خرید هود پارس مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 18:28:43

هود آشپزخانه جز یکی از اساسی‌ترین لوازم خانگی محسوب می‌شود. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی هود پارس مکس دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید هود پارس مکس


اهمیت خرید هود پارس مکس 

یکی از وسایلی که باید در آشپزخانه استفاده شود، هود است. هودها برای مکیدن هوای نامطبوع و بوی غذا در آشپرخانه به کار می‌روند. هود علاوه بر حذف بو و تهویه هوا، زیبایی فضای آشپزخانه را دوچندان می‌کند. اگر خواهان هوای پاک و دکوراسیون زیبا هستید، با خرید نقدی یا اقساطی هود پارس مکس به هدفتان دست بیابید. 

هود مورب پارس مکس از هودهای کارآمدی است که توسط این شرکت به بازار آمده است. این هود طراحی بسیار مدرنی دارد. سایز و اندازه هود پارس مکس برای نصب بالای اجاق گازهای 90 سانتی و کوچک‌تر بهتر است. طراحی هود به شکل چهارگوش است و هوا از فضای مستطیلی میان هود مکیده می‌شود. قدرت مکش موتور این هود 700 متر مکعب است و برای از بین بردن بوی غذا و تهویه هوا کفایت می‌کند. 

عملکرد هود پارس مکس 

چراغ‌های SMD هود، سطح اجاق را به خوبی روشن می‌کند و می‌توانید با دقت به محتویات قابلمه‌ها و تابه‌ها نگاه کنید. هود پارس مکس 4 گزینه برای سرعت موتور دارد. کلیدهای تنظیم سرعت دارای سه دور می‌باشند و در صورتی که یکی از آن‌ها مشکل پیدا کند، می‌توان از دور اضافه کمک گرفت. برای خرید نقدی یا اقساطی هود پارس مکس می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

هود پارس مکس دارای حسگر ترموگارد است و در هنگام داغ شدن بیش از حد یا آتش سوزی به صورت خودکار خاموش می‌شود. درب دستگاه در جلوی آن قابلیت باز شدن دارد تا در صورتی که نیاز به مکش بیشتر احساس می‌شود، بتوان از قدرت مکش بیشتری استفاده کرد. فیلتری که زیر درب هود قرار دارد از جنس استیل می‌باشد و قابل شستشو است. 

مشخصات هود پارس مکس 

پروانه و حلزونی هود پارس مکس بسیار کم صدا طراحی شده است تا در زمان آشپزی و استفاده از هود صدای آن آزاردهنده نباشد. برای باز شدن درب و باز نگه داشتن آن از جک هیدرولیک استفاده شده است. در انتخاب هود به سایز آن توجه کنید، چرا که اگر سایز اجاق با هود همخوانی نداشته باشد، بازده هود کاهش پیدا می‌کند و ذرات چربی به خوبی جذب نمی‌شوند. خرید نقدی یا اقساطی هود پارس مکس از طریق وبسایت قسطی کلاب امکان‌پذیر شده است. 

موتور هود پارس مکس 

قدرت مکش هود پارس مکس 700 متر مکعب در دقیقه است. پوسته موتوری که در هود پارس مکس استفاده شده پلاستیکی است. موتورهای پلاستیکی مشابه موتورهای فلزی کار می‌کنند، اما عمر پایین‌تری دارند. استفاده از پوسته پلاستیکی سبب شده این هود قیمت مناسبی داشته باشد. ماده تشکیل‌دهنده پروانه کربو می‌باشد که نسبت به حرارت مقاوم است. هم اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب برای خرید نقدی یا اقساطی هود پارس مکس اقدام کنید. 

فیلتر هود پارس مکس 

فیلترهای هود در بازار به دو صورت ذغالی و آلومنیومی به فروش می‌رسند. فیلتر استفاده شده در هود پارس مکس از نوع آلومینیومی است. اکثر هودهای جدید دارای فیلم آلومینیومی می‌باشند. فیلترهای آلومینیومی به خوبی ذرات چربی را جذب می‌کنند. این فیلترها قابلیت شستشو دارند و چندین بار می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. فیلترهای آلومینیومی را درون ماشین ظرفشویی نیز می‌توان قرار داد. 

سنسور دود و حرارت 

هنگامی که بخار یا دود ناشی از غذا زیاد باشد، سنسور دود و حرارت به کار می‌افتد. در صورت خاموش بودن هود، سنسور آن را روشن می‌کند. اگر غذا روی گاز در حال پختن باشد، اما یادتان رفته باشد هود را روشن کنید به کمک سنسور دود و حرارت هود به کار می‌افتد. اگر به خرید نقدی یا اقساطی هود پارس مکس فکر می‌کنید، همین حالا می‌توانید از سایت قسطی کلاب این هود را تهیه کنید. 

خرید نقدی یا اقساطی هود پارس مکس از قسطی کلاب 

مجموعه قسطی کلاب افتخار این را دارد که شرایط خرید نقدی یا اقساطی هود پارس مکس را برای شما فراهم کرده است. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و ثبت‌نام در آن می‌توانید از مزایای خرید نقدی و اقساطی هود پارس مکس بهره‌مند شوید.



سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی با چک

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی با چک
برند ال جی برندی شناخته شده و موفق در حوزه لوازم خانگی است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی با چک به بخش...

خرید اقساطی تلویزیون دوو 47 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون دوو 47 اینچ
برند دوو جز برترین برندهای دنیا است. اگر علاقه‌مند به برند دوو هستید و قصد خرید اقساطی تلویزیون دوو 47 اینچ را دارید، به بخش لوازم خانگی در...