خرید نقدی کولر آبی آبسال

تاریخ انتشار:
1403/2/15 23:02:01

کولرهای آبی از قدیم تا کنون همراه خانه‌های شما بوده‌اند و مارک‌های مختلفی دارند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی کولر آبی آبسال


معرفی شرکت آبسال

شرکت آبسال در سال 1335 با نام تجاری شرکت لعاب ایران شروع به فعالیت کرد. شرکت آبسال ابتدا در تهران شروع به کار کرده و در زمینه طراحی و تولید ظروف آشپزخانه فعالیت داشته است. در سال 1362 نام شرکت لعاب ایران به آبسال تغییر یافت و تولیدات شرکت آبسال بیشتر در حوزه لوازم خانگی شکل گرفت.

محصولات برند آبسال شامل: اجاق گاز، آبگرمکن، بخاری، ماشین لباسشویی و کولر آبی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به توضیح و تفسیر کولر آبی آبسال بپردازیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی کولر آبی آبسال

شرکت آبسال کولرهای آبی خود را با مدل‌های متنوعی طراحی و تولید کرده است. مدل کولرهای آبی آبسال به شرح زیر می‌باشند:

_ کولر آبی کم مصرف آبسال

_ مینی کولر آبی آبسال

_ کولر آبی معمولی آبسال

_کولر آبی پرتابل آبسال

همان‌طور که مطالعه کردید، شرکت آبسال در انواع مختلفی کولر آبی‌های باکیفیتی طراحی و تولید کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره‌مند شوید.

ویژگی های منحصر به فرد کولرهای آبی آبسال

کولرهای آبی آبسال مدل کم مصرف به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تا 60% مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. برچسب انرژی کولر کم مصرف آبسال، A می‌باشد که نشان دهنده بهینه‌ترین حالت مصرف انرژی است. 

کولرهای آبی آبسال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکردی کم صدا، ایمن و کم مصرف دارند. وجود ویژگی‌های مثبت در کولرهای آبی آبسال سبب شده است که فروش فوق‌العاده‌ای در بازار داشته باشند. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

گارانتی کولرهای آبی آبسال

شرکت آبسال برای کولرهای آبی خود بهترین گارانتی‌ها را در نظر گرفته است. تمامی کولر‌های آبی آبسال دارای 2 سال گارانتی محصول، 5 سال گارانتی الکتروموتور و 5 سال ضمانت برد الکتریکی و کلید کنترل الکترونیک می‌باشند. 

نمایندگی‌های پس از فروش شرکت آبسال در سرتاسر ایران وجود دارند و شما به آسانی می‌توانید از خدمات پس از فروش شرکت آبسال استفاده کنید. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از یک خرید مقرون به صرفه برخوردار شوید.

ویژگی های کولر آبی کم مصرف آبسال

کولرهای آبی کم مصرف آبسال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر نوسانات ولتاژ برق مقاوم می‌باشند و در صورت بروز نواسانات برق، اختلالی در عملکرد کولر آبی کم مصرف آبسال ایجاد نمی‌شود. 

کولر آبی کم مصرف آبسال مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای هوا می‌باشد و طراحی بسیار زیبایی دارد. کولرهای آبی کم مصرف آبسال از ورقه‌های گالوانیزه تشکیل شده است و کیفیت بالایی دارند. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی‌های آبسال به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی شرایط خرید را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. 

وبسایت قسطی کلاب بهترین و جدیدترین کالاهای موجود در بازار را دارا می‌باشد و شما به آسانی می‌توانید خرید خود را از سایت قسطی کلاب انجام دهید. خرید اقساطی از قسطی کلاب بعد از انجام اعتبار سنجی سایت و ارائه چک یا سفته انجام می‌شود و خرید نقدی از قسطی کلاب به همراه تخفیفات فراوانی است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال از قسطی کلاب، یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.



سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی برقی ایرانی

لوازم خانگی برقی ایرانی
خرید کردن همیشه جز لذت بخش ترین فعالیت های روزمره می باشد، ولی خرید لوازم خانگی علاوه بر لذت بخش بودن استرس زیادی نیز دارد. اگر تمایل....

خرید نقدی یخچال فریزر اسنوا

خرید نقدی یخچال فریزر اسنوا
بعضی از کالاها بسیار ضروری‌اند و وجودشان در هر خانه‌ای لازم است. یخچال فریزرها یکی از کالاهای اساسی هستند که در هر منزلی باید ...