشد. که این فروشگاه برای داشتن خرید آسان طرح فروش قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ را در فروشگاه خود جای داده است. شرایط خرید قسطی تلویزیون سونی 55 اینچ به دو روش لیزینگ و بای چک صورت می‌گیرد. در این فروشگاه اینترنتی نیز امکان خرید به صورت نقدی وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ
تلویزیون‌های جی پلاس دارای تنوع بالایی هستند و قیمت مناسبی دارند. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ به بخش تلویزیون در دسته...

فروش اقساطی یخچال ایکس ویژن

فروش اقساطی یخچال ایکس ویژن
یکی از بهترین برندهای ایرانی برند ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...