سایت دیجی کالا موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:59:34

سایت دیجی کالا موبایل و کالاهای دیجیتال موجود در بازار را همراه با توضیحات جامعی در سایت خود پوشش داده و امکان خرید نقدی برای تمام کاربران فراهم کرده است. در همین حال فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در کنار امکان خرید نقدی، شرایط ویژه ای نیز برای خرید اقساطی انواع کالاها برای کاربران خود ارائه داده است.

سایت دیجی کالا موبایل

خرید از سایت دیجی کالا

با ورود تکنولوژی به تمام اکثر جنبه های زندگی، اغلب کارهای روزمره از طریق اینترنت و به صورت انلاین انجام می شود. در دنیای امروزی مشغله ی افراد تا حد زیادی بالا رفته است و اغلب افراد زمان آن را ندارند که برای خرید یک کالای کوچک ساعت ها وقت صرف کنند.

در هنگام خرید اینترنتی اولین مساله ای که اغلب افراد مورد توجه قرار می دهند، میزانه اعتمادی است که می توانند به یک فروشگاه اینترنتی مشخص داشته باشند و پس از آن بحث کیفیت کالاها و درست کار کردن فروشگاه پیش می آید. سایت دیجی کالا یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که در سال های فعالیت خود توانسته است رضایت مشتریان را تا حد زیادی جلب کند.

یکی از کالاهایی که شاید خرید آن از سایت دیجی کالا بسیار بهتر و حتی مقرون به صرفه تر از فروشگاه های حضوری باشد، موبایل است. به خصوص اگر شما در یک شهر کوچک ساکن هستید و در بازار موبایل آن شهر تنوع زیادی وجود ندارد.

در سایت دیجی کالا موبایل ها از برندهای مختلف وجود دارند و کاربر می تواند در هر مکان و زمان دلخواهی نسخه های مختلف موبایل را مشاهده و ویژگی های آن ها را بررسی کرده و مناسب ترین گوشی را متناسب با نیاز خود خریداری نماید.

از آن جایی سایت دیجی کالا در ابتدا تنها در زمینه کالای دیجیتال فعالیت داشت، می توان گفت که در این زمینه نسبت به سایر زمینه های فعالیت خود بسیار با تجربه تر است و با خیال راحت تری می توان از سایت دیجی کالا موبایل و تبلت و به طور کلی کالای دیجیتال خریداری کرد.

در سایت دیجی کالا موبایل های خریداری شده توسط کاربران از اقسی نقاط ایران به صورت رایگان برای آن ها ارسال می شود و کاربران می توانند تعیین کنند که در چه زمانی تمایل دارند کالای خود را دریافت کنند.

یکی از اقدامات قابل توجه این فروشگاه اینترنتی پشتیبانی بسیار خوب از کاربران خود است. در صورتی که از سایت دیجی کالا موبایل یا هر کالای دیگری سفارش دادید و پی از دریافت متوجه شدید که کالای دریافتی شما با کالایی که سفارش دادید فرق دارد، به راحتی با هماهنگی با نیروهای پشتیبان سایت دیجی کالا می توانید کالا را برگشت دهید و پول خود را پس بگیرید.

همچنین در سایت دیجی کالا موبایل نیز جزء کالاهای دیجیتالی است که همواره مطالب مفیدی اعم از تولیدات برند های شناخته شده مانند سامسونگ و ال جی و اپل و ... در رابطه با آن منتشر می شود و مطالت آن می تواند برای افراد علاقه مند به  دنیای دیجیتال جذاب باشد.

خرید نقدی و قسطی از قسطی کلاب

در کنار سایت دیجی کالا، فروشگاه های اینترنتی دیگری همچون قسطی کلاب نیز فعالیت می کنند. مساله ای که قسطی کلاب را از سایت دیجی کالا متمایز می کند، امکان خرید قسطی کالا از این فروشگاه اینترنتی تا سقف ۳۰ میلیون تومان است. به عبارت  دیگر قسطی کلاب در کنار فروش نقدی تمامی کالا ها، امکان خرید اقساطی را نیز برای کاربران خود مهیا کرده است.

نکته جالب توجه دیگری که در سایت قسطی کلاب وجود دارد این است که این فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را می کند که متناسب با نیاز کاربران ارائه خدمت کند؛ به عنوان مثال هر کاربر هنگام خرید کالا می تواند تعداد ماه های اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین کند.

اگر کاربر کارمند یک شرکت خصوصی یا دولتی باشد حتی نیاز نیست که به ازای هر ماهی که قسط دارد چک ارائه دهد و ارائه فیش حقوقی و سفته کافی است.

در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکلی می توانید با کادر پشتیبانی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ

خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ
جدیدترین گوشی سامسونگ با ظاهری فریبنده و عالی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با ارز دیجیتال دارید قسطی کلاب برای شما پیشنهادهایی استثنایی دارد. برای خرید...