خرید قسطی یخچال ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:54:10

برند ایکس ویژن یکی از کمپانی‌های موفق ایرانی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت گسترده‌ای دارد. برای خرید قسطی یخچال ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال ایکس ویژن


یخچال ایرانی با کیفیت عالی

یخچال فریزرهای ایکس ویژن علیرغم داشتن طراحی مناسب و زیبا از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردارند. محصولی که در ادامه توضیح می‌دهیم یکی از تولیدات لوکس و زیبای یخچال فریزر از برند ایکس ویژن می‌باشد که از تکنولوژی روز دنیا بهره‌‎مند است. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید. قابلیت خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل XTR-T862SD

یخچال فریزر یکی از محصولات ایکس ویژن است که دارای برچسب انرژی A پلاس می‌باشد، بنابراین بازدهی این دستگاه بسیار مناسب است و از طرفی خاصیت نوفراست دارد. 

یخچال‌های نوفراست یا ضد برفک سبب می‌شوند تا بتوانید به راحتی با استفاده از المنت‌های گرم کننده‌ تمامی برفک‌ها را به صورت دوره‌ای و مشخص از بین برد. ظرفیت کلی این یخچال فریزر 576 لیتر است.

این یخچال یک صفحه نمایش LED دارد که از پنل لمسی بهره‌مند است، همچنین دارای سیستم کنترل هوشمند دما می‌باشد، بنابراین دیگر نیازی به تنظیم دما توسط شما نیست. به علاوه، مجهز به یخساز دستی و آب ریز می‌باشد. 

این نکته هم سبب می‌شود تا بتوانیم در هر زمان دلخواه، آب گوارا و یخ کافی داشته باشیم. علاوه بر این‌، دارای گردش هوای چندگانه است، این قابلیت سبب می‌شود تا دما در کل یخچال متعادل شود و تمامی مواد از احتمالاتی مانند فاسد و یا خراب شدن در امان بمانند. با خرید قسطی یخچال ایکس ویژن غذاهایی سالم و ماندگار مصرف کنید.

از طرفی یخچال، سیستم سرمایش سریع دارد و بنابراین می‌توانید مواد غذایی که در داخل یخچال می‌گذارید، به سرعت سرد کنید و همچنین فریزر هم دارای سیستم انجماد سریع است و با خیال راحت می‌توانید موادی مثل گوشت را درون فریزر قرار دهید تا منجمد شود. 

یکی از نکته‌های مثبت ظاهری در این یخچال، رنگ زیبای نقره‌ای آن می‌باشد که مورد پسند بسیاری از افراد است و با دیگر وسایل خانه نیز به راحتی ست می‌شود. با خرید قسطی یخچال ایکس ویژن همیشه آب گوارا و سالم بنوشید.

LED موجود در این یخچال سبب می‌شود تا علاوه بر مصرف کمتر انرژی بتوانید محتویات داخل یخچال را حتی در مواقعی که نور به اندازه کافی نیست، ببینید. 

قابلیت قفل کودک در این یخچال سبب می‌شود تا هیچ تنظیمی بدون اجازه شما تغییر پیدا نکند و این قابلیت به خصوص برای خانم‌هایی که دارای فرزند کوچک هستند، بسیار مناسب است. با خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن یک محصول مقرون به صرفه و باکیفیت داشته باشید.

یخچال دارای دو کشو، سه طبقه و همچنین، سه طبقه درب دار است و فریزر نیز یک طبقه داخلی و یک طبقه معمولی دارد. یکی از امکانات ویژه در این یخچال، داشتن سیستم مخصوصی به نام عملکرد تعطیلات است.

 بنابراین، زمانی که در منزل به مدت چند روز حضور ندارید و درب یخچال باز و بسته نمی‌شود، سیستم به بهینه مصرف شدن انرژی می‌پردازد. برخورداری از فیلتر نیز، کمک کند تا آبی سالم بنوشید.

این یخچال، دارای یک کلید مخصوص کنترل رطوبت است و به ماندگاری میوه‌جات و دیگر مواد غذایی داخل یخچال کمک می‌‎کند و ظرفیت خالص یخچال 395 لیتر و ظرفیت خالص فریزر 123 لیتر است.

به علاوه، ارتفاع یخچال 185 سانتی‌متر، عرض آن برابر 84 سانتی‌متر و عمقی برابر با 67 سانتی‌متری دارد. با خرید قسطی یخچال ایکس ویژن فضای منزل خود را زینت ببخشید.

پیشنهاد خرید یخچال فریزر ایکس ویژن

این کالای بی‌نظیر و مقرون به صرفه را می‌توانید از قسطی کلاب خریداری نمایید. در این فروشگاه اینترنتی شرایطی فراهم شده تا بتوانید لوازم ضروری خود را از دم قسط تهیه نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباسشویی سامسونگ اد واش

خرید قسطی لباسشویی سامسونگ اد واش
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی لباسشویی سامسونگ اد واش به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

لوازم خانگي دلمونتي

لوازم خانگي دلمونتي
برند دلمونتی جز برترین برندهای دنیا است که در طراحی و تولید محصولات خود بسیار ایده و خلاقیت به کار برده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا ...