خرید اقساطی مبلمان با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/23 08:30:41

اگر قصد خرید اقساطی مبلمان با چک را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی از بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطی مبلمان با چک


بررسی شرایط خرید اقساطی مبلمان

خرید قسطی مبلمان با توجه به قیمت‌های بسیار سنگین مبلمان و لوازم چوبی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در ادامه با انواع مبلمان و شاخصه‌های یک مبل خوب آشنا خواهید شد. مبلمان از جمله مهمترین اجزا لوازم خانگی می‌باشد که زندگی بدون آن، مخصوصا برای افرادی که به چیدمان اصولی اهمیت می‌دهند بسیار ضروری می‌باشد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که مبلمان علاوه بر زیبا بودن باید استاندارد نیز باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شرایط خرید قسطی مبلمان در سایت قسطی کلاب را بررسی نماییم. 

انواع مبلمان

از لوازم خانگی بسیار پر کاربرد در منزل می‌توان به مبلمان اشاره کرد که در سالیان اخیر بسیار مورد استقبال واقع گردیده است. مبلمان‌ها به سه دسته مبل‌های استیل، کلاسیک و راحتی تقسیم بندی می‌شوند. هر فرد با توجه به سلیقه شخصی و دکور منزل می‌تواند یک یا دو مدل از مبلمان‌ها را انتخاب کند و در سالن پذیرایی و نشیمن خود، استفاده نماید. مبل‌های استیل معمولا از چوب‌های مقاوم و شکیل، مانند چوب گردو تهیه می‌شوند و دارای تزئینات بسیار زیادی در دسته و تاج آنها می‌باشند. این دسته از مبل‌ها برای نشیمن و استراحت مناسب نمی‌باشند و اغلب، برای مراسم‌های رسمی و مهمانی‌‎ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مبل فرانسوی، ایتالیایی و شزلون در این گروه جای می‌گیرند.

مبلمان راحتی همانطور که از نام آن مشخص می‌باشد کاملا راحت و مخصوص استراحت می‌باشد. یکی از پرفروش‌ترین انواع مبلمان‌ها، مبلمان راحتی می‌باشد که از پارچه‌های مرغوب و با کیفیت در تهیه آن استفاده می‌گردد. این مبلمان‌ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و دارای ارتفاع و عرض کمتری نسبت به سایر مبلمان‌ها هستند. مبلمان طرح ال، چستر فیلد، لاوسن، انگلیسی، رختخواب شو، ماساژور در این گروه قرار می‌گیرند. مبلمان کلاسیک ترکیبی از استیل و راحتی می‌باشد که هم به صورت راحتی و هم برای پذیرایی از آنها استفاده می‌شود. مبلمان طرح کوهان شتری، لاوست و مصری از جمله مبل‌های کلاسیک می‌باشد. برای خرید اقساطی مبلمان به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شاخصه‌های یک مبلمان خوب

در هنگام انتخاب انواع مبلمان باید به فوم آن توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید. دو نوع فوم در ساخت مبلمان کاربرد دارد فوم سرد و فوم گرم، که تشخیص آنها کار چندان سختی نمی‌باشد. با وارد کردن فشار به فوم سرد، فوم سریعا به حالت اولیه و طبیعی خود بر می‌گردد اما در فوم‌های گرم این اتفاق با تاخیر می‌افتد. فوم گرم نهایتا تا 6 ماه حالت اولیه خود را حفظ می‌کند و با گذشت زمان و استفاده مکرر حالت طبیعی خود را از دست خواهد داد. پایه‌های یک مبل خوب باید از چوب‌های مرغوب باشد تا در اثر ضربه دچار خراش و شکستگی نشوند. از پارامترهای مهم دیگر استفاده از پارچه‌های مرغوب و با کیفیت می‌باشد که با استفاده مکرر و شستشو تغییر رنگ ندهند. 

خرید اقساطی مبلمان از قسطی کلاب 

خرید اقساطی همیشه یکی از گزینه‌های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای خرید لوازم خانگی از جمله مبلمان می‌باشد. در شرایط حاضر افراد می‌توانند با خرید نقدی نیز اقدام به تهیه ملزومات خانه مطابق با سبک منازل خود نمایند. خرید قسطی مبلمان در سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی انجام می‌شود که سایت قسطی کلاب نیز یکی از آنها می‌باشد. این سایت با شرایط بسیار عالی اقدام به فروش قسطی محصولات خود می‌نماید که افراد می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر، به آدرس سایت مراجعه نمایند. اقساط 3 الی 12 ماهه بدون پیش پرداخت یکی از عالی‌ترین شرایط برای خرید اقساطی از این سایت می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر سام

خرید اقساطی یخچال فریزر سام
یکی از برندهای معتبر ایرانی برند سام می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر سام به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید قسطی لباسشویی اسنوا 9 کیلویی

خرید قسطی لباسشویی اسنوا 9 کیلویی
برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه تولید لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی لباسشویی اسنوا 9 کیلویی به بخش ماشین...