خرید اقساطی فر توکار آلتون

تاریخ انتشار:
1403/2/15 21:07:26

برند آلتون در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند و محصولاتی بسیار باکیفیت و مدرن دارد. برای خرید اقساطی فر توکار آلتون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی فر توکار آلتون


فر توکار آلتون مدل V402S

برند ایرانی آلتون متعلق به کارخانه البا گاز می‌‌باشد. این کارخانه در سال 1382 شمسی شروع به فعالیت کرد تا بتواند محصولاتی مدرن و باکیفیت در زمینه تجهیزات آشپزخانه ارائه دهد. این کارخانه در نزدیکی دماوند قرار دارد و محصولات متنوعی مانند انواع اجاق گاز، فر، فرتوکار و هود تولید می‌کند. 

این محصولات مطابق با استانداردهای جدید و کمک فناوری‌های نوین تولید می‌شوند. در اين بلاگ قصد داريم تا به معرفی يكی از فرهای توکار اين برند بپرداريم. قابليت خرید قسطی فر توکار آلتون در قسطی كلاب فراهم شده است.

مشخصات ظاهری

این محصول دارای ابعادی برابر با 60*53*60 سانتی متر مکعب می‌باشد و در رنگ سفید تولید شده است. ظرفیت این دستگاه 72 لیتر می‌باشد و این ظرفیت برای پخت و پز یک خانواده مناسب است. 

یکی از مزایای این فر داشتن رتبه مصرف انرژی A می‌باشد که در مصرف بهینه انرژی کمک می‌کند. درب این دستگاه دارای 4 جداره جدا شونده است. به علاوه این فر دارای ویژگی Easy Clean می‌باشد، بنابراین شما می‌توانید به راحتی قطعات داخلی را جدا کنید و شستشو نمایید. با خرید اقساطی فر توکار آلتون همه چیز دوباره تمیز خواهد شد!

نمایشگر و ترموکوبل

بر روی این دستگاه یک صفحه نمایشگر لمسی مناسب قرار دارد که دارای تایمر و سیستم ایمنی خودکار است. تایمر کمک می‌کند تا از زمان پخت غذا آگاه شوید و در صورت نیاز خودتان زمان مورد نیاز را تنظیم کنید. تعداد طبقات این فر برابر با دو طبقه می‌باشد و دارای ترموکوبل است. 

بنابراین لازم نیست نگران ایمنی فر باشید، زیرا ترموکوبل در زمان‌های اورژانسی به خوبی عمل می‌کند تا مشکلی از نظر حریق و خروج گاز پیش نیاید. با خرید قسطی فر توکار آلتون ایمن آشپزی کنید!

سیستم کانوکشن و گریل

در این محصول از سیستم کانوکشن استفاده می‌شود. این سیستم کمک می‌کند تا جریان دمایی یکنواختی در سراسر فر برقرار شود و تمامی غذاها با کیفیت یکسانی پخته شوند، همچنین فر دارای یک فن خنک کننده است. این فر دارای گریل و جوجه گردان می‌باشد و شما می‌توانید دمای المنت گریل را تنظیم نمایید.

یخ‌زدا و حسگر پخت گوشت

از دیگر ویژگی‌های این فرتوکار وجود سیستم یخ زدا است. این سیستم سبب می‌شود تا به سرعت یخ زدایی مواد منجمد انجام شود. به علاوه دارای یک حسگر مخصوص پخت گوشت می‌باشد. با خرید اقساطی فر توکار آلتون یک محصول کارا و موثر داشته باشید!

استفاده آسان

این فرتوکار از یک ریل تلسکوپی برخوردار است، بنابراین طبقات به صورت کشویی باز و بسته می‌شوند. از طرفی بر روی درب فر دستگیره قرار دارد. این دستگیره به شکل افقی بر روی درب قرار گرفته و نسبت به حرارت مقام است. می‌توانید بدون نگرانی از سوختن دست، غذاهای آماده شده را به راحتی از فر خارج نمایید. این دستگاه با هر دو منبع تغذیه برق و گاز عمل می‌کند.

جنس پوشش به کار رفته در داخل فرتوکار آلتون از لعاب است تا به راحتی تمیز شود. خنک کننده درون فر به صورت فن است و در زمانی عمل می‌کند که دمای داخل از حد استانداردش بالاتر رود. در این صورت فن سریع  شروع به کار می‌کند تا دما متعادل شود و غذا بهتر پخت شود. از طرفی سینی موجود در این فر ظرفیت و عمق مناسبی دارد و این محصول را به یک گزینه ایده‌آل در آشپزخانه تبدیل می‌کند.

لولای آرام بند کمک می‌کند تا محفظه فر به راحتی باز و بسته شود. در این دستگاه با قابلیت تبدیل یک فر به دو فر مجزا رو به رو هستید و یک صفحه مجزای شیشه‌ای نیز وجود دارد. با خرید اقساطی فر توکار آلتون غذاها را آسان و سریع بپزید!

شرایط خرید اقساطی فر توکار آلتون

برای تهیه اين فرتوکار می‌توانید به قسطی كلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب اقدام کنید و درخواست اعتبار وام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی فر توکار آلتون از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن

خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن
یکی از برندهای موفق ایرانی که محصولات پرفروشی دارد، ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن به بخش ماشین...

خرید اقساطی ماشین لباس شویی هیمالیا

خرید اقساطی ماشین لباس شویی هیمالیا
برند هیمالیا جر پرفروش‌ترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی هیمالیا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...