محصولات خانگي ال جي

تاریخ انتشار:
1403/2/23 14:12:15

امروزه در هر فروشگاه لوازم خانگی برند ال جی را می بینیم که بسیار پر فروش و پر طرفدار است. وبسایت قسطی کلاب با طرح ویژه محصولات خانگي ال جي به صورت قسطی در خدمت شما می باشد. با قسطی کلاب از خرید آنلاین خود لذت ببرید.


محصولات خانگي ال جي


برند ال جی در اوج قله ها 

شرکت ال جی یک شرکت کره جنوبی می باشد که در بیشتر کشورها نمایندگی تولید و فروش محصولات خود را دارد. این برند معروف علاوه بر کیفیت ساخت بالا از طراحی بسیار ویژه ای برای محصولات خود استفاده می کند و می توان خاطر نشان کرد که علت پر فروش بودن این محصولات همین طراحی فوق العاده می باشد. در سال های اخیر محصولات خانگي ال جي جز مطرح ترین برند های دنیا می باشد و در جشنواره جهانی بسیار نام آور بوده است.

 طراحی و تولید شرکت ال جی روز به روز در حال پیشرفت است و سالیانه تعداد زیادی طراحی منحصر به فرد به محصولات خود اضافه می کند، این امر سبب می شود که محصولات خانگي ال جي همیشه در اوج باقی بماند و هیچگاه طرافداران وفادار خود را از دست ندهد. شرکت ال جی را جز شرکت های آینده نگر می دانند، زیرا طراحی های منحصر به فرد آن همواره همگان را شگفت زده کرده است. 

نسل جدید تلویزیون های ال جی 

تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W7  جز جدیدترین و زیبا ترین تلویزیون های نسل ال جی است که بسیار زیبا است. قابلیت های این تلویزیون فوق العاده، بسیار زیاد است و از هر لحاظی بی عیب و نقص می باشد. یکی از جالب ترین ویژگی های این سری از تلویزیون های ال جی خاصیت گالری بودن آن است. 

این سری از تلویزیون ها فقط نسب به دیوار می شوند، بنابراین طراحان ال جی خاصیت گالری بودن را برای این تلویزیون ها برنامه ریزی کرده است. هنگامی که شما از تلویزیون استفاده نمی کنید با انتخاب یک تصویر زیبا می توانید یک قاب عکس زیبا روی دیوار خانه خود داشته باشید و از داشتن این تلویزیون زیبا نهایت لذت را ببرید. ناگفته نماند تلویزیون های ال جی علاوه بر داشتن تمامی تکنولوژی های روز دنیا، قابلیت رنگ مشکی مطلق را دارا می باشد. 

نسل جدید یخچال فریزر های ال جی 

محصولات خانگي ال جي همیشه شما را شگفت زده می کند. به تازگی شرکت ال جی نسل جدیدی از یخچال فریزر های ساید بای ساید روانه بازار کرده است که نظر خیلی از منتقدین را به خود جلب کرده است. طراحی های ال جی فقط جنبه زیبایی ندارند، بلکه همیشه در کنار زیبایی جنبه کاربردی بودن نیز دارند.

 شاید برایتان زیاد پیش آمده باشد که سر یخچال بروید و به داخل آن نگاهی بیندازید تا متوجه بشید که داخل یخچال چه مواد خوراکی دارید، باز و بسته کردن زیاد درب یخچال موجب هدر رفتن سرمایش داخل یخچال می شود و به مرور زمان کارایی یخچال را کاهش می دهد. در طراحی جدید ال جی یکی از درب های یخچال را به گونه ای طراحی کرده اند که زمانی که به آن ضربه می زنید صفحه سیاه درب یخچال روشن می شود و داخل را نشان می دهد. این موضوع سبب می شود که کمتر درب یخچال را باز و بسته کنید. 

پیشنهاد ویژه فروش آنلاین محصولات خانگي ال جي 

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. در طرح ویژه فروش محصولات خانگي ال جي وبسایت قسطی کلاب، شما می توانید کالای مد نظر خود را با پیش پرداخت خریداری کنید و طی اقساط 3 تا 12 ماهه پرداخت خود را انجام دهید. وبسایت قسطی کلاب در سرتاسر ایران فعالیت می کند و شما از هر شهری در ایران می توانید خرید آنلاین و قسطی خود را انجام دهید و درب منزل کالای خریداری شده را تحویل بگیرید. 

ناگفته نماند اولین پیش پرداخت در زمان تحویل کالا از شما گرفته می شود و این طرح به سبب قدر دانی از اعتماد شما شکل گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت لزوم با کادر مجرب قسطی کلاب تماس بگیرید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین را تجربه کنید.



سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن
برند ایکس ویژن محصولات متنوع و کاملی دارد. تلویزیون‌های ایکس ویژن با بهترین فناوری روز دنیا ساخته شده‌اند و بسیار پرفروش می‌باشند. برای ...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا سفته ای

خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا با چک یا سفته الکترونیکی به بخش ماشین ظرفشویی اسنوا در دسته بندی لوازم خانگی...