خرید گوشی honor 20 lite

تاریخ انتشار:
1403/2/17 13:40:28

شرکت هوآوی به تازگی جدیدترین مدل تلفن همراه خود را به بازار ارائه داده است. برای خرید گوشی honor 20 lite به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی honor 20 lite


طراحی فوق العاده گوشی جدید آنر 

شرکت هوآوی جدیدترین تلفن همراه خود را با طراحی بی نظیری روانه بازار کرده است. گوشی honor 20 lite از رنگ های سه بعدی گرادیان ساخته شده است و زیبایی فوق العاده ای به تلفن همراه آنر داده است. صفحه نمایشگر گوشی honor 20 lite دارای یک ناچ قطره ای می‌باشد و بیش از 90 درصد نمایشگر، صفحه تلفن همراه می‌باشد.

رنگ رادیان به کار رفته شده در گوشی آنر 20 لایت درخشش فوق العاده ای دارد و با حرکت دادن تلفن همراه درخشش آن چند برابر خواهد شد. اگر دقت کرده باشید، گوشی honor 20 lite از لحاظ ظاهری شبیه به دو مدل قبلی خود یعنی مدل پی 30 لایت (P30 lite) و نوا 4 ای (nova 4e) است.

دوربین سلفی گوشی جدید آنر 32 مگاپیکسلی است و اندازه صفحه نمایشگر آن 6.21 اینچ می‌باشد که البته نمایشگری با وضوح +FHD دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی honor 20 lite را امکان پذیر کرده است. 

معرفی دوربین های فوق العاده گوشی honor 20 lite 

گوشی آنر 20 لایت دارای دوربین سه گانه می‌باشد با لنزهای 48، 8 و 2 همچنین یک فلاش در پایین لنزهای دوربین قرار دارد. یکی از ویژگی های فوق العاده گوشی honor 20 lite قابلیت چاپ کردن عکس ها با پیکسل بالا است. 

زمانی که با تلفن همراه عکاسی می کنید و می‌خواهید عکس های خود را چاپ کنید، پیکسل ها توانایی بیشتر شدن را ندارد و عکس های شما بی کیفیت می‌شوند، اما گوشی آنر 20 لایت را به گونه ای طراحی کرده اند که شما به راحتی می‌توانید عکس های داخل تلفن همراه را با کیفیت و پیکسل بالا چاپ کنید و یادگاری های باکیفیتی را داشته باشید. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی گوشی honor 20 lite در وبسایت قسطی کلاب آغاز شد. 

عکس هایی با قاب بزرگتر 

دوربین گوشی آنر 20 لایت به گونه ای طراحی شده است که مناظر را با محدوده بیشتری عکاسی می‌کند و کیفیت فوق العاده ای به تصاویر شما می‌بخشند، همچنین حافظه 128 گیگابایتی موجب شده است که هیچ محدودیت حجمی نداشته باشید و به راحتی هزاران عکس ویدیو را در تلفن همراه خود نگه داری کنید. 

گوشی آنر 20 لایت به گونه ای طراحی شده است که در هنگام بازی، گرافیک بالاتری را ارائه می دهد و سبب می شود که بازی هیجانی تر و باکیفیت تر جلوه کند. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی honor 20 lite به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات بی نظیر آن بهره مند شوید. 

امنیت بالا 

گوشی آنر 20 لایت از امنیت بالایی برخوردار است و سیستم تشخیص چهره در تلفن همراه جدید هوآوی به گونه ای طراحی شده است که فقط با چشمان باز قفل صفحه باز می شود و هنگامی که شما چشمانتان بسته باشد، قفل صفحه باز نمی‌شود.

همچنین از حسگر اثر انگشت برخوردار می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی honor 20 lite تنها کافی است به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی گوشی honor 20 lite از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین در ایران می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مد نظر می‌توانید به دو صورت نقدی یا قسطی خرید خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. 

ببرای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی honor 20 lite از قسطی کلاب، لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020

خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020
عضو گمشده خانواده اپل یا همان آیفون 8 به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون se 2020 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی هدفون پایونیر

خرید اقساطی هدفون پایونیر
خرید اقساطی هدفون پایونیر می‌تواند راهکاری مناسب و ایده آل برای داشتن چنین محصولی باشد. پایونیر برند برتر و شناخته شده‌ی محصولات و لوازم صوتی و ...