خرید قسطی لباس شویي کندی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:53:32

برند کندی یکی از بهترین کمپانی دنیا است. برای خرید قسطی لباس شویي کندی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباس شویي کندی


امکانات ماشین لباسشویی کندی 

از محبوب‌ترین برندهای معروف در جهان می‌توان کندی را نام برد که نمایندگی‌های بسیاری از آن در ایران وجود دارد. افراد زیادی برای خرید لوازم خانگی سعی در شناخت مرغوبیت و کیفیت آن دارند به طوری که ساعت‌ها فروشگاه‌های مختلفی را سر می‌زنند تا با مشخصات محصول آشنا شوند. در این نوشتار تصمیم داریم کیفیت ماشین لباسشویی کندی را بررسی کنیم تا با آگاهی بیشتر برای خرید قسطی لباس شویي کندی اقدام کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید. 

قاعدتا وقتی می‌خواهید لوازم خانگی بخرید در نگاه اول، سراغ تحقیق درباره امکانات موجود در دستگاه می‌روید. بهتر است بدانید این برند ایتالیایی از سال‌های قبل وارد کشور شد و حتی تا امروز محبوبیت خاصی در بین طرفدارانش دارد. طراحی شیک و زیبا مهم ترین معیار در انتخاب این برند محسوب می‌شود چراکه مطابق همه سلیقه‌ها حتی مشکل پسندان است. از آنجایی که محصولات این شرکت درجه مصرف انرژی A++ دارند پس انرژی‌های آب و برق به صورت بهینه مصرف می‌شوند.

به‌علاوه موتور قدرتمند با طول عمر بالا، پنل پیشرفته، استفاده از فناوری‌های روز دنیا، درب کاوردار، سنسورهای پیشرفته برای نمایش و برنامه‌های متنوع شستشو دارد. صدای این دستگاه به لطف موتورهای اینورتر و تسمه‌ای خیلی پایین است به طوری که هیچ صدا و لرزشی احساس نخواهد شد. این لباسشویی به امکانات زیادی نظیر شستشوی سریع، شستشو با تاخیر و قفل کودک مجهز شده است.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی کندی

برای خرید اقساطی لوازم خانگی بهتر است از مزایا و معایب آن مطلع باشید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید. در این بخش مهم ترین ویژگی‌های لباسشویی کندی را معرفی می‌کنیم. همان‌طور که بیان کردیم محصولات کندی شیک و مدرن است که مناسب همه سلیقه‌ها است. از دیگر مزایای این وسیله برقی می‌توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. همچنین قطعات یدکی اورجینال دستگاه‌های این برند در بازار وجود دارد. در مقایسه با سایر شرکت‌ها مانند سامسونگ و ال‌جی از قیمت مناسب تری برخوردار است. همانطور که می‌دانید هر کالایی در کنار مزایا، معایبی نیز دارد که می‌توان به قیمت بالای آن نسبت به محصولات داخلی اشاره کرد. علاوه بر این در صورت خرابی دستگاه باید از قطعات اورجینال استفاده شود. با این حال انواع قطعات فیک از آن در بازار موجود است.

قیمت ماشین لباسشویی کندی

بررسی قیمت انواع مدل‌های محصولات در انتخاب و خرید قسطی لباس شویي کندی عامل مؤثری به شمار می‌آید. جالب است بدانید که ماشین لباسشویی کندی چون خارجی است قیمت بالاتری نسبت به محصولات داخلی دارد. این برند نسبت به رقبای خارجی خود قیمت منصفانه‌تری را برای کالاهای خود در نظر گرفته است. با این حال مدل‌های متنوعی از تولیدات این برند در بازار وجود دارد که با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. 

انواع مدل‌های ماشین لباسشویی کندی در بازار لوازم خانگی

لباسشویی کندی مدل GVS-128TC3 در دسته بهترین و پر فروش‌ترین لباسشویی قرار دارد. خرید این مدل برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط توصیه می‌شود. همچنین اگر فضای کمی در اختیار دارید تهیه این لباسشویی بسیار مناسب است. این مدل 8 کیلویی با کیفیت، 14 برنامه کاربردی دارد. گزینه Hand در این وسیله تعبیه شده تا بتوانید برای شستشوی دستی نیز از آن استفاده کنید. علاوه بر این چون رتبه انرژی مناسبی دارد؛ بنابراین در مصرف برق و آب صرفه جویی می‌شود.

نحوه خرید قسطی لباس شویي کندی

سایت قسطی کلاب از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای فروش قسطی لباسشویی کندی محسوب می‌شود. این فروشگاه آنلاین انواع محصولات خارجی و داخلی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. امتیاز ویژه برای تهیه وسایل از این سایت، برخورداری از کارت اعتباری خرید اقساطی است. برای دریافت این اعتبار می‌توانید از طریق شرکت‌های لیزینگ فراز اندیشان، لیزینگ پارسیان و بای چک اقدام کنید. 

توجه داشته باشید که هر یک از این شرکت‌ها شرایط خاص خود را دارند. حال با استفاده از آن امکان خرید کالا به صورت قسطی وجود دارد. پس از سفارش محصول انتخابی در مدت 3 تا 5 روز درب منزل تحویل داده می‌شود. به علاوه امکان خرید نقدی محصولات در این سایت نیز فراهم شده است. در صورتی که نیاز به مشاوره با کارشناسان دارید بهتر است از بخش تماس با ما یا شماره تلفن‌های قرار داده شده ارتباط بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت وسایل خانگی ال جی

قیمت وسایل خانگی ال جی
قیمت وسایل خانگی ال جی در این مطلب به همراه شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بررسی شده است...

فروش تلویزیون پاناسونیک

فروش تلویزیون پاناسونیک
شرکت پاناسونیک یکی از بهترین و و قدیمی‌ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا می‌باشد که بیشتر شهرت آن به خاطر تلویزیون‌های این شرکت...