خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 08:22:01

تلویزیون جی پلاس یکی از بهترین تلوزیون‌های ایرانی است که از بالاترین فناوری روز دنیا برخوردار است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید تلویزیون جی پلاس اقساطی


شرکت جی پلاس 

شاید این روزها زیاد نام برند جی پلاس را شنیده باشید، ولی ندانید که این برند محصول کجا می‌باشد. همانطور که از نام این برند بر می‌آید، برند جی پلاس، برندی ایرانی می‌باشد که توسط شرکت گلدیران به وجود آمده ‌است. 

پس از شروع تحریم‌ها بر ضد ایران، واردات و صادرات از کشور‌های دیگر به ایران و از ایران به دیگر کشورها به سور کامل قطع شد. در این بین شرکت‌هایی چون گلدیران که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ال جی را به عهده داشتند، در معرض خطر ورشکستگی قرار گرفتند. 

در زمان تغییر، شرایط به دو سمت سوق پیدا می‌کند، تهدید یا فرصت. مدیران شرکت گلدیران به سوی فرصت گام برداشته و با کسب اجازه از شرکت ال جی، برند ایرانی خود را تحت عنوان جی پلاس به وجود آوردند. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس با ما همراه باشید. 

فعالیت شرکت جی پلاس 

به گفته مدیران این شرکت که پیش‌تر مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی ال جی را به عهده داشتند، شرایط ساخت محصولات ایرانی با توجه به قرار داشتن خط تولید، کارخانه‌ها و کارگران آماده و مهیا بود و تنها می‌بایست یک نام برای تولیدات جدید خود انتخاب می‌کردند.

قبل از تحریم، کار مونتاژ محصولات ال جی در این کارخانه‌ها انجام می‌گرفت. قطعات وارد می‌شد و در کارخانه اسمبل می‌گشت، اما این بار، این شرکت خود می‌بایست قطعات محصولات خود را تولید نماید.

اگر قصد خرید تلویزیون دارید و می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس مطلع گردید، تا انتهای این متن ما را همراهی کنید. 

محصولات شرکت جی پلاس 

این برند ایرانی در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی، تهویه، صوتی و تصویری مشغول به کار است. هر چند که قطعات محصولات این شرکت از کشورهای خارجی تامین می‌گردد، ولی به گفته قائم مقام شرکت گلدیران، قرار است تا به زودی تمام قطعات محصولات این شرکت نیز به طور داخلی تولید شده و ملی گردد.

این خبر بسیار خوبی است زیرا که باعث استقلال هر آنچه بیشتر این برند و در پی آن ایران می‌شود. در ادامه با قسطی کلاب همراه بمانید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس مطلع گردید. 

تلویزیون جی پلاس 

شرکت جی پلاس همواره سعی می‌کند تا در زمینه طراحی و ساخت محصولات صوتی و تصویری پیشتاز باشد و همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش برود. این روزها، این برند ایرانی از محصولی جدید به نام stellar رونمایی کرده ‌است.

این سری از تلویزیون‌های هوشمند کیفیت پخش عالی دارند و به اینترنت وصل شده و هوشمند می‌باشند. این تلویزیون‌ها با همراه داشتن سیستم عامل هوشمند، می‌توانند شما را با چند کلیک به مقصودتان برسانند. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس مطلع گردید. 

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 

هرچند که تلویزیون‌های جی پلاس با توجه به امکانات، قابلیت‌هایی و تکنولوژی‌هایی که دارند، بسیار به صرفه بوده و قیمت بالایی ندارند، اما ممکن است که خیلی از مردم ترجیح بدهند که به جای خرید یکجا و نقدی تلویزیون مورد نظر خود، از شیوه پرداخت اقساطی سود ببرند. 

در این شیوه پرداخت، شما قادر خواهید بود که به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و در طولانی مدت شروع به بازپرداخت اقساط خود نمایید. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس از سایت قسطی کلاب، همراه شوید. 

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از سایت قسطی کلاب 

قسطی کلاب، یک سایت اینترنتی فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی است که توانسته با قرار دادن شرایط فروش به صورت نقدی و همچنین اقساطی، نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. 

در شرایط خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب، شما می‌توانید به دو روش بای چک و لیزینگ محصول مورد نظر خود را تهیه فرمایید، در شرایط لیزینگ، شما بایستی به دو شرکت فرازاندیشان و پارسیان درخواست اعتبار داده و پس از تایید شدن اعتبار از سمت این دو شرکت، تا سقف ده میلیون تومان از محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تلویزیون هوشمند جی پلاس

خرید قسطي تلویزیون هوشمند جی پلاس
برند جی پلاس یکی از برترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطي تلویزیون هوشمند جی پلاس به بخش تلویزیون در...

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی
برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای جدید ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی به ...