تلویزیون جی پلاس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/4 00:50:53

برند جی پلاس یکی از بهترین و برترین کمپانی‌های ایرانی است که باکیفیت‌ترین لوازم خانگی را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون جی پلاس قسطی

جی پلاس 

جی پلاس برندی ایرانی است که مونتاژ و توزیع برند ال جی در ایران را انجام می‌دهد و محصولاتی از قبیل تلویزیون، ماشین ظرفشویی، یخچال، دستگاه تصفیه هوا و کولر تولید می‌كند. 

همان‌طور که می‌دانیم شرکت گلدیران وظیفه ارائه خدمات به محصولات ال جی را در ایران دارد، شرکت جی پلاس نیز یکی دیگر از خدمات دهندگان محصولات ال جی محسوب می‌شود. 

شرکت گلدیران با سابقه فعالیت طولانی در سطح بین‌المللی تصمیم گرفته است تا از امکانات داخلی استفاده کند و جی پلاس را به عنوان بازار ایران معرفی نماید. 

در مرحله بعدی نیز هدف آن در اختیارگرفتن بازار کشورهای دیگر است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس در قسطی كلاب فراهم شده است. 

ویژگی‌های تلویزیون‌های سری استلار شرکت جی پلاس 

این تلویزیون‌ها دیجیتالی هستند و تصویر را با کیفیت Ultra HD 4K نمایش می‌دهند. از طیفی رنگارنگ پشتیبانی می‌کنند. دارای طراحی زیبایی در قسمت پایه فلزی‌اند. با سیستم عامل اندروید ۴.۴ کار می‌کنند. 

کنترل هوشمند برای فضاهای مناسب به اندروید دارند و می‌توانید آن را به صورت به صورت مجزا خریداری نمایید. قابلیت اتصال هوشمند به موبایل و کامپیوتر دارند. با روش‌های مختلف اشتراک گذاری صفحه عمل می‌كنند، به وای فای وصل می‌شوند.

با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از تولیدات باكیفیت داخلی حمایت كنید. در ادامه، یكی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های جی پلاس معرفی می‌شود.

تلویزیون LED هوشمند جی پلاس مدل GTV-50KU722S

این محصول ایرانی دارای صفحه نمایش ۵۰ اینچی است و کیفیت تصویر Ultra HD 4K را نمایش می‌دهد. صفحه نمایش آن تخت است؛ حالت سه بعدی ندارد. رزولیشن تصویر آن 2160*3840 پیکسل است. زاویه دید گسترده دارد.

صدایی فوق‌العاده

یکی از نکات فوق‌العاده این تلویزیون مجهزبودن آن به اسپیکر ۲۰ واتی است و صدایی رسا به شما می‌دهد. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید بهره‌مند است. سیستم صوتی دو کاناله دارد و از دو بلندگو برخوردار است. توان خروجی کل صدا ۲۰ وات است. 

به علاوه، دارای خروجی هدفون است. از فرمت‌های صوتی MP3 ,AAC ,PCM ,MP2/COOK پشتیبانی می‌كند. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس كیفیت صدای واقعی را حس كنید.

قابلیت‌های ارتباطی

این تلویزیون مرورگر اینترنتی دارد و می‌توانید بر روی آن اپلیکیشن نصب نمایید، به راحتی می‌توانید موبایل و رکوردهای دیجیتالی خود را به آن متصل نمایید و بر روی حافظه خارجی آن ضبط کنید.

این تلویزیون فاقد دوربین و کنترل حرکتی است، ولی دارای رابط هوشمند است. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس در قسطی كلاب فراهم شده است.

دارای اتصال بی‌سیم، وای‌فای، بلوتوث، گذرگاه‌های USB و HDR است. این تلویزیون از فناوری LED برخوردار است و پشتیبانی آن از فرمت‌های گوناگون سبب شده است تا اکثر فایل‌ها با آن سازگاری داشته باشند. دارای سه درگاه HDMI می‌باشد.

یک گیرنده دیجیتال با تیونر DVB-T2 دارد که سبب شده است تا شما دیگر نیازی به خرید ابزاری اضافه‌تر نداشته باشید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جی پلاس وارد دنیای ارتباطات شوید. خرید این تلویزیون برای یک خانواده بزرگ و متوسط توصیه می‌شود. 

رضایت مشتریان 

بیشتر کاربرانی که این از این تلویزیون استفاده می‌کنند، کیفیت و شفافیت تصویر، سهولت در کاربرد، ارزش در برابر قیمت و امکانات و قابلیت‌های آن را در سطح خوبی برآورد کرده‌اند.

از مزایای آن می‌توانیم به سبک بودن، راحتی استفاده از منو و تنظیمات تلویزیون، گارانتی معتبر ارائه شده به همراه محصول اشاره كنیم.

سیستم عامل آن نیز مناسب است و از نظر ویژگی‌های کمی و کیفی با برندهای خارجی که قیمت بسیار بالایی هم دارند برابری می‌کند. با خرید تلویزیون جی پلاس محصولی بومی و مدرن داشته باشید. 

تلویزیون جی پلاس قسطی 

این تلویزیون هوشمند داخلی را از قسطی‌کلاب تهیه نمایید و از تسهیلاتی که این فروشگاه اینترنتی برای خرید قسطی یا نقدی دارد، بهره‌مند شوید. برای استفاده از خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام فرمایید. 

برای مثال در خرید اقساطی از بای‌چک، توانایی پرداخت تا سقف اقساط ۲۴ ماه را دارید! پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون دوو ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون دوو ویژه کارمندان
برند دوو برندی جذاب و پرفروش در ایران می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون دوو به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی لباس شویی هیمالیا

خرید قسطی لباس شویی هیمالیا
برند هیمالیا جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید با خرید قسطی لباس شویی هیمالیا از بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...