مقایسه پلی استیشن با ایکس باکس

تاریخ انتشار:
1403/2/25 16:27:23

کنسول‌های بازی نیز با وجود تنوع بالایی که دارند با یکدیگر در رقابت هستند و بهتر است بدانید که امروزه برترین کنسول بازی کدام است؟ برای خرید قسطی پلی ایستیشن و یا خرید قسطی ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


مقایسه پلی استیشن با ایکس باکس


ایکس باکس یا پلی استیشن مسئله این است؟

کمپانی سونی جز موفق‌ترین شرکت‌های دنیا است که به طراحی و تولید کنسول بازی نیز می‌پردازد. برند سونی در حرفه کنسول‌های بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و چون قدیمی‌تر است در بین مردم دنیا شناخته شده است.

شما در هز سن و سالی که باشید به طور حتم نام پلی استیشن را شنیده‌اید و همراه کودکی شما بوده است. با این وجود ممکن است برخی‌ها حتی نام ایکس باکس به گوششان نخورده باشد و این اولین موردی است که می‌توان به عنوان مزیت پلی استیشن از آن نام برد. 

هر چقدر یک محصول شناخته‌تر شده باشد به طور حتم فروش بالایی خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم این دو غول بازی و سرگرمی را با یکدیگر مقایسه کنیم. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی پلی استیشن هستید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی ایکس باکس وان با پلی استیشن 4

برای مقایسه بهتر است به سراغ جدیدترین کنسول‌های بازی این دو کمپانی برویم، البته ps5 و ایکس باکس سری اس به تازگی به بازار عرضه شده‌اند، اما هنوز امتحانات خود را پس نداده‌اند پس بهتر است به سراغ کنسول‌هایی برویم که در دسترس همگان بوده‌ند و به طور کامل‌تری سنجیده شده‌‍اند.

ابتدا از لحاظ زیبایی و ظاهری به بررسی این دو کنسول جدید می‌پردازیم. به طور حتم پلی استیشن 4 دارای ظاهری مدرن‌تر و جدیدتر نسبت به ایکس باکس وان است و در این موضوع جای هیچ شکی نیست. با خرید اقساطی پلی استیشن از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

حال به سراغ ویژگی‌های بسیار مهم‌تر از ظاهر می‌رویم. همان طور که اطلاع دارید کمپانی سونی برای کنترلرهای خود بسیار هزینه کرده است و دسته‌هایی با نام دوال شوک را برای این کنسول استثنایی در نظر گرفته است.

وجود تاچ پد و جک اسپیکر در دسته‌های در این کنترلرهای استثنایی جایی برای رقابت با دسته‌های ساده ایکس باکس نمی‌گذارد و به طور حتم در این بخش پلی استیشن برنده خواهد شد. برای خرید قسطی ایکس باکس با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مقایسه پورت‌های پلی استیشن4 با ایکس باکس وان

اکنون به سراغ مقایسه یکی از اصلی‌ترین سخت افزارهای این دو کنسول بازی خواهیم رفت. در این بین بهتر است بدانید که ایکس باکس وان دارای اسلات قفل برای تثبیت بر روی میز است و همچنین از پورت‌های ورودی، HDMI، کینکت، شبکه و USB برخوردار است و پلی استیشن 4 نیز دارای پورت‌های ورودی، اپتیکال، HDMI، شبکه و AUX برخوردار است.

در این بین شکی نمی‌ماند که ایکس باکس پیروز میدان است و به علت داشتن پورت کینکت و حافظه داخلی یک ترا که دو برابر ps4 است پیروزی خود را چند برابر کرده است. برای خرید قسطی ایکس باکس با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بازی‌های مدل‌های قدیمی‌تر در کدام کنسول اجرا می‌شود؟

بهتر است بدانید که در کنسول بازی ایکس باکس وان بعضی از بازی‌های ایکس باکس 360 اجرایی می‌شود و شما به صورت رایگان می‌توانید از سایت مایکروسافت خرید بازی و دریافت بازی‌های رایگان را انجام دهید که این یک مزیت بسیار عالی است همچنین قیمت بازی‌های ایکس باکس بالا نمی‌باشد و شما به آسانی ‌می‌توانید هر چه تعداد بازی ایکس باکس را خریداری کنید. 

اما در ps4 همچنین ویژگی وجود ندارد و شما با پرداخت هزینه ماهیانه امکان بازی ps3 را دارید و در یان مورد نیز ایکس باکس برنده میدان مسابقه است. برای خرید اقساطی پلی استیشن با تخفیف عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

معرفی قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بهترین و معروف‌ترین وبسایت‌های موجود در ایران است که دارای مشتریان فراوانی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ارائه بهترین و جدیدترین محصولات و کالاهای روز بازار توانسته است مشتریان بسیاری را جذب کند. 

برای کسب اطلاع بیشتر در مرود دریافت وام 150 میلیون تومانی از لیزینگ‌های معتبر و خرید از قسطی کلاب به سایت قسطی کلاب و بخش خرید اقساطی مراجعه کنید. با خرید قسطی ایکس باکس از قسطی کلاب یک خرید موفق خاطره‌ انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps4 سونی

فروش اقساطی ps4 سونی
فروش اقساطی ps4 سونی در قسطی کلاب این امکان را به خریداران ps4 می دهد تا بتوانند بدون اینکه فشار مالی بر آنها وارد شود این......

فروش اقساطی ایکس باکس سری اس

فروش اقساطی ایکس باکس سری اس
کنسول بازی مایکروسافت با طراحی زیبا و امکانات جذاب وارد بازار شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری اس به بخش بازی...