فرش 1200 شانه اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:11:33

برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه اقساطی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

 فرش 1200 شانه اقساطی

فروش فرش ۱۲۰۰ شانه اقساطی 

لطافت و ظرافت فرش 1200 شانه اقساطی، هر نگاه و نظری را به منظور برخورداری از این فرش زیبا به سمت خود خیره می سازد. از جمله فرش های جدیدی که در بدو ورود به بازار، با استقبال قابل توجه و چشمگیر خریداران مواجه گردید، فرش 1200 شانه می باشد. 

ظرافت و زیبایی، تراکم بالا و فشردگی آن، سبب منحصر به فرد و متمایز ساختن بیش از پیش این نوع فرش می گردد. از آنجایی که در بافت این مدل فرش از الیاف ظریف و در عین حال نازک استفاده به عمل می آید، نقشه و طرح فرش زیباتر، ریزتر و ظریف تر از سایر مدل های دیگر می باشد. به همین جهت، خریدارانی که به دنبال بهره مندی از یک فرش ظریف و زیبا هستند، خرید فرش 1200 شانه اقساطی راهکار مناسب و مثمر ثمری تلقی می گردد. 

به طور کلی، وجود فرش در خانه های ایرانیان به گذشته های خیلی دور بر می گردد. امروزه ردپای این محصول را در هر منزل و خانه ای به صورت ملموس و محسوس می توان احساس نمود. فرش های تولیدی در دو نوع ماشینی و دستبافت تهیه و در اختیار خریداران و علاقمندان قرار می گیرد. فرش ایران در اقصی نقاط جهان از اعتبار و اعتلای بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بر همین اساس، بسیاری از جهانیان ایران را با نام فرش های زیبا و ظریفش می شناسند. بدون تردید، از جمله کفپوش های محبوب و پرطرفدار در کشور ما، قالی و فرش به شمار می رود. امروزه این محصولات نیز تغییرات و تحولات گسترده ای را به خود دیده اند. بر همین اساس، تولید فرش 1200 شانه اقساطی در طرح ها و رنگ های متنوع و مختلف صورت می گیرد.

مشخصات حائز اهمیت فرش 1200 شانه اقساطی

به طور کلی، فرش ها متناسب با تراکم و نوع شانه در دسته های گوناگون و مختلفی جای می گیرند. فرش 1200 شانه اقساطی نیز از قاعده مستثنا نبوده و بر حسب نوع شانه و تراکم آن شناخته می شود. 

شایان ذکر است که از جمله محصولات عالی و بسیار باکیفیت در زمینه فرش و قالی، فرش 1200 شانه دارای تراکم 3600 محسوب می شود. چراکه بافت این محصولات غالباً با الیافی از نوع اکریلیک انجام می پذیرد و ضمن دوام و کیفیت بسیار مناسب، بدون پرز دهی و ضد حساسیت می باشند. ناگفته نماند که فرش 1200 شانه اقساطی به عنوان یک محصول پر شانه و دارای تراکم بالا، در زمره فرش های ظریف، زیبا و منحصر به فرد قرار می گیرد. 

در بافت این نوع فرش از طیف رنگی متنوع و مختلفی استفاده به عمل می آید که زیبایی بصری و جذابیت فرش 1200 شانه را دو چندان می کند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که افزایش شانه و تراکم فرش به همان میزان کاهش ضخامت آن را با خود به دنبال دارد.

خرید فرش 1200 شانه اقساطی به سبب برخورداری از بافت های ظریف و ریز برای خلق زیبایی در محیط دکوراسیون فضای داخلی منزل، گزینه قابل توجه و تاثیر گذاری قلمداد می گردد. علاوه بر تراکم بالای فرش 1200 شانه، وزن و قیمت این فرش نیز در مقایسه با سایر فرش ها بیشتر و بالاتر می باشد.

شایان ذکر است که به سبب ظرافت و زیبایی این نوع فرش، اغلب تابلو فرش ها نیز به منظور به تصویر کشیدن زیبایی آن، 1200 شانه می باشند.

عرضه فرش 1200 شانه اقساطی در قسطی کلاب

به طور کلی، قیمت فرش 1200 شانه اقساطی در مقایسه با سایر مدل ها بیشتر می باشد. بر همین اساس، قیمت بالای آن سبب صرفه نظر کردن بسیاری خریداران از تهیه این محصول می شود. مجموعه قسطی کلاب به منظور برآورده ساختن این نیازها، طرح فروش فرش 1200 شانه اقساطی را در دستور کار قرار داده است.

فروش اقساطی فرش در قسطی کلاب به صورت آنلاین و عدم نیاز به مراجعه حضوری خریدار محقق شده است. همچنین فروش اقساطی لوازم خانگی نظیر فروش اقساطی فرش در اقساط سه الی دوازده ماهه به خریداران عرضه می گردد. برای آگاهی یافتن از سایر طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی می توان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمود.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت
برند اسنوا تلویزیون‌های خود را با فناوری روز دنیا طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با حکمت کارت به بخش لوازم ...

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی امرسان

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی امرسان
برند امرسان برند قدیمی و نام آشنای ایرانی است که محصولات بسیار با کیفیت دارد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی امرسان به بخش ماشین...