خرید اقساطی موبایل M32

تاریخ انتشار:
1403/2/28 22:37:26

سری M سامسونگ بی شک گوشی‌های با صرفه و مقاومی هستند. برای خرید اقساطی موبایل M32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل M32


آشنایی با گوشی M32 سامسونگ

اگر تصمیم به خرید قسطی موبایل M32 سامسونگ دارید حتما احتیاج دارید پیش از خرید با این محصول آشنا شوید. این گوشی یک انقلاب در صنعت کالای دیجیتال و گوشی‌های میان رده سامسونگ محسوب می‌شود. سامسونگ با این محصول فاصله کیفیت گوشی‌های میان رده را با گوشی‌های پرچمدار کم کرده است. این گوشی همچنان با قیمت مناسب گوشی‌های میان رده عرضه می‌شود.

کیفیت بالا دوربین‌های پشتی گوشی M32 سامسونگ

برتری گوشی M32 سامسونگ بر گوشی‌های هم رده و هم قیمت آن، کیفیت تصویربرداری بسیار بالاتر آن از رقبا است. کیفیت پایین تصویر همواره نقطه ضعف گوشی و کالای دیجیتال میان رده بازار است. اما سامسونگ این مشکل را با عرضه گوشی M32 حل کرده است. این گوشی 4 دوربین پشتی دارد که تصاویری با کیفیت عرضه می‌کند. 

دوربین پشتی اصلی 64 مگاپیکسل (عریض)، دوربین 8 مگاپیکسل (فوق عریض) که با زاویه دید 123 درجه همانند چشم انسان عمل می‌کنند و عمق بیشتری به تصویر گرفته شده می‌دهد، 2مگاپیکسل (مکرو) این دوربین جزییاتی را برای شما آشکار می‌کند که با دوربین عادی دیده نمی‌شوند و 2 مگاپیکسل (عمقی) که عمق میدان تصویر را تنظیم می‌کند و این امکان را می‌دهد با تار کردن کردن پس زمینه کیفیت تصویر را بهبود بخشید.

دوربین سلفی جلویی در گوشی M32 سامسونگ

با خرید اقساطی موبایل M32 شما صاحب یک گوشی با دوربین سلفی 20 مگاپیکسل می‌شوید. این دوربین سلفی دارای افکت‌هایی متنوعی همچون بوکه‌های نور است. همچنین امکان تشخیص خودکار شما در هنگام سلفی گرفتن و برجسته کردن تصویر شما از محیط اطرافتان را دارا است. دوربین‌های این گوشی هم در نور روز و هم در نور شب بسیار با کیفیت بوده و با نمایش جزییات همراه است. 

نمایشگر و بدنه گوشی M32 سامسونگ

در خرید اقساطی هر کالای دیجیتالتصویری از جمله موبایل مهمترین ویژگی که کاربر با ان بیشتر از هرچیزی سر و کار دارد صفحه نمایشگر است. شرکت سامسونگ پیشرو در تولید نمایشگرهای برتر برای محصولات خود است. گوشی موبایل M32 سامسونگ از این قاعده مستثنی نیست. صفحه نمایش فول اچ دی 6.4 اینچی این تلفن همراه برنامه‌ها و محتویات را با بهترین حالت ممکن به شما نمایش می‌دهد. برای خرید قسطی موبایل M32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت تصاویر در این صفحه نمایش چه در هنگام بازی و چه استفاده‌های روزانه به دلیل تکنولوژی سوپر امولدش دارای رنگ‌های واضح، شفاف، واقعی و ملایم است. بدنه این گوشی با طراحی شیک می‌درخشد. بدنه‌ای صیقلی و با خط‌هایی بسیار باریک که نور را به زیبایی در زاویه‌های مختلف بازتاب می‌دهند. در رنگ‌های سیاه، سفید و آبی و بسیار مقاوم ساخته شده است. با خرید اقساطی موبایل M32 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

کیفیت باتری و سیستم عامل

شما می‌توانید تمام روز را بدون نگرانی از تمام شدن باتری 5000 امپر ساعتی گوشی M32 سامسونگ سپری کنید. پس از اتصال گوشی به شارژر با تکنولوژی سوپر فست شارژ 25 وات گوشی خود را در سریعترین زمان ممکن شارژ نمایید. سیستم عامل این گوشی به روزترین سیستم عامل گلکسی است که تمام جنبه‌های آن از سوی سامسونگ پشتیبانی می‌شود. 

خرید قسطی موبایل M32 سامسونگ از قسطی کلاب

تلفن همراه امروزه یکی از لوازم ضروری زندگی مدرن محسوب می‌شود. با قسطی کلاب همه می‌توانند با خرید اقساطی صاحب کالای دیجیتال مورد نیاز خود شوند. برای خرید اقساطی موبایل M32 کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و شرایط متفاوت فروش قسطی را بررسی کنید. مناسب‌ترین شرایط خرید اقساطی یا نقدی را با راهنمایی کارشناسان قسطی کلاب انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی گوشی A01

خرید نقدی گوشی A01
کمپانی سامسونگ یک برند محبوب کره ای می‌باشد که در ژانویه سال جاری گوشی هوشمند جدیدی به بازار عرضه کرده که از نظر رنج قیمتی.....

خرید قسطی گوشی Mi 9T Pro

خرید قسطی گوشی Mi 9T Pro
برند شیائومی تنوع محصولاتی بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید گوشی دلخواه خود را از این برند استثنایی انتخاب کنید. برای خرید اقساطی گوشی ...