خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 10:49:46

برند سامسونگ محصولات خود را با دسته بندی حروفی نام گذاری کرده است و هر سری نام به خصوص خود را دارند. برای خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ


بررسی گوشی گلکسی F12 سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که قدمتی بسیار دارد. تمام محصولات سامسونگ با بهترین متریال روز دنیا تولید می‌شوند و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در آن‌ها به کار رفته است. همان طور که می‌دانید برند سامسونگ در دو زمینه مهم لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند و تاکنون فروش غیر قایل وصفی را تجربه کرده است.

قیمت گوشی‌های سامسونگ به صورت متنوع می‌باشد و از قشر ضعیف تا قشر غنی توانایی خرید محصولات سامسونگ را دارند. یکی از ویژگی‌های خاص محصولات سامسونگ نام و سری بندی آن‌ها می‌باشد. 

هر گروه یک سری نامیده می‌شوند و حروف اختصاری مخصوص به خود را دارند. به طور مثال سری s جز سری‌های بالارده و بسیار گران قیمت و لوکس سامسونگ می‌باشد و سری‌های A، M و F به ترتیب جز سری‌های میان رده و مقرون به صرفه برند سامسونگ هستند.

به همین منظور در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ بپردازیم. سری F یکی از سری‌های پرفروش سامسونگ است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی F12 سامسونگ دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی‌های گوشی F12 سامسونگ!

گوشی گلکسی F12 سامسونگ دارای فناوری 4G است. این گوشی در 5 آوریل 2021 معرفی شد و خیلی سریع در 12 آوریل 2021 روانه بازار گشت. گوشی f12 دارای دو سیم کارت می‌باشد و ابعادی برابر با 164x75.9x9.7 میلیمتر (6.46x2.99x0.38 اینچ) دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به وزن 221 گرم (7.80 oz) و ساختاری از جنس جلو شیشه و پشت و فریم پلاستیکی اشاره کرد. برای خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایشگر فوق‌العاده!

گفتنی است که جنس صفحه نمایشگر گوشی F12 از نوع PLS IPS است و نرخ نوسازی آن 90 هرتزی است. اندازه این صفحه نمایشگر برابر با 6.5 اینچ و نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 81.9 درصد می‌باشد. این اندازه بسیار استاندارد و عالی است و طراحی خوش دستی دارد. کیفین و وضوح تصویر این نمایشگر برابر با 720 *1600  پیکسل و 20:9 نسبت (~270 ppi تراکم) است. در آخر نیز بهتر است بدانید که فناوری محافظ صفحه گوشی F12 از نوع کورنینگ گوریلا گلس می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی F12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را انجام دهید.

حافظه متنوع

گوشی F12 سامسونگ دارای کارت حافظه از نوع میکرو اس دیXC (اسلات اختصاصی) می‌باشد، همچنین با دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایت به فروش می‌رسد. البته RAM این گوشی نیز 4 است و سرعت به نسبت بالایی دارد. با خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید باصرفه را تجربه نمایید.

دوربین‌ استنثایی گوشی F12 سامسونگ!

گوشی F12 سامسونگ دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسل می‌باشد به همراه دیگر لنزهای 5،2 و 2 مگاپیکسلی که برای عکاسی حرفه‌ای مورد نیاز است. البته کیفیت فیلم برداری نیز برابر با 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. ناگفته نماند که کیفیت لنز سلفی این گوشی برابر با 8 مگاپیکسل است. با خرید اقساطی گوشی F12 سامسونگ عکس‌هایی جذاب و به یادماندنی بگیرید.

باتری قدرتمند!

گوشی پرفروش F12 سامسونگ دارای باتری 6000 میلی آمپر بر ساعتی می‌باشد که یک شارژر 15 واتی قدرتمند دارد.

خرید اقساطی گوشی F12 سامسونگ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و خوش نام ترین شرکت‌های فروش اقساطی کالا در خاورمیانه است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب کالای مورد نیاز خود را به صورت چکی خریداری نمایید. فرقی ندارد که شما گوشی بخواهید و یا یک تلویزیون مدرن، قسطی کلاب تمام کالاهای موجود در بازار را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ و دیگر کالاها به سایت قسطی کلاب در بخش خرید اقساطی مراجعه نمایید تا از شرایط فروش اقساطی مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی موبایل اپل

فروش نقدی موبایل اپل
موبایل اپل یکی از بهترین‌های دنیا است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از ویژگی هایی که باعث می‌شود، این گوشی نسبت....

خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو

خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو
برای خرید اقساطی موبایل آنر 70 پرو با قیمتی عالی و تخفیف بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...