خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 02:43:44

برند اپل برندی موفق و مشهور در حوزه کالای دیجیتال است. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس


خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس مناسب افرادی است که ریزبین، حساس و دقیق هستند. شاید در یک نگاه تفاوت چندانی بین گوشی آیفون 12 پرومکس با گوشی آیفون 13 پرومکس مشاهده نشود، اما بین این دو گوشی تفاوت‌های زیادی وجود دارد.

اولین و بزرگترین تفاوت گوشی آیفون 13 پرومکس با گوشی آیفون 12 پرومکس در دوربین‌های فوق العاده این ابرقدرت دیجیتالی است. دومین تفاوت آن در ظرفیت باتری و تفاوت مهم دیگر آن در صفحه نمایش 120 هرتزی این پرچم دار معروف بازار است.

با ما باشید تا در ادامه به بررسی گوشی جدید شرکت کمپانی اپل (گوشی آیفون 13 پرومکس) بپردازیم. می‌خواهیم به شما بگوییم چطور می‌توانید با خرید نقدی یا خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس از یک گوشی هوشمند برخوردار باشید.

مشخصات گوشی آیفون 13 پرومکس

اکثر افراد، از نوجوان و جوان گرفته تا افراد میانسال و سالخورده تمایل به استفاده و خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس دارند. کمپانی اپل در 14 سپتامبر 2021 از جدیدترین گوشی خود یعنی آیفون 13 پرومکس رونمایی کرد. این پرچمدار بازار لقب بهترین گوشی هوشمند را در بین رقبا از آن خود کرده است. گوشی آیفون 12 پرومکس و گوشی آیفون 13 پرومکس از نظر زبان طراحی با هم تفاوت چندانی ندارند. 

صفحه نمایش گوشی آیفون 13 پرومکس سوپر رتینا است. از قابلیت‌های صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی می‌توان به رفرش ریت 120 هرتزی و بالاترین روشنایی 1200 نیتی آن اشاره کرد. این پرچمدار زیبا دارای سه دوربین واید، اولتراواید و تله فوتو است که در پنل پشتی گوشی به صورت یک ماژول مربعی قرار دارد و آن را فوق العاده زیبا نموده است. گفتنی است که گوشی آیفون 13 پرومکس با سیستم عامل 15 IOS وارد بازار شده است. 

گوشی آیفون 13 پرومکس

شاید یکی از دلایلی که افراد را ترغیب به خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس می‌کند، پرچمدار بودن این کالا است. همان طور که گفته شد گوشی آیفون 13 پرومکس با گوشی آیفون 12 پرومکس از نظر ظاهری تفاوت چندانی ندارند.

این ابرقدرت دیجیتالی با وزن 240 و ابعاد 160.8×78.1×7.7 میلی متر وارد بازار شده است. با این تفسیر شرکت اپل این بار گوشی سنگین‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود روانه بازار کرده است. شما با خرید اقساطی ایفون 13 پرو مکس صاحب گوشی با صفحه نمایشگر سرامیک شیلد می‌شوید. در صورتی که همه برندها برای محافظت از صفحه نمایشگر گوشی‌های هوشمندی که روانه بازار می‌کنند، از فناوری Gorilla Glass استفاده نموده‌اند تا صفحه نمایش در برابر آسیب‌هایی مثل خط و خش و ضربه‌های احتمالی محافظت شود. 

برای خرید قسطی ایفون 13 پرو مکس چه اقدامی انجام دهیم؟

با توجه به مشخصات و سیستم عامل گوشی آیفون 13 پرومکس و ظاهر زیبا و فوق العاده این کالای دیجیتالی دور از واقعیت نیست که خیلی از افراد آرزوی خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس را داشته باشند. اما شاید از خود بپرسید کجا و چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم و از طرفی، از خریدمان مطمئن باشیم تا کالای اصل به دستمان برسد. 

نگران نباشید ما با شما همراه هستیم که سایت قسطی کلاب را با سابقه طولانی در زمینه فروش قسطی کالاهای دیجیتال مختلف و متنوع از جمله گوشی‌های هوشمند معرفی کنیم. 

شما در هر شهر و منطقه‌ای از ایران با هر میزان پول و درآمد که باشید می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس اقدام نمایید. کافی است فقط وارد سایت قسطی کلاب شوید و شرایط فروش اقساطی را دقیق مطالعه نمایید و فرم درخواست خرید اقساطی را به دقت پر کنید تا صاحب یک گوشی هوشمند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک2021

خرید اقساطی مک بوک2021
اگر قصد خرید اقساطی مک بوک2021 بدون پیش پرداخت را دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی شیائومی 12

خرید قسطی شیائومی 12
اگر تمایل به خرید قسطی شیائومی 12 با قیمتی بی نظیر دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به ...