فروش اقساطی خودرو

تاریخ انتشار:
1403/3/8 06:36:57

داشتن یک خودرو مناسب برای هر فردی لازم و ضروری است. با خرید اقساطی خودرو از قسطی کلاب، یک خرید لذت بخش را تجربه کنید. برای خرید قسطی خودرو می‌توانید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی خودرو


اهمیت خرید خودرو

در دنیای امروز داشتن یک خودرو مناسب بسیار اهمیت بالایی دارد. استفاده از وسایل نقلیه عمومی همیشه در اولویت است، ولی گاهی اوقات پیش می‌آید که محل کار شما یا مکانی که قصد رفتن به آنجا را دارید، خطوط وسایل نقلیه و یا مترو در آنجا وجود نداشته باشد.

در این هنگام داشتن یک خودرو شخصی بسیار لازم و ضروری است. امروزه کمپانی‌های خودروسازی ایرانی پیشرفت‌های چشم گیری داشته‌اند و تاکنون فروش بالایی را در ایران و سطح خاورمیانه تجربه کرده‌اند.

در ایران بازار خرید و فروش خودرو بسیار داغ است و همیشه افرادی هستند که قصد خرید و یا فروش ماشین داشته باشند. به طور قطع کیفیت خودروهای خارجی بسیار بهتر و امنیت آن‌ها به شدت بالاتر است، ولی قیمت خودروهاي داخلي بسیار مقرون به صرفه است و هر کسی توانایی خرید آن را دارد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد خودرو و مدل‌های متنوع داخلی و خارجی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

افزایش قیمت خودرو داخلی

به دلیل افزایش قیمت خودرو در ایران اکثر مردم به دنبال خرید خودروي اقساطي می‌باشند. کمپانی‌های خودروسازی ایرانی به دلیل افزایش قیمت دلار و گران شدن مواد اولیه برای ساخت خودرو مجبور به افزایش قیمت خودرو شدند. 

به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط خرید قسطی خودرو را فراهم ساخته است تا مشتریان بتوانند به آسانی صاحب خودرو مورد علاقه خود شوند. 

فروش اقساطی خودرو توسط قسطی کلاب با استقبال بالایی مواجه شد. شما نیز می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

معرفی کمپانی‌های خودروسازی ایرانی

اولین کمپانی خودروسازی ایرانی شرکت ایران ناسیونال بود که پیکان را وارد ایران کرد و سپس به نام ایران خودرو تغییر نام داد. سپس کمپانی‌های سایپا، کرمان موتور، پارس خودرو و مدیران خودرو پا به صنعت خودروسازی گذاشتند.

کمپانی‌های خودروساز ایرانی بیشتر به واردات و مونتاژ خودروهای خارجی مشغول می‌باشند و تولیدات بسیار محدودی داشته‌اند. به طور مثال کمپانی ایران خودرو با شرکت رنو و پژو قرار داد دارد و به مونتاژ خودروهای این دو کمپانی می‌پردازد، از تولیدات این کمپانی نیز می‌توان به دنا و تارا اشاره کرد که بسیار موفق تولید شده‌اند. 

کمپانی سایپا نیز خودروهایی نظیر تیبا و شاهین را طراحی و تولید کرده است و تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است. شرکت مدیران خودرو یا MVM نیز به مونتاژ خودروهای چینی می‌پردازد و پر فروش‌ترین خودرو این کمپانی مدل mvm 315 بوده است. 

بنابراین اگر خودرو مورد علاقه خود را خریداری کرده‌اید، کافیست به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و به آسانی خرید اقساطی خودرو مورد نظر خود را انجام دهید.

با وجود تحریم‌های بسیار آیا خرید خودرو خارجی تصمیم درستی است؟

شاید شما این سوال را بارها از خود پرسیده باشید که آیا خرید خودرو خارجی در این شرایط تحریم تصمیم درستی است یا خیر؟ اگر شما از لحاظ مالی مشکلی ندارید و بین خرید خودرو ایرانی و خارجی در بین دوراهی قرار گرفته‌اید، بهتر است که خرید خودرو ایرانی را انتخاب کنید. 

بعد از اعمال تحریمات لوازم یدکی بسیاری از خودروهای خارجی در ایران کمیاب شد و یا با قیمت بسیار گزافی به فروش رسید، به همین سبب بهتر است یک خودرو ایرانی و یا مونتاژ شده را خریداری کنید که در هنگام نیاز به لوازم یدکی به مشکل بر نخورید. با خرید اقساطی خودرو از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی خودرو

قسطی کلاب در ابتدا یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بود که امروزه به فروش محصولات دیجیتالی و خودرو نیز می‌پردازد. وبسایت قسطی کلاب با همکاری دو جانبه با لیزینگ‎‌های معتبر، شرایط فروش اقساطی را امکان پذیر کرده است.

برای کسب اطلاع از نحوه خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید قسطی خودرو از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو دنا

خرید اقساطي خودرو دنا
خرید قسطی خودرو دنا از قسطی کلاب تجربه ای بی نظیر برای صاحب خودرو شدن است. برای اینکه شما هم از این تجربه بی نصیب نباشید شرایط را..

خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22

خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22
خودرو یکی از وسایل مهم و کاربردی در دنیای امروز است. اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو ام وی ام x22 دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت...