خرید اقساطی خودرو پرشیا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 02:47:36

 یکی از خودروهای جوان پسند و مقرون به صرفه پژو پارس می‌باشد که با نام پرشیا نیز شناخته می‌شود. برای خرید اقساطی خودرو پرشیا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو پرشیا با چک


آنچه باید در خصوص خودرو پرشیا بدانید! 

قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه عرضه قسطی محصولات مختلف است. اگر به دنبال خرید قسطی خودرو پرشیا هستید، می‌توانید از طریق همین فروشگاه اقدام نمایید. در ادامه اطلاعات کامل‌تری در خصوص خودرو پرشیا و شرایط خرید اقساطی خودرو پرشیا ارائه خواهیم کرد، پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.  

پرشیا یکی از خودروهای شرکت پژو است که امروزه با نام پژو پارس در بازار عرضه می‌شود. از نظر شکل ظاهری، خودرو پرشیا شباهت زیادی به خودروی 405 دارد، با این وجود متریال استفاده شده در تولید بدنه این خودرو از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و در نتیجه پرشیا نسبت به پژو 405 از ظاهر زیباتری برخوردار است. از نظر طراحی داخلی نیز این خودرو دارای صندلی خلبانی چرمی و داشبوردی به رنگ مشکی، کرم یا چوبی است. 

لازم به ذکر است که طراحی داخلی خودرو پرشیا نسبت به خودرو پژو پارس که مدل جدید این خودرو است از کیفیت بالاتری برخوردار است که نکته‌ی قابل توجهی به حساب می‌آید. در کل خودرو پرشیا نسبت به خودروهای بازار جهانی از طراحی ظاهری متوسطی برخوردار است. با این وجود پژو پرشیا نسبت به خودروهای بازار داخلی شکل ظاهری قابل قبولی دارد و همین موضوع هم سبب شده که هنوز هم طرفداران زیادی داشته باشد. با خرید قسطی خودرو پرشیا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

موتور خودرو پرشیا از نوع XU7JP/L3 می‌باشد. حجم موتور این خودرو 1761 سی سی است. خودروی پرشیا از نوع شش سرعته (پنج دنده جلو و دنده عقب) بوده و چیزی در حدود 11 ثانیه طول می‌کشد سرعت خودرو از صفر به صد کیلومتر برسد. از نظر میزان مصرف سوخت، خودرو پرشیا یک خودرو با مصرف متوسط رو به بالا به حساب می‌آید. این خودرو در خارج شهر چیزی در حدود 7 لیتر بنزین مصرف می‌کند و میزان مصرف بنزین آن در داخل شهر نیز حدود 13.8 لیتر می‌باشد. پرشیا در داخل شهر، میزان مصرف سوخت زیادی دارد. 

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز در حدود 9.1 لیتر می‌باشد. از دیگر امکانات خودرو پرشیا می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD و کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک همراه با کلیدهای کنترلی بر روی فرمان، سیستم تهویه اتوماتیک و ... اشاره کرد. در کل پرشیا نسبت به خودروهای هم نسل خود در بازار کشور از کیفیت خوبی برخوردار است. در نتیجه همین موضوع سبب شده تا بازار خرید و فروش پرشیا از رونق بالایی برخوردار باشد. برای خرید اقساطی خودرو پرشیا با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قیمت پرشیا در بازار داخلی

قیمت پرشیا در بازار داخلی به عوامل گوناگونی وابسته است. مدل خودرو، کیفیت آن، میزان کارکرد خودرو در کنار تصادفی بودن یا نبودن آن و ... در تعیین قیمت پرشیا نقشی کلیدی را بازی می‌کنند. لذا بدون در نظر گرفتن نظر کارشناس، نمی‌توان اطلاعات کامل و دقیقی در خصوص قیمت روز این خودرو ارائه نمود. از طرفی نوساناتی که در بازار داخلی وجود دارد نیز بر روی قیمت خودروهای مختلف از جمله قیمت پرشیا تاثیرگذار است. 

خرید قسطی خودرو پرشیا با قیمت مناسب

همانطور که ذکر شد، قسطی کلاب یکی از معتبرترین مراکز فروش قسطی محصولات مختلف از جمله وسایل نقلیه است. از طریق این سایت می‌توانید برای خرید نقدی و اقساطی خودرو پرشیا و دیگر خودروهای بازار داخلی اقدام نمایید.

قسطی کلاب با فراهم نمودن شرایطی مناسب و منصفانه، امکان خرید اقساطی خودرو پرشیا را برای اشخاص حقیقی فراهم کرده است. از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت قسطی کلاب می‌توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کامل‌تری در خصوص شرایط خرید اقساطی خودرو پژو پارس و قیمت روز این خودرو به صورت نقد و اقساط به دست بیاورید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي کوییک چکی

خرید قسطي کوییک چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی انواع خودرو ایرانی از جمله کوییک به بخش خرید اقساطی خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی ماشین سراتو

خرید قسطی ماشین سراتو
یکی از زیباترین و مدرن‌ترین خودروهای شرکت سایپا سراتو می‌باشد که بسیار پرطرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین سراتو به ...