آیفون 11 اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 18:15:57

آیفون از همان سال های ِآغاز تولید به عنوان یک گوشی گران قیمت به بازار آمد، اما قابلیت ها و امکاناتی که اسن مدل گوشی ارائه می دهد قیمت آن را منطقی تر می کند. برای مقابله با مشکل قیمت بالای گوشی آیفون نیز می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه و کالاها را به صورت قسطی خریداری نمایید. 

آیفون 11 اقساطی

فروش قسطی آیفون ۱۱ در قسطی کلاب

از جمله جدید ترین و به روز ترین محصولات اپل، آیفون 11 می باشد که از طراحی جذاب و در عین حال زیبا بهره می برد. بر همین اساس، خرید آیفون 11 اقساطی، می تواند خبر بسیار خوشحال کننده و مسرت بخش برای طرفداران و علاقمندان این محصول منحصر به فرد تلقی شود. آیفون 11 اپل علاوه بر بهره مندی از یک دوربین بسیار باکیفیت و مناسب، از یک باتری بسیار قوی و قدرتمند نیز بهره می برد. 

عرضه این محصول از مدت ها پیش نقل محافل رسمی و غیر رسمی شده بود. علاقمندان به این حوزه بی صبرانه به دنبال ارائه و در معرض نمایش قرار دادن این محصول می باشند. از آیفون 11 به عنوان جانشین شایسته آیفون XR نام برده می شود. 

به طور کلی، محصولات اپل از جمله آیفون 11 اقساطی، از طرفداران بیشماری در اقصی نقاط دنیا از جمله کشور ما برخوردار می باشد. بدون تردید، سرآغاز نسل جدید آیفون اپل را در هنگام رونمایی از آیفون 6 پلاس و آیفون 6 می توان جستجو کرد. این گوشی ها در مقایسه با مدل های قبلی خود، تغییر و تحولات گسترده ای را تجربه نموده اند. بر همین اساس، برای اولین بار در تاریخ شرکت اپل تولید آیفون با صفحه نمایش 5/5 اینچ در دستور کار قرار گرفت. 

آیفون 6 با استقبال بی نظیر کاربران و مصرف کنندگان مواجه شد. به همین جهت، از جمله گوشی های پرفروش هوشمند تاریخ، می توان به آیفون 6 اشاره نمود. ادامه نسل جدید و مهم محصولات اپل با ارائه آیفون 11 اقساطی بارگذاری شده و جایگزین مناسبی برای گوشی های قبلی به ویژه iPhone X محسوب می شود. 

مشخصات مهم آیفون 11 اقساطی

در ساختار آیفون 11 اقساطی، از یک تراشه A13 به انضمام یک حافظه رم چهار گیگابایت استفاده شده است. از دیگر قابلیت های این گوشی به روز و جدید می توان به برخورداری از حسگر فیس آیدی و دوربین سلفی دوازده مگاپیکسلی اشاره نمود. در پرتو استفاده از قابلیت فیس آیدی، با قرار داشتن گوشی آیفون بر روی سطح هموار یا روی میز، برای کاربر امکان باز نمودن قفل گوشی فراهم می باشد. ناگفته نماند که یکی از مشخصات بارز و مهم در هر مدل از ابزار دیجیتالی و ارتباطی، بهره مندی از یک باتری قوی و قدرتمند می باشد. 

آیفون 11 اقساطی در ساختار خود از یک باتری 3110 میلی آمپر ساعتی برخوردار است که در مقایسه با مدل های پیشین از ظرفیت مناسب و مطلوبی بهره می برد. در پنل پشتی این مدل آیفون، یک دوربین دوازده مگاپیکسلی تعبیه شده است. همچنین پشتیبانی از تکنولوژی شارژ بی سیم برگشتی داخلی و وای فای 6، از دیگر ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود. 

به طور کلی، دو دوربین در ساختار آیفون 11 بکار رفته است که در مقایسه با سری های X از قابلیت حالت تاریکی بهره می برند. شایان ذکر است که دوربین دوازده مگا پیکسل این گوشی امکان فیلم برداری 4k را نیز برای کاربر میسر می سازد. زبان طراحی آیفون 11 اقساطی هم به نسبت مدل های پیشین، تغییرات و تحولات چشمگیری را از سر گذرانده است. 

عرضه آیفون 11 اقساطی در قسطی کلاب

قسطی کلاب در یک خدمت ارزنده و شاخص، اقدام به عرضه آیفون 11 اقساطی نموده است. فروش اقساطی گوشی اپل در این مجموعه، یک راهکار مناسب و بهینه برای در اختیار گرفتن این محصول باکیفیت و پرطرفدار می باشد. فروش اقساطی موبایل اپل اقساطی، برای کاربران این محصول، می تواند بیش از پیش مورد توجه و نظر قرار گیرد.

از آنجایی که به علت بی ثباتی نرخ ارز، محصولات دیجیتالی با افزایش قیمت چند برابری همراه شدند، فروش اقساطی موبایل اپل اقساطی، می تواند برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان تاثیر گذار و مؤثر باشد. فروش اقساطی گوشی اپل در قسطی کلاب در اقساط سه الی دوازده ماهه انجام می شود. همچنین عرضه آیفون 11 اقساطی به صورت کاملاً آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد اجرا می گردد.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ساعت هوشمند هوآوی

خرید نقدی ساعت هوشمند هوآوی
شرکت هوآوی ساعت‌های هوشمند را در مدل‌های مختلف اسپرت، کلاسیک، اکتیو و الگانت تولید کرده است. در فروش ساعت هوشمند نکته بسیار مهم در نظر...

هدفون پایونیر قسطی

هدفون پایونیر قسطی
پیشرفت همه جانبه تکنولوژی در عرصه های مختلف زندگی, به ویژه کالاهای دیجیتالی در زندگی انسان ها به بخش جدانشدنی امور زندگی تبدیل شده است، به طوری که...