خرید اقساطی خودرو تیبا 1

تاریخ انتشار:
1403/2/3 12:29:10

خودرو تیبا یکی از خودروهای ایرانی پرطرفدار است که دارای مشخصات فنی بسیار عالی می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو تیبا 1 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو تیبا 1


معرفی خودرو تیبا

خودروی تیبا یکی از وسایل نقلیه ساخته شده توسط شرکت سایپا بوده که از این اتومبیل به عنوان خودروی ملی یاد می‌شود. امروزه شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش قسطی خودرو تیبا فعالیت می‌کنند که این فروشگاه‌ها موقعیت مناسبی را برای خرید این خودرو فراهم کرده‌اند. 

شرکت سایپا برای طراحی خودرو تیبا از مشاوران خارجی بسیاری کمک گرفته است. نتیجه این امر تولید خودروی تیبا با ویژگی‌های ظاهری بوده که در حال حاضر نمونه‌های زیادی از آن را در خیابان‌ها مشاهده می‌کنیم. در طراحی قسمت‌های مختلف خودروی تیبا از قطعات خودروهایی مانند: پراید، تندر 90 و کیا ریو استفاده شده است. برای خرید قسطی خودرو تیبا 1 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

به طور کلی هدف اصلی از طراحی و تولید خودروی تیبا جایگزین شدن آن به جای خودروی پراید است، زیرا پراید از جنبه‌های گوناگون فاقد استانداردهای لازم بوده که این امر سبب شده تا مسئولان شرکت سایپا خودروی تیبا را جایگزین پراید نمایند.

در چند سال اخیر قیمت این خودرو افزایش و نوسانات زیادی داشته است. به همین دلیل خرید این خودرو به وسیله فروش قسطی خودرو تیبا به گزینه ایده‌آل تبدیل شده است، زیرا هر فرد با هر میزان بودجه می‌تواند نسبت به خرید اقساطی خودرو تیبا 1 اقدام نماید. 

ویژگی‌ها و امکانات خودرو تیبا

خودرو تیبا از ویژگی‌ها و امکانات گوناگونی بهره می‌برد که وجود هر یک از این امکانات برای یک خودروی استاندارد لازم و ضروری است. از جمله امکانات خودرو تیبا می‌توان به ترمز ABS آن اشاره نمود که این ترمز نقش مهمی را در توقف خودرو بر عهده خواهد داشت. با خرید اقساطی خودرو تیبا 1 از فسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

اهمیت ترمز زمانی مشخص می‌شود که فرد در حال رانندگی در جاده لغزنده باشد. شرکت سایپا برای ایمنی بیشتر سرنشینان جلو از کیسه‌های هوا برای این منظور استفاده کرده است. وجود کیسه هوا یکی از موارد لازم و ضروری برای افزایش ضریب امنیت خودرو بوده که در هنگام وقوع تصادفات آسیب‌های ناشی از آن را کاهش می‌دهد. 

علاوه بر این موارد در بخش فرمان خودروی تیبا از یک فرمان هیدرولیک مناسب استفاده شده است. با خرید قسطی خودرو تیبا 1 از قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه کنید.

همچنین خودرو تیبا از یک موتور 1500 سی سی یورو 4 برخوردار بوده که قدرت آن به وسیله دیفرانسیل جلو به حرکت تبدیل می‌شود. وجود این موتور در طراحی خودرو تیبا باعث جایگاه مناسب این خودرو در میان مصرف کنندگان مختلف شده است. با این اوصاف برخی دیگر از قابلیت‌های خودرو تیبا عبارتند از :

• وجود شیشه‌های برقی بالابر در قسمت جلوی خودرو

• وجود چراغ مه شکن عقب

• وجود قابلیت گرم‌کن شیشه عقب خودرو

• امکان تنظیم ارتفاع صندلی راننده

• وجود آینه‌های قابل تنظیم برقی در مدل EX

• وجود ساعت دیجیتال در قسمت داخل خودرو

• امکان تنظیم دور برف پاک‌کن جلو

• وجود قفل مرکزی

• وجود ریموت کنترل در مدل EX 

شرایط خرید اقساطی خودرو تیبا 1

در حال حاضر برای خرید اقساطی ماشین فروشگاه‌های زیادی مانند قسطی کلاب شرایط مناسبی را جهت فروش قسطی خودرو تیبا ارائه می‌دهند. خرید قسطی خودرو از طریق قسطی کلاب مزایای زیادی را برای افراد فراهم خواهد کرد.

با وجود شرایط ایده‌آل قسطی کلاب برای فروش قسطی خودرو تیبا امکان تهیه این خودرو با پرداخت هزینه اندک در ابتدای کار امکان پذیر کرده است. به همین منظور پیشنهاد می‌شود با مراجعه به فروشگاه قسطی کلاب از شرایط فروش قسطی خودرو تیبا استفاده نمایید. 

تنها کافی است سفارش خود را از طریق گزینه فروش قسطی خودرو تیبا ثبت کنید تا کارشناسان فروش قسطی کلاب در اسرع وقت با شما تماس گرفته و شما را در خصوص شرایط فروش آگاه نمایند. برای خرید قسطی خودرو تیبا 1 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو کوییک s

خرید قسطی خودرو کوییک s
یکی از خودروهای زیبای سایپا خودرو کوییک S می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو کوییک s به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی خودرو پژو 207 از قسطی کلاب

خرید قسطی خودرو پژو 207 از قسطی کلاب
یکی از بهترین خودروهای ایرانی بی شک مدل پژو 207 می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پژو 207 به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت...