فروش قسطی کولر آبی

تاریخ انتشار:
1403/1/31 21:33:14

برای خرید اقساطی کولر آبی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش اقساطی کولر آبی


کولر آبی اقساطی با شرایط ویژه

با آغاز فصل گرما و افزایش دما، فروش اقساطی کولر آبی به صورت یک امر بدیهی و مسجل بیش از پیش احساس می شود. فروش اقساطی کولر آبی، به عنوان یکی از کاربردی ترین سیستم های خنک کننده، همواره در کانون توجهات قرار دارد. این محصولات برای استفاده در محیط های گرم و دارای دمای بالا، یک گزینه کارآمد و راهگشا محسوب می شوند.

از آنجایی که قسمت عظیمی از کشور ما را شرایط آب و هوایی گرم و خشک احاطه نموده است، استفاده از کولر آبی از اهمیت دو چندان برخوردار می شود. در مقام پاسخگویی به این نیاز، هر ساله کارخانجات مختلف به تولید برندهای متنوع کولر آبی اقدام می کنند.

استفاده از کولرهای آبی به ویژه در فصل تابستان، علاوه بر مطبوع ساختن دمای محیط، در مرطوب نمودن هوا نیز تاثیر گذاری بسیار بالایی دارند. سرعت باد مناسب این محصولات، آسایش و لذت خوشایندی را در مصرف کننده به وجود می آورد.

ذکر این نکته ضروری است که دمای 24 الی 26 درجه، بهترین و مطلوب ترین دما برای نقطه آسایش انسان به شمار می رود. دمای پایین تر و بالاتر از این میزان به ترتیب حس سرما و گرما را در بدن انسان به وجود می آورد. بر همین اساس، فروش اقساطی کولر آبی، در ایجاد دمای مطلوب محیط و متناسب با بدن انسان بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد.

لزوم فروش اقساطی کولر آبی

فروش اقساطی کولر آبی، قابلیت کاهش گرمای هوا و رساندن دمای فضا متناسب با دمای آسایش را برای کاربر امکان پذیر می سازد. از آنجایی که افراد به سبب ویژگی ها فیزیولوژیکی، جسمی و سنی با یکدیگر تفاوت دارند، امکان رضایت حاصل کردن آنها در شرایط یکسان میسر نمی باشد.

بر همین اساس، کولرهایی که به میزان هشتاد درصد موجب جلب رضایت افراد شوند، از لحاظ اصول استاندارد، به عنوان یک محصول سرمایشی مناسب شناخته می شوند. کولرهای آبی به علت تهویه و تعدیل مناسب دمای محیط، در زمره این وسایل مطلوب قرار می گیرند. یکی از پارامتر های مهم و حائز اهمیت در فروش اقساطی کولر آبی، راندمان تبخیر این محصولات می باشد.

بر همین اساس، راندمان یک کولر بهینه و مطلوب افزون بر هفتاد و پنج درصد می باشد. در این شرایط، کولرها در مقایسه با هوایی که دریافت می کنند، هوای خنک تر و در عین حال مطبوع تری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

کولر آبی به صورت طبیعی اقدام به خنک نمودن دمای محیط می کند. به همین جهت، فروش اقساطی کولر آبی ضمن سازگاری با محیط زیست، در بهبود سلامت انسان نیز تاثیر گذار و مؤثر می باشد.

مزیت های مهم فروش اقساطی کولر آبی 

یکی از مزیت های مهم فروش اقساطی کولر آبی، ایجاد رطوبت و مرطوب نمودن محیط مورد استفاده می باشد. این محصول ضمن فراهم آوردن هوای مطبوع و خنک، کمک بسیار شایانی در جهت لطیف کردن دمای محیط می کند. همچنین از ترک خوردن وسایل و خشکی هوا، به بهترین نحو جلوگیری به عمل می آورد.

مصرف برق پایین، سهولت در نصب و راه اندازی، قیمت مقرون به صرفه و هزینه های اندک تعمیرات، از دیگر مزیت های حائز اهمیت این محصول به شمار می رود. از پیشگامان ارائه طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی، مجموعه قسطی کلاب به شمار می رود. این مجموعه در ادامه طرح های فروش اقساطی، برنامه فروش اقساطی کولر آبی را نیز به صورت منسجم و منظم اجرایی نموده است.

در این شرایط، امکان تهیه و خرید این وسیله سرمایشی پر طرفدار و پرکاربرد به ویژه با شروع فصل گرما بیش از پیش حائز اهمیت می شود. برای استفاده از تسهیلات طرح فروش اقساطی کولر آبی، می توان با مراجعه به سایت قسطی کلاب، از زیر و بم این طرح و سایر طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی به نحو مطلوب برخوردار گشت. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي ماشین ظرفشویي ال جي

خرید قسطي ماشین ظرفشویي ال جي
در دنیای امروز بهترین و اساسی‌ترین وسیله آشپزخانه ماشین ظرفشویی می‌باشد که بسیار پرکاربرد است. برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویي ال ...

یخچال فریزر بوش اقساطی

یخچال فریزر بوش اقساطی
مزایای خرید یخچال فریزر بوش اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب تنها در یکی دو خط خلاصه نمی شود، اما بد نیست بدانید که بدون آنکه زمان و یا حتی هزینه زیادی...