خرید نقدی تلفن بی سیم وی تک

تاریخ انتشار:
1403/1/31 09:39:47

وجود تلفن بی سیم در هر خانه و محیط کاری لازم و ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.

خرید نقدی خرید تلفن بی سیم وی تک

تلفن بی‌سیم وی تک

برخی از مردم ترجیح می‌دهند تا از یک تلفن با جای ثابت استفاده نمایند، ولی برخی برای انجام بهتر کارها و راحتی بیشتر، موافق با تلفن‌های بی‌سیم یا موبایل هستند.

البته هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. بعضی از مدل‌های تلفن‌های بی‌سیم، در صورت قطع برق دیگر کار نمی‌کنند. بنابراین داشتن همزمان از گوشی‌های ثابت و بی‌سیم به شما کمک می‌کند تا بهترین بهره‌وری را در پاسخگویی داشته باشید.

برای خرید یک تلفن بی‌سیم‌دار، بیشتر ترجیح می‌دهید تا از دستگاهی استفاده کنید که برد بالاتری داشته باشد. نمایشگری زیبا و خوانا داشته باشد و امکاناتی مانند قفل صفحه کلید را دارا باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک کیفیت را تجربه نمایید!

گارانتی نیز از جمله مسائل مهمی است که در خرید یک تلفن اهمیت حیاتی دارد. زیرا در صورت آسیب دیدن و یا خرابی تلفن، باید بتوانید آن را به راحتی معاوضه نمایید و یا در صورت آسیب دیدن با استفاده از یک خدمات پس از کالای مناسب، دستگاه خود را تعمیر سازید. با خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک از یک گارانتی معتبر بهره‌مند شوید.

همچنین، در تلفن‌های امروزی قابلیت‌هایی مثل کاهش نویز در زمان مکالمه وجود دارد و کمک می‌کند تا یک مکالمه شیرین و دوست داشتنی داشته باشید. در برخی از تلفن‌ها امکان نشان دادن زمان مکالمه در صفحه نمایش وجود دارد.

همچنین، قابلیت نمایش ساعت نیز وجود دارد. برخی از تلفن‌های بی‌سیم دارای شارژر ماندگاری می‌باشند که بیشتر از 10 ساعت مکالمه را برای دارندگانشان فراهم می‌سازند. با خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک مکالمه‌ای لذت‌بخش داشته باشید!

تماس‌های ورودی و از دست رفته در حافظه‌های قدرتمند گوشی‌‎ها به خوبی ذخیره می‌شوند. این تلفن‌ها دارای بلندگوی با کیفیتی هستند که بر روی گوشی‌های بی‌سیم و موبایل قرار دارد. 

برند وی تک

دفتر مرکزی این برند در کشور روسیه است. البته این برند در روسیه با نام گلدر الکترونیک فعالیت می‌کند. وی تک در ایران نیز دارای بازار فروش مناسبی می‌باشد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این گوشی بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلفن بی سیم وی تک مدل CS1200

این مدل تلفن در چهار رنگ زیبای قرمز، آبی، بنفش و مشکی تولید شده است و شرکت سونیک آن را گارانتی می‌نماید. همچنین دارای یک دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره‌سازی 20 مخاطب را دارد. به علاوه، دارای یک نمایشگر سیاه و سفید 1.5 اینچی است.

از جمله ویژگی‌های موجود در این تلفن قابلیت انتقال تماس، قابلیت کنفرانس و کالرآیدی می‌باشد. همچنین، دارای اسپیکر است. این تلفن بی‌سیم قادر است تا در 50 متر فضای بسته و 300 متر فضای باز برد دهد. به علاوه، دارای یک باتری مناسب می‌باشد که قابلیت 7 ساعت مکالمه دارد. 

همچنین، می‌توانید در حالی که گوشی بر روی پایه دستگاه قرار دارد، مکالمه نمایید. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این دستگاه، امکان اضافه کردن 5 گوشی، به پایه این تلفن است. با خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک هیچ تماسی را در منزل از دست نخواهید داد!

خرید تلفن بی‌سیم وی تک

در صورتی که به دنبال یک تلفن بی‌سیم با قیمت مناسب می‌گردید، برند وی تک به شما پیشنهاد می‌شود. برای خرید یک تلفن بی‌سیم وی تک، بهترین پیشنهاد قسطی‌کلاب می‌باشد. 

زیرا در این فروشگاه می‌توانید به هر دو صورت نقدی و اقساطی تلفن دلخواه خود را خریداری نمایید. در قسطی کلاب، امکاناتی قرار داده شده است تا بتوانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و در طی سه الی پنج روز بعد، کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما، خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک ایر

خرید قسطی مک بوک ایر
اگر علاقه مند به خرید قسطی مک بوک ایر با شرایطی عالی هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی می بند6

خرید اقساطی می بند6
ساعت هوشمند یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی است. برای خرید اقساطی می بند6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...