خرید نقدی جاروبرقی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/12 05:53:37

جاروبرقی سامسونگ مانند نگینی در خانه شما خواهد درخشید. زیبایی منحصر به فرد جاروبرقی سامسونگ در کنار کیفیت فوق‌العاده آن سبب محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم دنیا شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی جاروبرقی سامسونگ


نگین برند سامسونگ           

در زمان‌های قدیم، برای تمیزی منازل از جارو استفاده می‌شد و امروزه در همه خانه‌ها جاروبرقی پیدا می‌شود و بیشتر از یک‌بار در هفته از این وسیله استفاده می‌کنید. در میان برند‌های موجود در بازار، سامسونگ، محبوبیت بسیار زیادی در تولید لوازم خانگی دارد.

این برند در سال‌های اخیر، سبک زندگی هوشمندانه و نوآوری‌های زیادی داشته ‌است. در ادامه به معرفی برخی از مدل‌های این برند، پرداخته ‌می‌شود. شرایط خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ از سایت قسطی کلاب فراهم شده است. 

جارو برقی مدل F50 سامسونگ 

این مدل قدرت مکش 2100 وات دارد و از نوع جاروبرقی‌های دارای کیسه است. طراحی بسیار زیبایی دارد. میران صدای آن نیز کم است. تنوع رنگی زیبایی دارد. از آلومینیوم و فولاد بدون زنگ تشکیل شده است. همچنین سیلندر و لوله تلسكوپی دارد. 

در جارو كردن سطوح سخت و فرش كارا است. قیمت و كیفیت مناسبی دارد در جمع كردن گرد و غبار عالی عمل می‌كند. دارای فیلتر هپا یا ضدباكتری است. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ از قسطی کلاب، تجربه خریدی رویایی را داشته باشید. 

جارو برقی مدل SC8870 سامسونگ 

این مدل با داشتن فیلترهای جداكننده منحصر به فرد است. فیلترهای جداكننده گرد و غبار و ته نشین كردنش در سطح كف محفظه موجب پرهیز از انباشته شدن و مسدود شدن جارو و عدم كاهش قدرت موتور شود. سامسونگ طوری جارویش را طراحی كرده كه سر ریز گرد و غبار حداقل شود و توان مكش ماكسیمم باشد. 

برای زیاد شدن قدرت مكش با تغییر جریان هوا از فن‌آوری جارو با نیروی سایکلون استفاده شده است. با این تكنولوژی گرد و خاک باقی در کف محفظه نابود می‌شود و گرد و خاک به داخل محفظه داخلی منتقل گردد. 

با قدرت فوق‌العاده 2200 وات و مکش 480 وات، توانایی تمییز کردن بی‌عیب و نقصی را خواهید داشت. مخزن جاروبرقی به راحتی با فشار یک دکمه خالی خواهد شد. این محصول، با قدرت بالا و سرهای مهندسی شده و لوله تلسکوپی، طراحی منحصر به فرد و نتیجه‌ای عالی را در عمل به ارمغان می‌آورد. پیشنهاد خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ در سایت قسطی کلاب یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های خرید برای ایرانیان است. 

جارو برقی مدل QUEEN-24 سامسونگ 

این مدل با طراحی زیبا و قدرت مکش بالا با توان 2400 وات و  کم صدا یکی از بهترین محصولات سامسونگ است. داشتن لوله تلسکوپی قابل تنظیم بر روی بدنه با توجه به نیاز کاربر، دکمه خاموش و روشن و دکمه جمع کردن سیم، جنس بدنه پلاستیکی و مقاوم، وجود چرخ برای راحتی در حرکت، جا داشتن سری‌ها و پارویی‌ها بر روی دستگاه به همراه درپوش، دسته سه کاره، سری مخصوص درزها، سری گردگیری، سری نظافت مبل، بلندبودن سیم تا محدوده 10 متر و ظرفیت 3 لیتری کیسه از خصوصیات بارز این مدل می‌باشد.

خاصیت شانه مرحله‌ای یا Step Brush کمک می‌کند تا پرزها و موهای موجود روی موکت و فرش، از شانه‌های دو مرحله‌ای بهره برد تا با تاثیر شانه‌های زبر در زیر پارو، سخت‌ترین پزها و موها از زوی فرش و موکت، جمع شوند.   

این مدل با برخورداری از فیلتر سایکلون در کناره دسته جاسازی شده، بخش زیادی از گرد و غبارها را جمع می‌کند. در دیگر مدل‌های فاقد این فیلتر، کیسه سریع‌تر پر شده و مکش کاهش می‌یابد. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ از سایت قسطی کلاب لبخند را بر روی لب‌های همسرتان بیاورید. 

در فیلتر سایکلون، چیزهای مکیده شده را می‌توانید، ببینید و با پیچش محفظه شفاف، سایکلون جدا می‌شود و حتی قابل شستشو نیز می‌باشد. وجود فیلتر فوم بین کیسه و موتور نیز مانع ورود گردو غبار به موتور می‌باشد.

در بالای جارو و پیش از خروج فیلتر هوا، فیلتر هپا جاسازی شده است تا هوای بیرونی، به خصوص برای بچه‌ها، افراد بیمار و کهنسال، پاک و خالی از هر گرد و غباری باشد. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ محصولی ماورایی داشته باشید. 

ناگفته نماند قسطی کلاب تنها با ارائه یک سوم قیمت محصولی که گران‌تر از 5 میلیون تومان هستند، کالای انتخابی خود را تهیه فرمایید. همین حالا با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ از سایت قسطی کلاب رویای داشتن خانه‌ای تمیز را محقق سازید.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون ایکس ویژن نقدی

تلویزیون ایکس ویژن نقدی
برند ایکس ویژن با ارائه بهترین تلویزیون‌ها شهرت فراوانی به دست آورده است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به ...

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ
بیش از دو دهه است که محصولات سامسونگ از جمله انواع تلویزیون های آن، در ایران وارد شده اند و از نظر مصرف کنندگان نیز دارای ...